FCM - EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

FCM - EFB

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så skal vi altså snart til at have de 3 point ind på kontoen igen.... ( ikke siden d. 16 sep er det sket! :shock: )
Man må sige at rent resultatmæssigt er det 2 hold som begge ikke ligefrem er flyvende... og som iøvrigt begge blev slået ud af landspokalen i midtugen!
Jeg forventer en lige kamp. ... og med håb om en smal sejr til os!

HHA har karantæne hos EFB og Bak har for os!

Forventede startopstillinger:

FC Midtjylland (4-1-4-1): Jonas Lössl – Kolja Afriyie, Patrick Banggaard, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård - Izunna - Rilwan Hassen, Danny Olsen, Petter Andersson, Sylvester Igboun - Morten "Duncan" Rasmussen

Esbjerg (4-4-2): Frederik Rønnow - Jonas Knudsen, Jens Berthel Askou, Kian Hansen, Peter Ankersen - Emil Lyng, Morten Bergvold, Magnus Lekven, Jakob Ankersen - Mick van Buren, Mushaga Bakenga
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe

Re: FCM - EFB

Indlæg af Noe »

Magnus Lekven spillede ikke mod AGF, og vi kan håbe på at han er ude mod os. Imo næsten deres vigtigste spiller, selvom det naturligvis også er en fordel, at HHA er ude.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Gad vide om Ståle Solbakken siger dette for, at chikanere fcm-spillerne i håb om, at de bliver ved med at smide point, ellers kan jeg ikke rigtig se, hvorfor han kommer med den udtalelse.
http://www.bold.dk/nyt/Solbakken-FCM-st ... til-guldet
Kan desværre ikke se den kommende hjemmekamp, men håber, at vi får vendt skuden og igen kommer i gang med at sætte point på tavlen. Good luck Guys.
Ja man kan jo lave statistik på alt:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... te-tophold
Måske ser vi netop dårligere ud, fordi superligaen er så forbandet tæt / lige i år.
Håber drengene kan finde noget fanden i voldskhed frem, dog uden at få flere gule kort.

Håber sådan på 3 point til os, for at bevise, at vi stadigvæk er med i topstriden og ikke er på vej nedad i tabellen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Magnus Lekven er desværre for os med for EfB på søndag.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Strange that Kristensen and Sisto are not in the squad but an unfit Madsen and Onuachu are....

Injuries?

Noe

Indlæg af Noe »

Forfærdelig kamp. Lad os håbe, at tre points kan flytte bjerge, for vi er godt nok ilde ude, spillemæssigt. :(

974

Indlæg af 974 »

Noe skrev:Forfærdelig kamp. Lad os håbe, at tre points kan flytte bjerge, for vi er godt nok ilde ude, spillemæssigt. :(
Tag dog lige og glæd dig lidt!!!!!!

Vi sætter 3 vidunderlige point ind på kontoen, scorer 3 flotte mål og forbedrer jo nærmest på den måde vores pointstilling med 1 point

De spiller i et l....vejr, og alligevel får de sat den rigtige indsats ind, der giver en sejr

Nej det var ikke specielt velspillet, men helt ærligt...
Skal det første indlæg efter en længe ventet sejr være så negativt??

Noe

Indlæg af Noe »

974 skrev:
Nej det var ikke specielt velspillet, men helt ærligt...
Skal det første indlæg efter en længe ventet sejr være så negativt??
Ja det skal. Duncan ramte vel niveau, resten var helt væk. Vejret kan have spillet ind, men det ramte ikke Esbjerg i samme grad (de er vel vand til lidt vind ;))

Jeg er glad for sejren, men vi spiller langt under niveau, og er imo heldige med ikke at tabe i dag.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Sikke en omgang forkælet og forvendt vrøvl! Self. Skal vi glæde os over sejren idag.. !!

