Fcm - Fc Vestsjælland
Re: Fcm - Fc Vestsjælland
For helvede hvor er det surt!
Vi spiller en dårlig kamp, men ligger alligevel til at køre en stille og rolig sejr hjem, hvorefter dommeren så vælger at udvise Izu. Herefter selvdestruerer vi og taber to tåbelige point. Jeg kan ikke helt huske hvordan det er tabe, men er ret sikker på, at det føles nogenlunde ligesom jeg har det nu.
1 sejr i de sidste 6 kampe, der har givet 8 point. Det er en bundholdsstatistik. Der skal i den grad andre boller på suppen efter pausen. Lige nu lever vi på vores gode start.
Vi spiller en dårlig kamp, men ligger alligevel til at køre en stille og rolig sejr hjem, hvorefter dommeren så vælger at udvise Izu. Herefter selvdestruerer vi og taber to tåbelige point. Jeg kan ikke helt huske hvordan det er tabe, men er ret sikker på, at det føles nogenlunde ligesom jeg har det nu.
1 sejr i de sidste 6 kampe, der har givet 8 point. Det er en bundholdsstatistik. Der skal i den grad andre boller på suppen efter pausen. Lige nu lever vi på vores gode start.
Jeg er sikker på at hvis ikke Izunna var blevet udvist, så havde vi jublet over en sejr på 4-0!
Det blev så udslagsgivende - lige som 2-0 målet jo også gjorde det
dommerne laver 2 store fejl - det er skidt
Jeg troede virkelig ikke at FCV kunne holde fysisk, og jeg er også overbevist om at det havde gjort meget ondt på dem i de sidste 25 minutter fraset den hjerneblødning Erik laver (Lössl råber jo kan man se)
Pisto var på det tidspunkt på vej ind, og mon ikke også Rilwan kunne være kommet ind, og det tror jeg som sagt havde skaffet os et par mål mere
Det blev så udslagsgivende - lige som 2-0 målet jo også gjorde det
dommerne laver 2 store fejl - det er skidt
Jeg troede virkelig ikke at FCV kunne holde fysisk, og jeg er også overbevist om at det havde gjort meget ondt på dem i de sidste 25 minutter fraset den hjerneblødning Erik laver (Lössl råber jo kan man se)
Pisto var på det tidspunkt på vej ind, og mon ikke også Rilwan kunne være kommet ind, og det tror jeg som sagt havde skaffet os et par mål mere
Kent skrev: 1 sejr i de sidste 6 kampe, der har givet 8 point. Det er en bundholdsstatistik. Der skal i den grad andre boller på suppen efter pausen. Lige nu lever vi på vores gode start.
En start der trods alt består af samtlige de første 11 kampe
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Izunna manglede inden kampen idag 1 gult kort for, at få endnu 1 karantænedag. Når han så får 2 gule og dermed direkte rødt får han så 2 eller 3 spilledages karantæne ??
Ja dommeren har så efterfølgende sagt, at det sidste gule var en fejl, bare så surt når det er medvirkende til at vi taber. Havde vi være 11 mand havde de ikke fået 2 mål.
Izunna skal snart til at tage sig sammen, for han har efterhånden kostet os dyrt i karantæner og idag været medvirkende til pointtab.
Ja dommeren har så efterfølgende sagt, at det sidste gule var en fejl, bare så surt når det er medvirkende til at vi taber. Havde vi være 11 mand havde de ikke fået 2 mål.
Izunna skal snart til at tage sig sammen, for han har efterhånden kostet os dyrt i karantæner og idag været medvirkende til pointtab.
Man kan ikke både få 2 gule kort og direkte rødt - det er enten det ene eller det andetTrueWolfMidt skrev:Izunna manglede inden kampen idag 1 gult kort for, at få endnu 1 karantænedag. Når han så får 2 gule og dermed direkte rødt får han så 2 eller 3 spilledages karantæne ??
Men når dommeren indrømmer annulleres kortet. Så Izu slipper med 1 gult kort og dermed 1 karantænedag.
Vi kan ikke blive ved med at leve på, at vi var gode i august. Set over de sidste 6 kampe - som trods alt dækker en rimelig lang periode - har pointhøsten ikke været god nok. Vi havde de samme problemer sidste efterår, hvor al for mange kampe endte uafgjort - der havde vi bare ikke en god start at tære på.974 skrev:Kent skrev: 1 sejr i de sidste 6 kampe, der har givet 8 point. Det er en bundholdsstatistik. Der skal i den grad andre boller på suppen efter pausen. Lige nu lever vi på vores gode start.
En start der trods alt består af samtlige de første 11 kampe
-
forzajuvebianconeri
Re: Sv: Fcm - Fc Vestsjælland
"Er der nogen der kan fortælle hvorfor Bak Nielsen ikke var med?"
Skadet med en slagskade, fortalte ass. træner Lars Friis inden kampen.
