At bænke Erik er ikke et tema....Det er noget af det vildeste forslag jeg har set på graven nogensinde!
Men det positive er, at vi mod FCN for første gang i meget lang tid kan spille i fuldstændig stærkeste opstilling, bortset fra at Andersson kun er på 90% efter sin skade. Det bliver dejligt at møde et mandskab som gerne vil spille fodbold og ikke parkere en bus, eller kun spille på fysikken, som vi har oplevet de seneste mange kampe.
AAB fik smadret deres målscore så pt. er vi 6,5 point fra nummer to på trods af en uheldig streak med uafgjorte. Det er positivt og det skal vi fokusere på!!!!
Fcm - Randers.
- FCM Fan nr. 1
Re: Fcm - Randers.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Hehe, jeg tænkte nok at det forslag ville vække graven 
Men det er ikke i ond mening, tværtimod, nogle gange kan det være godt, kortvarigt, at tage presset lidt af en ung spiller.
Men det væsentlige er jo ikke en enkelt forsvarssspiller. Men, groft sagt, at vi falder lige rigeligt meget tilbage efter et føringsmål, som jeg ser det.
Men ja, vi skal da nok komme efter det igen
Men det er ikke i ond mening, tværtimod, nogle gange kan det være godt, kortvarigt, at tage presset lidt af en ung spiller.
Men det væsentlige er jo ikke en enkelt forsvarssspiller. Men, groft sagt, at vi falder lige rigeligt meget tilbage efter et føringsmål, som jeg ser det.
Men ja, vi skal da nok komme efter det igen
Det er det dummeste forslag jeg kan huske at have hørt på Graven i nyere tid!
-Det iøvrigt sagt med et glimt i øjet, da jeg tænker Ravnen nok mest søger debatten frem for en reel udskiftning af Erik..
Erik har fra min stol, sammen med Duncan, været de 2 største faktorer til vores umiddelbare succesrige forår. Vi det hold som har inkasseret færrest mål af samtlige selvom vi stiller med en midtbane bestående af 4 hovedsagelige offensiv spillere og kun Izunna som er defensivt orienteret. (Og han har jo haft et hav af karæntænedage)
Patrik har gjort det glimrende men dette tillægger jeg også Erik stor kredit, da han har været en styrmand og spillet med en en autoritet og modenhed der gør at man til tider glemmer, at han påtrods af at være den rutinerede i vores midterforsvar, altså kun er 22 år,. Det ikke seriøst fra mit synspunkt at ytre man måske burde ofre Erik på 2 dumme personlige fejl (I kampe han ellers har spillet glimrende).
Erik har været fantastisk og jeg mener han er et mindst lige så stort talent som vores seneste 2 salg fra den position. (Kjær og Reid) Vi skal nyde vi har en spiller af Erik´s kaliber /potentiale.
Jeg ser ham som samlet top 5 over samtlige superligaprofiler i denne sæson og jeg sikker på han er blandt de 3 første på holdkortet hos Gleen.
mike
Erik har fra min stol, sammen med Duncan, været de 2 største faktorer til vores umiddelbare succesrige forår. Vi det hold som har inkasseret færrest mål af samtlige selvom vi stiller med en midtbane bestående af 4 hovedsagelige offensiv spillere og kun Izunna som er defensivt orienteret. (Og han har jo haft et hav af karæntænedage)
Patrik har gjort det glimrende men dette tillægger jeg også Erik stor kredit, da han har været en styrmand og spillet med en en autoritet og modenhed der gør at man til tider glemmer, at han påtrods af at være den rutinerede i vores midterforsvar, altså kun er 22 år,. Det ikke seriøst fra mit synspunkt at ytre man måske burde ofre Erik på 2 dumme personlige fejl (I kampe han ellers har spillet glimrende).
Erik har været fantastisk og jeg mener han er et mindst lige så stort talent som vores seneste 2 salg fra den position. (Kjær og Reid) Vi skal nyde vi har en spiller af Erik´s kaliber /potentiale.
Jeg ser ham som samlet top 5 over samtlige superligaprofiler i denne sæson og jeg sikker på han er blandt de 3 første på holdkortet hos Gleen.
mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Jeg er fuldstændig enig omkring Eriks værdi for holdet, og jeg spår ham en stor stor fremtid, og han er den spiller på vores nuværende hold, som er min yndlingsspiller.
Men fx Victor Fischer tager også en kamp på bænken i ny og næ hos Ajax, når de føler presset er blevet for stort på ham, og så kommer den unge spiller ofte stærkere tilbage. Den mulighed har vi ikke på samme måde her i FCM, fordi vores spillermateriale ikke er så bredt, men vi har da Kolja som godt kunne få en kamp.
Det er da ikke så odiøst. Husker tydeligt en masse andre eksempler, hvor trænere skulle fyre efter få nederlag, eller da en bruger ville have Gabriel Batistuta til Herning

Men fx Victor Fischer tager også en kamp på bænken i ny og næ hos Ajax, når de føler presset er blevet for stort på ham, og så kommer den unge spiller ofte stærkere tilbage. Den mulighed har vi ikke på samme måde her i FCM, fordi vores spillermateriale ikke er så bredt, men vi har da Kolja som godt kunne få en kamp.
Det er da ikke så odiøst. Husker tydeligt en masse andre eksempler, hvor trænere skulle fyre efter få nederlag, eller da en bruger ville have Gabriel Batistuta til Herning
- FCM Fan nr. 1
Haha... Ja og i gamle dage var der rygter om man havde signet Gary Lineker til Ikast FS. Men det var på en første april....Ravnen skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Eriks værdi for holdet, og jeg spår ham en stor stor fremtid, og han er den spiller på vores nuværende hold, som er min yndlingsspiller.
Det er da ikke så odiøst. Husker tydeligt en masse andre eksempler, hvor trænere skulle fyre efter få nederlag, eller da en bruger ville have Gabriel Batistuta til Herning![]()
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Der var vel én, der ønskede at vise Herning Fremad, at Ikast også kunne hente engelske storspillere (Bobby Moore).FCM Fan nr. 1 skrev:Haha... Ja og i gamle dage var der rygter om man havde signet Gary Lineker til Ikast FS. Men det var på en første april....