Vi fik vel for første gang i sæsonen flere point end spillet ellers var til?! Det ihvertfald den følelse jeg sidder med.. Nu har vi spillet et hav af kampe hvor vi efterfølgende har beklaget os over manglende effektivitet, stolpe ud, forkerte dommer beslutninger osv.

Jeg syntes det på sin plads at glæde sig over 3 sindssygt vigtige point på en knivskarp udnyttelse af chancer i en kamp hvor spillet ganske rigtig ikke flød som tidligere kampe! -Med 2 kampe på plasticbanen i Farum på 7 dage i benene i nogenlunde samme start 11, og på en dag hvor vejret absolut ikke indbød til poleret fodbold er det på sin plads at glæde os over vi forhåbeligt kan få vendt vores negative pointmæssige stime og bruge disse 3 point til at få sat et ordentligt punktum for et generelt fantastisk flot fcm efterår 2013/14 sæson..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis spillet på banen ikke kan glæde én, så kan den knækkede formkurve i hvert fald!

Vores dødbolde er tilbage med et brag på et yderst vigtigt tidspunkt. Det gælder jo for lige så meget som mål efter fikse opspil (som 1-0-målet vel retfærdigvis var).

Vi skal arbejde videre med, hvordan vi griber kampene an, når vi kommer foran, men denne gang fik vi holdt målet rent og snøret sækken i den anden ende. Resultater over spil any day.

Tre point i lortevejr. Mulen op og klar til Viborg!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Noe skrev:Forfærdelig kamp. Lad os håbe, at tre points kan flytte bjerge, for vi er godt nok ilde ude, spillemæssigt. :(
Hvor er admin. henne ?

Værste gang vås LÆNGE skrevet herinde. Den form for negativitet er dræbende.....

Der var adskillige spillere der "stemplede ind". Sviatsjenko, Julle, Lössel, Kolje, Rilwan, Marco Larsen, Danny Olsen og ikke mindst Duncan! Det var vel kun Sly, Andersson og Izunna der var lidt under niveau?

Hvis man kan drage så meget negativitet ud af et clean sheet og sikker 3-0 sejr hjemme, så var det måske debatsiden.dk man skulle optræde på?

Det er en ommer Noe!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Noe

Indlæg af Noe »

FCM Fan nr. 1 skrev: Hvor er admin. henne ?
Herregud, hvis du kalder på admin, fordi man vover at kritisere efter en sejr, så ville der blive tyndet kraftigt ud på ulvegraven, når vi smider points her og der (ikke, at jeg ville have noget imod det).

Jeg påpeger såmænd bare, at spillet ikke var til sejr, og hvis man fejlagtigt tror det, så får vi en del snittere i kampene der kommer. Første gang mod Viborg.

Vi var for første gang længe skarpe. Det er godt.
Duncan kom igang igen. Det er godt. Vi er uhyggeligt afhængige af ham.
Vi formåede slet ikke at ramme hinanden, i modsætning til Esbjerg. Det er skidt, og det skal vi være opmærksomme på. Vi er nødt til at bygge meget på spillet, for ikke at være en del af midterfeltet til jul.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Noe skrev:
FCM Fan nr. 1 skrev: Hvor er admin. henne ?
Herregud, hvis du kalder på admin, fordi man vover at kritisere efter en sejr, så ville der blive tyndet kraftigt ud på ulvegraven, når vi smider points her og der (ikke, at jeg ville have noget imod det).

Jeg påpeger såmænd bare, at spillet ikke var til sejr, og hvis man fejlagtigt tror det, så får vi en del snittere i kampene der kommer. Første gang mod Viborg.

Vi var for første gang længe skarpe. Det er godt.
Duncan kom igang igen. Det er godt. Vi er uhyggeligt afhængige af ham.
Vi formåede slet ikke at ramme hinanden, i modsætning til Esbjerg. Det er skidt, og det skal vi være opmærksomme på. Vi er nødt til at bygge meget på spillet, for ikke at være en del af midterfeltet til jul.
Kan du bestemme dig? Spillet var ikke til sejr, men vi var skarpe?

