Ja nu har Sønderjyske tabt og det gør Randers garanteret også. Vi skal selv præstere betydeligt bedre, ellers bliver vi snart overhalet.Acebone skrev:Kom så, SønderjyskE og Randers. Vi har brug for jer i dag.
Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Nej, ingen hjælp fra SønderjyskE desværre. Det begynder at se farligt ud for dem i bunden.
Jeg har heller ikke store forventninger til Randers, men vi får se. Det ville være dejligt at holde københavnerne på afstand.
Jeg har heller ikke store forventninger til Randers, men vi får se. Det ville være dejligt at holde københavnerne på afstand.
Randers var tæt på sejren men måtte nøjes med 1-1. Det er sådan set fint. En FCK-sejr havde gjort runden til noget rigtig lort.
ja så kampen, og synes Randers spillede rigtig godt især i anden halvleg. Hvis ikke FCK virkelig forstærker sig til vinter så vil de stadig smide mange point i denne sæson, synes de på mange pladser ikke er det mindste bedre end flere af de andre hold i ligaen. Især deres centrale forsvar og højre bak (har aldrig set det store i Jakobsen han tager tit tempoet ud af spillet når han er i boldbesiddelse.) og en effektiv angriber er jo heller ikke det de ligefrem har flest af.Acebone skrev:Randers var tæt på sejren men måtte nøjes med 1-1. Det er sådan set fint. En FCK-sejr havde gjort runden til noget rigtig lort.
I dagens kamp mellem Esbjerg og AGF skal Esbjergs Peter Ankersen undgå gult kort for ikke at få karantæne i kampen på søndag mod FCM.
I den kamp har Hans Henrik Andreasen allerede karantæne.
Der lurer også en mulig karantæne til Frederik Rønnow og Davidson Drobo-Ampem, men sandsynligheden for en karantæne til en af disse to er noget mindre, da målmænd sjældent trækker kort og spillere der ikke er på banen endnu sjældnere får advarsler.
I den kamp har Hans Henrik Andreasen allerede karantæne.
Der lurer også en mulig karantæne til Frederik Rønnow og Davidson Drobo-Ampem, men sandsynligheden for en karantæne til en af disse to er noget mindre, da målmænd sjældent trækker kort og spillere der ikke er på banen endnu sjældnere får advarsler.
Esbjerg - AGF 0-2
Godt at se Esbjerg i ny nedtur, og godt at deres målscore også er på vej ned
Godt at se Esbjerg i ny nedtur, og godt at deres målscore også er på vej ned
Jeg forstår ikke man ligger så meget energi i hvordan det går andre hold, og med statistikker over point gennem snit og lign. Stop alt snak om point og placering og støt holdet, det er nu vi skal vise vi er en samlet klub og enhed og bakke drengene op i deres præstationer og hjælpe dem på vej til den sejr som helt sikkert vil flytte en masse kilo fra deres skuldre. Vi skal kun fokuserer på vores egne præstationer og viljen til sejr og finde frem til de spiller som står stærkest til det pt. Håber på opbakning til Esbjerg kampen for det bliver en gyser, begge hold har brug for point efter længerer tids tørke og både bunden for Efb nærmer sig mens vi har forfølgere som er klar til at vippe os væk.
Man kan vel godt bakke holdet op, selvom man skæver til de andre resultater i ligaen?
JA sagtens!Acebone skrev:Man kan vel godt bakke holdet op, selvom man skæver til de andre resultater i ligaen?
Tror ikke at der er mange fodboldklubber, hvis ledere, spillere og fans ikke kigger på andre resultater.
Nogle fodboldklubber gør det eks. næsten helt strategisk i forhold til hvor de skal lægge deres kræfter henne - man hører endda om at kampe næsten "sælges" på forhånd for at man så kan give den en skalle mod mere direkte modstandere i forhold til eks. nedrykning
I denne sæson har det jo været næsten magisk så godt visse resultater har flasket sig i forhold til vores placering
Så vandt både FCK og AaB.
Inden Esbjerg kampen er vi nu a point med AaB og med FCK fire point bagefter.
Der skal tre point på kontoen. Slut.
Inden Esbjerg kampen er vi nu a point med AaB og med FCK fire point bagefter.
Der skal tre point på kontoen. Slut.
