Fcm - Brøndby.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fcm - Brøndby.
Med fokus på tabellen og Glens udtalelse / håb om 7-9 point i de sidste 3 kampe samt Brøndbys tilbagevenden til toppen af superligaen samt vores hårdt ramte 1 holdstrup med hensyn til karantæner, vil det kræve en enorm arbejdsindsats og et super oplæg fra Glen, hvis vi skal sikre os sejren i Herning. Ja, vi har hjemmebane, hvilket helt sikkert er en fordel og kampen burde trække rigtig mange tilskurer til Mch Arena.
Kommer Sonny Nattestad i spil ? Mon ikke Frederik Møller og Andre Rømer starter inde, for Kolja så ikke for godt ud i sidste kamp. Ja oplægget bliver spændende, men udførelsen bliver vigtigere.
Der var rigtig positive udmeldinger efter, at reserverne slog Aab. Kunne der måske være 1-2 spillere fra denne trup, som kunne være mulige startere / bænkvarmere.
Vi skal bare have point. Mange vil nok gerne sælge den for 1 point, hvilket måske også er mest realistisk, men jeg mener vi skal forsøge med flid og snilde, at sørge for, at Brøndby ikke får point med fra Mch Arena.
Glæder mig helt vildt til kampen. Lad os alle i fællesskab, gøre dagen hvor slaget skal slåes, til en fest.
Kommer Sonny Nattestad i spil ? Mon ikke Frederik Møller og Andre Rømer starter inde, for Kolja så ikke for godt ud i sidste kamp. Ja oplægget bliver spændende, men udførelsen bliver vigtigere.
Der var rigtig positive udmeldinger efter, at reserverne slog Aab. Kunne der måske være 1-2 spillere fra denne trup, som kunne være mulige startere / bænkvarmere.
Vi skal bare have point. Mange vil nok gerne sælge den for 1 point, hvilket måske også er mest realistisk, men jeg mener vi skal forsøge med flid og snilde, at sørge for, at Brøndby ikke får point med fra Mch Arena.
Glæder mig helt vildt til kampen. Lad os alle i fællesskab, gøre dagen hvor slaget skal slåes, til en fest.
Re: Fcm - Brøndby.
Puha. ja men 4 mand ude af startelleveren (julle, Banggaard, Anderson og Duncan) det er godt nok en mavepuster, og ja Kolja så godt nok rigtig skidt ud i flere situationer. For Brøndby er da ikke til at kende fra de første mange kampe hvor deres forsvar sejlede rundt, og nu har de holdt nullet i fire kampe i træk. Jeg håber og tror på at miraklernes tid ikke er forbi, og at det kan blive til et enkelt point, for når man ser på vores to sidste kampe så har marginalerne virkelig været på vores side. Det der bekymrer mig mest er at den fart og speed vi har været så kendte for jo nærmest ikke er eksisterende mere, og at vi kommer til ufattelig få chancer i kampene efterhånden. Ja vi laver 6 mål i de to sidste kampe, men har vel ikke 10 chancer i de to kampe, og når man tænker på hvor mange chancer vi normalt skal have for at vi scorer, ja så bliver det svært at vinde kampe. Men selvfølgelig dejligt at vi har været særdeles skarpe på de afslutninger vi så har haft i de sidste kampe. Skulle vi komme fra kampen med tre point med det alternative hold vi må komme med i den kamp, ja så må jeg indrømme at min optimisme for en rigtig god slutplacering ingen ende vil tage. Kom så, vi skal og vil overvintre på den førsteplads. 
ja det er udfordrende med den Brøndby kamp.
Jeg nærer et lille håb til at Duncan kommer hurtigt tilbage, men tror det nok realistisk ikke.
Jeg tror vi stiller som følger.
løssl - bak Erik Kolja Møller - Izu - Rilwan Danny Marco Curth - Sly
begrundelser:
Kolja har set skidt ud, men tror Glen vil holde fast i sikkerheden og rutinen med Kolja. Møller er vel næsten selvskrevet som venstreback om end jeg ikke synes han har været voldsomt overbevisende.
Jeg tror ikke Frank spiller fra start mod Brøndby - om end han kæmpede flot så var ikke rigtig skarp og der hvor han skulle være. Samtidigt synes jeg Sly har været lidt for ufarlig på kanten de sidste kampe. Derudover vil han kunne gøre ondt på Brøndbys midterforsvar med speed og fysik.
alternativ spiller curth på toppen og sly på kanten
Brøndby har Zohore i karantæne - og durmisi, Makeniok og Schymanowski(?) skadet pt - de er nok alle 3 klar til kampen mod os.
