Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af pr0j3ct »

Femi kommer hjem til FC Midtjylland, fastslår Glen Riddersholm endnu en gang.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 111939.ece

Ser ud til at kontrakten med Femi, lader vente på sig, grundet EU-regel omkring arbejdsløse ikke EU borgere.

Men ser da ud til, at han så godt som er sikker på, at rende på græs i det midtjyske, i en nær fremtid. (små 30 dage)
Senest rettet af pr0j3ct 1. okt 2013, 22:05, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Kent

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:
Kent skrev:
Noe skrev:Er vi gået fra at ville se ham an, til at ville skrive med ham ubeset? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fe ... 1-november

Vi må lige sætte Izunna til at træne langskud med ham, inden Izu smutter ;)
Mon ikke der stadig er tale om prøvetræning? Femi er sandsynligvis ikke i kampform alligevel, så der er ingen hast med at skrive kontrakt, før vi er sikre på, at han stadig har niveau.
"Femi kommer hjem til FC Midtjylland"

Den er svær, at tolke som værende andet end en kontrakt?
Man har vel hele tiden sagt, at man gerne vil signe ham, hvis han har sit gamle niveau. Jeg ser ikke noger nyt i udmeldingerne. Kan ikke se, hvorfor man skulle have ændret holdning.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der er ikke noget nyt at hente der. Det er da umiddelbart præcis den samme melding som før.

Noe

Indlæg af Noe »

Er der redigeret i artiklen? Jeg er næsten sikker på at den sidste (for denne snak ganske væsentlige) del ikke var med før..

Men enig: Det er de samme udmeldinger som hele tiden.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

Er der nogen der ved hvorledes, det gik med Dickoh i reserveholdskampen mod Viborg?

oros

Indlæg af oros »

Næ! Det omtales end ikke i referatet!

Til gengæld lyder det godt med både Rilwan, Petter og Marco!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

oros skrev:Næ! Det omtales end ikke i referatet!

Til gengæld lyder det godt med både Rilwan, Petter og Marco!
Jeg går ud fra at det er "den store 4´er"...

I disse korte glip ser det ikke alt for godt ud!? Men jeg ved godt at han mangler kampe i benene i øjeblikket!

http://fcm.dk/nyheder/highlights-viborg ... erveligaen
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.bold.dk/nyt/Tilfreds-Dickoh- ... og-med-FCM

Spændende om Fcm laver en kontrakt med ham eller kommer med en udmelding.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Undrer mig over, at man vil forlænge med Kolja - det virker lidt som om det er på bekostning af Dickoh, men det tror jeg nu ikke. I fald vi sælger Erik til vinter, skal vi have en erstatning ind, og det er nærmere et sådan salg, en evt signing af Dickoh afhænger af.

Hvis man forlænger med Kolja, skal det være en kort kontrakt til en løn, der afspejler hans rolle som reserve og 'hyggeonkel' for de unge. Alt andet vil være vanvid.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hvad er egentlig status på Santi? Han blev lejet af Lyngby, men fik så en skade, så han blev i FCM - var det i hele efteråret eller hvad? Så et klip på kanalsport, hvor han trænede med i FCM - troede han var klar og på vej til Lyngby. Anyone?

oros

Indlæg af oros »

Kent skrev:Undrer mig over, at man vil forlænge med Kolja - det virker lidt som om det er på bekostning af Dickoh, men det tror jeg nu ikke. I fald vi sælger Erik til vinter, skal vi have en erstatning ind, og det er nærmere et sådan salg, en evt signing af Dickoh afhænger af.

Hvis man forlænger med Kolja, skal det være en kort kontrakt til en løn, der afspejler hans rolle som reserve og 'hyggeonkel' for de unge. Alt andet vil være vanvid.
Helt enig!
Det ville være skønt, hvis vi kunne få Glenn til at præcisere, hvorfor han er så vigtig...

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Kent skrev:
Hvad er egentlig status på Santi? Han blev lejet af Lyngby, men fik så en skade, så han blev i FCM - var det i hele efteråret eller hvad? Så et klip på kanalsport, hvor han trænede med i FCM - troede han var klar og på vej til Lyngby. Anyone?
Santi spiller næste reserveholdskamp for os og bliver derefter sendt til Lyngby igen.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

oros skrev:
Kent skrev:Undrer mig over, at man vil forlænge med Kolja - det virker lidt som om det er på bekostning af Dickoh, men det tror jeg nu ikke. I fald vi sælger Erik til vinter, skal vi have en erstatning ind, og det er nærmere et sådan salg, en evt signing af Dickoh afhænger af.

Helt enig!
Det ville være skønt, hvis vi kunne få Glenn til at præcisere, hvorfor han er så vigtig...
Tag en tur på træningsbanen og du vil vide det ;)
Kolja bidrager virkelig meget til de unges udvikling og er virkelig en klog spiller som påvirker medspillerne meget, nærmest som en ekstra træner. Udover det er han eftersigende et rigtig godt bindeled i omklædningsrummet og en god rollemodel.

oros

Indlæg af oros »

Tag en tur på træningsbanen og du vil vide det ;)
Kolja bidrager virkelig meget til de unges udvikling og er virkelig en klog spiller som påvirker medspillerne meget, nærmest som en ekstra træner. Udover det er han eftersigende et rigtig godt bindeled i omklædningsrummet og en god rollemode
Tak for info! Jeg bor i Skive, så jeg kommer ikke sådan lige forbi træningsbanerne! Det er en udfordring i sig selv at nå kampene, idet jeg også har skiftende arbejdstider!. Kampen i morgen, - ja, den misser jeg. Der er ikke noget at gøre. :cry:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lyder til at det er tæt på med Kolja: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse
Som tidligere sagt, så håber jeg bare at hans løn afspejler hans rolle i truppen.

Låst