Ja det er desværre blevet mere tæt end nødvendigt og der er pres på fra flere hold lige under os. Det er nu vi skal stå distancen og fokusere på os selv og vores eget spil. Så de 3 point idag var vigtige.
1-1 mellem Esbjerg og FCK. Håbløst ringe kamp at se på, men fint udfald for os.
Med den gode sejr mod FCV bliver det spændende at se hvilken hjælp vi i denne runde kan få via de andre kampe 
Optimalt spiller Brøndby og FCK uafgjort - det er vel heller ikke så urealistisk
AaB spiller ude mod Esbjerg - jeg er bange for at AaB godt kan slå Esbjerg, men håber at den seneste sejr i Europa-league har givet dem nok rygstød til helst at slå AaB, men om ikke andet tage en uafgjort
OB-AGF må da gerne ende uafgjort og så med nogle kort der kunne give AGF spillere karantæne
Devdariani, Jørgensen og Søren Larsen får karantæne ved næste gule kort
Kirkeskov skal have 4 point for at komme i karantæne
Anders Kure og Alexander Juel skal have 6 point
Med en chance for en fysisk hård kamp mellem de to hold kunne der vel godt være en eller to af de ovenstående der mangler mod os i den sidste kamp
Og så vil jeg lige henlede opmærksomheden på at vi i de to første kampe til "foråret" har 2 svære udekampe mod hhv OB og FCK...
Optimalt spiller Brøndby og FCK uafgjort - det er vel heller ikke så urealistisk
AaB spiller ude mod Esbjerg - jeg er bange for at AaB godt kan slå Esbjerg, men håber at den seneste sejr i Europa-league har givet dem nok rygstød til helst at slå AaB, men om ikke andet tage en uafgjort
OB-AGF må da gerne ende uafgjort og så med nogle kort der kunne give AGF spillere karantæne
Med en chance for en fysisk hård kamp mellem de to hold kunne der vel godt være en eller to af de ovenstående der mangler mod os i den sidste kamp
Og så vil jeg lige henlede opmærksomheden på at vi i de to første kampe til "foråret" har 2 svære udekampe mod hhv OB og FCK...
Derudover skal AGF ud i en pokalkamp på torsdag, som jo kan sidde i benene - den må gerne ryge i forlænget. Og inden nogen tror, at AGF kunne finde på at spare spillere i pokalkampen skal de huske, at det ikke er hvilken som helst kamp, men det traditionsrige, prestigefyldte og normalt spændingsmættede 'Slaget om Jylland' mod AaB. Det kan kun blive et drama uden lige, hvor gule og røde kort vil flyve rundt om ørene på spillerne, mens de piskes til at yde deres maksimale for at undgå nederlag af de ti-tusindevis af tilskuere til dette opgør, der er selve definitionen på en klassiker i både jysk og dansk fodbold. Hvis vi er heldige kan det opgør dog trække så meget fokus, at spillerne ikke er i stand til at levere en 100% indsats i kampen mod os, som er få dage efter den mentale kraftanstrengelse, som dette opgør udgør.974 skrev:OB-AGF må da gerne ende uafgjort og så med nogle kort der kunne give AGF spillere karantæne
Og 4. kamp i foråret er så en udekamp i Aalborg. Vores start på foråret er i den grad en make-or-breake åbning.974 skrev:Og så vil jeg lige henlede opmærksomheden på at vi i de to første kampe til "foråret" har 2 svære udekampe mod hhv OB og FCK...
Godt set med pokalkampen - den havde jeg ikke lige fået med 
Med hensyn til de første kampe i foråret og deres sværhedsgrad
Jeg synes i det hele taget at vores forår ser ret hårdt ud!
jeg kunne måske forestille mig at vi med en vis fordel kunne tænke i de baner, at uafgjort i de 3 svære udekampe, måske næsten var optimalt at spille efter
Måske lidt utraditionelt, men ikke helt tosset!
Med hensyn til de første kampe i foråret og deres sværhedsgrad
Jeg synes i det hele taget at vores forår ser ret hårdt ud!
jeg kunne måske forestille mig at vi med en vis fordel kunne tænke i de baner, at uafgjort i de 3 svære udekampe, måske næsten var optimalt at spille efter
Måske lidt utraditionelt, men ikke helt tosset!