Jeg nærer et lille håb til at Duncan kommer hurtigt tilbage, men tror det nok realistisk ikke.
Jeg tror vi stiller som følger.
løssl - bak Erik Kolja Møller - Izu - Rilwan Danny Marco Curth - Sly
begrundelser:
Kolja har set skidt ud, men tror Glen vil holde fast i sikkerheden og rutinen med Kolja. Møller er vel næsten selvskrevet som venstreback om end jeg ikke synes han har været voldsomt overbevisende.
Jeg tror ikke Frank spiller fra start mod Brøndby - om end han kæmpede flot så var ikke rigtig skarp og der hvor han skulle være. Samtidigt synes jeg Sly har været lidt for ufarlig på kanten de sidste kampe. Derudover vil han kunne gøre ondt på Brøndbys midterforsvar med speed og fysik.
alternativ spiller curth på toppen og sly på kanten
Brøndby har Zohore i karantæne - og durmisi, Makeniok og Schymanowski(?) skadet pt - de er nok alle 3 klar til kampen mod os.
-
TrueWolfMidt
Ikke for at tale ondt om Kolja, men kunne han evt. bruges som højre fløj. Han er jo hurtig fremadrettet og gør ondt at løbe ind i.
Det bliver rigtig spændene! Jeg tror og håber på en sejr.
Håber Kolja får kniven selv om jeg ikke tror på det.
Opstilling : Som jeg håber
Løssl
Bak - Sonni - Erik - Møller
Izunna
Rillwan/Sisto - Marco - Danny - Sly
Jeppe C
Jeppe gjorde det godt mod viborg og det skal belønnes med at han kommer tilbage i start 11, synes ikke sly skal spille spids angriber, fordi han ikke er lige så god en afslutter som jeppe. Ved ikke hvordan formen er hos Rillwan eller Pione, men den med den bedste skal spille efter min mening.
Man kunne også være fræk at sætte jonas Gemmer ind på midten og danny på højre kant
Håber Kolja får kniven selv om jeg ikke tror på det.
Opstilling : Som jeg håber
Løssl
Bak - Sonni - Erik - Møller
Izunna
Rillwan/Sisto - Marco - Danny - Sly
Jeppe C
Jeppe gjorde det godt mod viborg og det skal belønnes med at han kommer tilbage i start 11, synes ikke sly skal spille spids angriber, fordi han ikke er lige så god en afslutter som jeppe. Ved ikke hvordan formen er hos Rillwan eller Pione, men den med den bedste skal spille efter min mening.
Man kunne også være fræk at sætte jonas Gemmer ind på midten og danny på højre kant
Mit bud efter vi jo desværre er hårdt ramt af tømmermænd efter festen i Viborg:
Løssl
Bak-Erik-Kolja-Rømer
Izunna
Sly-Danny-Marco-Hassan
Curth
Hjemmebanen skal bære os til sejr mod et form stærkt og mandskabs mæssig rigtig godt Brøndby hold.
Mike
Løssl
Bak-Erik-Kolja-Rømer
Izunna
Sly-Danny-Marco-Hassan
Curth
Hjemmebanen skal bære os til sejr mod et form stærkt og mandskabs mæssig rigtig godt Brøndby hold.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
hvis der ikke sker skader inden kampen er jeg ret sikker på 10 af de 11 du nævner, men er ret sikker på at vi spiller med en venstre benet venstre back og det bliver Møller.Mike80 skrev:Mit bud efter vi jo desværre er hårdt ramt af tømmermænd efter festen i Viborg:
Løssl
Bak-Erik-Kolja-Rømer
Izunna
Sly-Danny-Marco-Hassan
Curth
Mike
Ses på stadion om 10 dage!
-
TrueWolfMidt
Godt jeg har sæsonkort. Håber vildt meget på, at Mch Arena bliver fyldt og at der kommer den vildeste stemning på tribunerne. Hvis vi med snilde og rigtig god taktik og en enorm iver og vilje kan få en sejr, vil det bare være så super fedt. Ja det bliver nok svært, men intet er umuligt, der skal virkelig arbejdes super super hårdt for, at få de 3 point, men forsøget skal gøres. Lad os fylde stadion og have den fedeste fest.