Breaking news: hvis man er skarpe vinder man....!

EfB er det mest scorende hold i ligaen, og vi holder dem fra at score.

Jeg kan ikke forstå du udelukkende fokuserer negativt.

Den kraftige Vind og det våde føre fremmer ligesom ikke det polerede spil.

At du mener spillet i denne 3-0 sejr peger på at vi kommer til at få en snitter i Viborg, kan jeg kun ryste på hovedet af.

:lol:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

974

Indlæg af 974 »

HVIS Esbjerg var SÅ gode som Noe åbenbart mener at de var...?

Så forstår jeg altså ikke at det var dem der fik en snitter på 0-3 :o

Forstår at du, Noe, har et par issues i forhold til spillet, men jeg synes at du mangler noget vanlig sans for spillets facetter?

havde du bare bestemt dig for, at nu skulle FCM lige sables ned efter den første sejr i flere kampe - endda en sejr med 3 flotte mål på en svær fodboldaften??

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM Fan nr. 1 skrev:Hvor er admin. henne ?
Hvor herre bevare mig vel :roll:
Værste gang vås LÆNGE skrevet herinde. Den form for negativitet er dræbende.....
Langt fra enig. Jeg syntes snart det latterlige positive ryg klapperi der foregår herinde er dræbende.
Vores debatside er tæt på død. Kritik accepteres ikke, så bliver man straks pillet ned, eller får at vide man er en dårlig fan. Tro da fanden at folk generelt ikke gidder at bruge deres tid og prøve at få lidt mere gang i debatten herinde.

Hvis man kan drage så meget negativitet ud af et clean sheet og sikker 3-0 sejr hjemme, så var det måske debatsiden.dk man skulle optræde på?
Debatsiden.dk er trods alt en langt mere brugt og ikke mindst klart mere livlig side, som vi kunne lære en del af. Der kan man tillade sig at være lidt kritisk, man kan have lidt kant og det er muligt rent faktisk at have en debat, uden at man straks skal komme i modvind fra alt det overdrevet positive pis, eller ligefrem få at vide at man er dårlig fan eller ikke en rigtig fan som også til tider smides efter folk, der tager chancen og tillader sig at være lidt realistisk, kritisk eller andet.
Det er en ommer Noe!
Slet ikke.. Manden skal da have lov at have hans mening. Hvis han mener kampen var skidt, som jeg til dels er enig i og at 3-0 ikke giver et realistisk billede af kampen. Så er det da helt fair, så kan du vel tage debatten istedet for "at belære" folk hvad de skal sige,mene eller andet.

Spillet var ikke til sejr, men vi var skarpe, er vel egentlig ikke så svær at forstå. Esbjerg spillede til tider bedre, men misbrugte deres chancer, Vi scorede på vores, længere er den vel ikke.
Noe skrev:så ville der blive tyndet kraftigt ud på ulvegraven, når vi smider points her og der (ikke, at jeg ville have noget imod det).
Kunne jeg godt tænke mig at du ville uddybe lidt? Personligt syntes jeg vores debatside er kedelig og til tider død og mangler klart mere liv, flere debattører og lidt mere kant. Jeg forstår gandske udemærket hvorfor mange ikke gidder at bruge tid herinde og deltage i en god debat om det hold vi holder af og det syntes jeg er synd.

Til kampen; Jeg syntes det var tydeligt at vi var ramt lidt på selvtilliden. Vores spil var ikke helt flydende og de personlige fejl faldt i øjnene. Men hvor er det lækkert, at vi trods et til tider bedre spillende Efb, viste fight og en skarphed, der sikrede os 3 rigtigt vigtige point og ligeså vigtigt holdte nullet. Det uhyre vigtigt at score mål og hente point, selvom man måske ikke spiller den bedste kamp. Det er et tophold værdigt. Godt gået drenge...

Besvar