Viborg FF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Viborg FF - FC Midtjylland

Indlæg af Persian_Wolf »

Endnu engang Kolja. Shit, han er ringe

Woop Woop!

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Fløjt den krig af, please...

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

For satan Lössl - Lidt mere gas på den sidste bold også havde han sgu scoret hans første mål ;)

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Fantastisk!!!

Men jeg mener det, Kolja har intet at lave på det hold!

Woop Woop!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Puuuaha! 3 fantastiske points mod De grå mus.

Og stor respekt til de medrejsende fans. Det var dog en helt igennem superb opbakning I leverede i aften!

/Cortez

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Sejr! Og fantastisk start på weekenden.. Et mere nuanceret indlæg følger når pulsen er tilbage i et bare nogenlunde leje!! Kæft en krig..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hold da op en kamp. Det var et brag af dimensioner. Godt kæmpet, masser af mandshjerte og vilje.

Få lavet en kontrakt med Curth, og brug ham så som angriber!! Klassemål han scorer, det er der altså få angribere der kan.

Lidt surt at Andersson trækker et rødt, synes bestemt Viborg-spilleren sparker ham over benet først, det burde have været gult til dem begge??

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Se lige denne video lagt ud af Erik selv! Det er helt vildt. Det er det fedeste jeg har set fra FCM fans nogensinde: https://www.facebook.com/photo.php?v=49 ... =2&theater

Læg mærke til hans overskrift "HVEM ER VFF???" Kæft en guld dreng.

Noe

Indlæg af Noe »

Forrygende kamp. Forrygende fight. Forrygende aften.

Det blev lidt dyr, med Duncan og Andersson. Jeg er helt uforstående over for Petter. Torskedumt at lave den slags, når han virkelig var tilbage i form :(

Det var dog det hele værd :)

Og forresten: Uanset hvad der sker i transfervinduet, er Curth udødeliggjort FCM'er. Det er ikke mange ÅB'ere der kan bryste sig af det ;)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fedt med sejr og 3 point.

Så desværre ikke selv kampen, så er der en der kan give en kort beskrivelse ? vil være fantastisk.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Viborg FF - FC Midtjylland

Indlæg af PH1978 »

Noe skrev:Uanset hvad der sker i transfervinduet, er Curth udødeliggjort FCM'er. Det er ikke mange ÅB'ere der kan bryste sig af det ;)
Jens Jessen og Thomasberg?

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Forløsning!

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Vild kamp og fantastisk stemning på lægterne!

En masse opture i en vanvittig forestilling, der startede værst tænkeligt med Duncans skade.

De 3 karantæner er selvfølgelig malurt. Men objektivt, så måske ok med en pause til Banggaard - og Julle der alligevel skal i landsholdslejr. Mht. Andersson, så må vi nok erkende at den var til rødt. Ikke nogen stor svinestreg, men desværre nok til tidlig tur i bad. Synd nu hvor han var ved at komme i omdrejninger igen. Men vi har heldigvis vist at vi kan, også uden ham.....

Alle mand på stadion til kampen mod BIF, det bliver vildt!!!!!

:mrgreen:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

kraft

Indlæg af kraft »

Hold nu op... sikke en kamp, hvor nerverne sad uden på tøjet til sidst.

Efter en noget tam start har vi fint styr på Viborg og holder godt i bolden - dog var de ufattelig giftige når vi taber bolden. Jeg synes vi fortjent er foran ved pause. Vi starter afventende i 2. halvleg og jeg sad og frygtede den "normale" FCM tilgang når vi er foran. Vi kommer dog fint op i gear igen - og føler mig nogenlunde sikker, da vi kommer foran 2-1 og de næste 10-15 min - vi har godt styr på bolden her og Viborg bliver ikke rigtig farlige - men da de satser alt er vi kraftigt under pres og meget heldige til sidst med Dalsgaards afbrænder.

Flot fight af alle.
Jeg synes generelt vi får for mange kort - ikke at der kan indvendes noget mod dem vi fik i går - men Viborg spillerne laver nogle tilsvarende ting uden kort. Bla. Stankovic der fælder en bagfra midt på banen - synes den minder om Julles men ingen kort. Thorsen gør det samme.

Petter - ærgerligt han gør det, men synes i samme moment at Lucas Jensen klart træder ned på ham og det ser også bevist ud - ikke at det giver Petter tilladelse til reaktionen.

men alt i alt - fedt drenge - og super vi holder vindersporet.

Til næste kamp ligner det med karantænerne, at Rilwan overtager kanten for Danny og Danny tager Petters plads. Erik overtager for Banggard - men hvad med Julle? er det Frederik Møller?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Vild kamp og lækre 3 point! :D

http://www.youtube.com/watch?v=a8N8cExe ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=VV2KFgKM ... e=youtu.be

Fandme god stemning på tribunen ! .... det skal følges op imod brøndby! ( hvilket jeg også tror det gør ;) )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

KÆMPE respekt til fanklubben for at levere fremragende stemning. Kan næsten ikke mindes den så god, heller ikke på hjemmebane :D

Og kanonvigtig sejr, den havde vi godt nok brug for, om end den var dyrekøbt både i forhold til skader og karantæner.

Spillemæssigt syntes jeg stadig ikke helt vi er i det gear som vi bør og kan være og specielt evnen til at fastholde bolden og spille os igennem et etableret forsvar, kniber det gevaldigt med. Vi er for dårlige med bolden, spiller for langsomt, stresser alt for meget og bevæger os for lidt uden bold.

Samme i modsatte ende, vi fik aldrig lukket Dalsgaard ned, som gang på gang kom i 1:1 situationer og konstant var farlig. Kolja var en dyr herre i den ende.

Omvendt så skal specielt Bak have kæmperos for sit løvehjerte og vilje!! Sammen med Curth var han klart kampens spiller.

Ellers så håber jeg at:

Frank har spillet sin sidste kamp for FCM. Den mand har ganske enkelt ikke niveauet mere. Langt hellere prøve Paul som da har højden til at matche Jide, hvis det skal være en targetangriber.

At man trækker Andersson en månedsløn for at sælge holdet med sin hjerneblødning. Pinligt at så rutineret en spiller ikke kan styre sig.

Besvar