Vi ses og tag gerne venner og veninder med.
Vi ses og tag gerne venner og veninder med.
Det bliver en ualmindelig svær og afgørende kamp mod BIF. Vi er hårdt ramt på skades- og karantænefronten, mens BIF har håb om at få både Kahlenberg og Makienok klar igen. Selvom de ikke ligefrem kan være i topform efter en længere kamppause, så giver de mindst noget styrke på bænken.
En sejr til os vil for alvor sætte Brøndby af, mens et nederlag helt sikkert vil få BIF til at begynde at drømme om guld inden den efterfølgende duel mod FCK - en kamp der i så fald vil blive hypet af medierne ligesom i 'de gode gamle dage'....
Vi skal sætte vores lid til, at Brøndby ikke får alle deres spillere klar, ligesom Hedi meget gerne må blive klar for os.
En sejr til os vil for alvor sætte Brøndby af, mens et nederlag helt sikkert vil få BIF til at begynde at drømme om guld inden den efterfølgende duel mod FCK - en kamp der i så fald vil blive hypet af medierne ligesom i 'de gode gamle dage'....
Vi skal sætte vores lid til, at Brøndby ikke får alle deres spillere klar, ligesom Hedi meget gerne må blive klar for os.
Ja, det bliver en hård omgang. Vi skal ind og råbe, skrige og skråle alt, hvad vi kan!Kent skrev:Det bliver en ualmindelig svær og afgørende kamp mod BIF. Vi er hårdt ramt på skades- og karantænefronten, mens BIF har håb om at få både Kahlenberg og Makienok klar igen. Selvom de ikke ligefrem kan være i topform efter en længere kamppause, så giver de mindst noget styrke på bænken.
Hedi bliver jo ikke klar - højst til bænken. Vi må kæmpe med alt, vi har! Det KAN lade sig gøre! Det SKAL lade sig gøre!
Det er rigtig længe siden BIF har vundet på MCH Arena!
Vi ses!
http://www.bold.dk/nyt/FCM-regner-ikke- ... d-Broendby
Old news kan man sige, jeg tror ikke der er nogen af os der har regnet med Duncan mod Bif.
Glen nævner selv Farlige eller Curth som erstatninger.
Old news kan man sige, jeg tror ikke der er nogen af os der har regnet med Duncan mod Bif.
Glen nævner selv Farlige eller Curth som erstatninger.
Hvis Duncan ikke bliver klar, er det oplagt at give Curth chancen på toppen, efter hans to smukke mål i sidste runde. Han er måske nok en lidt anden type, men det ser ud til at han er skarp.
Enig, han spillede virkeligt godt mod Viborg og Frank beviste intet andet end at han nok er færdig på topniveau. (selvom det gør ondt i mit FCm hjerte).Ravnen skrev:Hvis Duncan ikke bliver klar, er det oplagt at give Curth chancen på toppen, efter hans to smukke mål i sidste runde. Han er måske nok en lidt anden type, men det ser ud til at han er skarp.
Den burde ligge lige til højrebenet at sætte Curth på toppen, dog kunne det også være sjovt at se Paul på toppen selvom det nok er urealistisk
Spicker skrev:Enig, han spillede virkeligt godt mod Viborg og Frank beviste intet andet end at han nok er færdig på topniveau. (selvom det gør ondt i mit FCm hjerte).Ravnen skrev:Hvis Duncan ikke bliver klar, er det oplagt at give Curth chancen på toppen, efter hans to smukke mål i sidste runde. Han er måske nok en lidt anden type, men det ser ud til at han er skarp.
Den burde ligge lige til højrebenet at sætte Curth på toppen, dog kunne det også være sjovt at se Paul på toppen selvom det nok er urealistisk
Nu var Frank jo med for at matche den hovedstødsstyrke VFF har
På den måde kan man jo sige at han var med til at vi eks. ikke kom yderligere bagud på den konto ved målgivende aktioner fra deres helt store folk
Jeppe Curth kommer ind på et tidspunkt, hvor deres forsvar måske også er lidt mere drænede for kræfter og her kunne han jo så bidrage med en anden type spil
Synes at det virkede som en ret ok løsning - vi vandt trods alt
Samme taktik er jo brugt i masse af andre kampe også (hvem husker ikke Speedy Olsen)
Om det er den taktik der skal bruges mod Brøndby skal jeg dog ikke gøre mig klog på