Fakta efter 11. Spillerunde:
Vi ligger nummer et
Vi har fem point ned til nummer to
Vi har været hårdt ramt af skader
Vi er ubesejret
Ja, vi spiller ikke vores bedste kamp, ja Duncan, som ellers har spillet en fantastisk sæson, brænder en kæmpe chance, ja Erik og Jonas, som også har spillet en fantastisk sæson, laver en fejl der koster mål idag og vi får et forkert dømt rødt kort imod os (dommeren har indrømmet det), men jeg kan altså ikke stille mig op i køen af dem, der sviner holdet.
Ja, vi er inde i en lidt dårlig stime med uafgjorte kampe, men Hedisson er ved at være i form, Petter fik spilletid idag og Rilvan er på vej tilbage, så der er masser af grunde til at være fortrøstningsfuld. Tyder på at visse fans er blevet lidt for godt vant.
Hvem ville have troet på ovenstående facts for 11 spillerunder siden?
Bak nu holdet op i stedet for!
Vi ligger nummer et
Vi er ubesejret
Ja, vi spiller ikke vores bedste kamp, ja Duncan, som ellers har spillet en fantastisk sæson, brænder en kæmpe chance, ja Erik og Jonas, som også har spillet en fantastisk sæson, laver en fejl der koster mål idag og vi får et forkert dømt rødt kort imod os (dommeren har indrømmet det), men jeg kan altså ikke stille mig op i køen af dem, der sviner holdet.
Ja, vi er inde i en lidt dårlig stime med uafgjorte kampe, men Hedisson er ved at være i form, Petter fik spilletid idag og Rilvan er på vej tilbage, så der er masser af grunde til at være fortrøstningsfuld. Tyder på at visse fans er blevet lidt for godt vant.
/Bobby
Nej vi spiller af lort til, og holdet er ustruktrureret og uden viljeBobby skrev:Fakta efter 11. Spillerunde:
Vi ligger nummer et
Vi er ubesejret
Godt at vi har fået de point vi har fået for vi kunne godt rykke ned nu...
eller nej; jeg er helt enig med dig
vi kunne også vende den om og sige at vi på trods af de mange spillere der ikke er på det fulde niveau, og da der har været markante skader og karantæne - alligevel har formået at samle point sammen
Idag spiller vi så for første gang i umindelige tider uden den sædvanlige og meget dygtige forsvarskæde, og det synes jeg snildt man kunne se.
Kolja med sine 12 minutter spillet i denne sæson kunne af gode grunde slet ikke bidrage med det samme som Bak har gjort, men han gjorde det trods alt tilfredsstillende i min optik
Men man kunne tydeligt se at han manglede form og speed og spilforståelse med de andre
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Det nytter ikke at henvise til de 5 points vi fører ligaen med. Det kunne have været 7 eller ja, selv 10 points ned til 2. pladsen, hvilket ville have gjort mesterskabet langt mere sandsynligt.
Disse nederlag vil vi måske kunne råbe og skrige over - når det bliver forår og de enkelte points tæller.
Jeg synes IKKE det er i orden at Duncan brænder en kæmpe chance 9 meter fra målet. Ligesom jeg ikke synes det er i orden, at Danny Olsen i de vigtigste minutter ved 2-1-føringen vælger at losse 5 meter over målet, i stedet for at køre bolden rundt.
Alle disse DUMME beslutninger er det, der bør adskille en professionel fodboldsspiller fra en amatør fodboldsspiler i jyllandsserien.
Jeg synes godt man kan tillade sig at være skuffet over disse dårlige beslutninger, som reelt set har kostet os 2 points i dag. Vi snakker helt grundlæggende fejl man bare ikke må begå på det niveau, og i så vigtige situationer.
Disse nederlag vil vi måske kunne råbe og skrige over - når det bliver forår og de enkelte points tæller.
Jeg synes IKKE det er i orden at Duncan brænder en kæmpe chance 9 meter fra målet. Ligesom jeg ikke synes det er i orden, at Danny Olsen i de vigtigste minutter ved 2-1-føringen vælger at losse 5 meter over målet, i stedet for at køre bolden rundt.
Alle disse DUMME beslutninger er det, der bør adskille en professionel fodboldsspiller fra en amatør fodboldsspiler i jyllandsserien.
Jeg synes godt man kan tillade sig at være skuffet over disse dårlige beslutninger, som reelt set har kostet os 2 points i dag. Vi snakker helt grundlæggende fejl man bare ikke må begå på det niveau, og i så vigtige situationer.
Woop Woop!
Det er vist meget godt med en pause nu. Vi trænger til at få lappet holdet lidt sammen. Vi er inde i noget så bizart som en krise uden nederlag, men som fan af FC Midtjylland er det altså ikke det værste, man har oplevet.
Til gengæld har jeg fuld forståelse for diverse frustrationsindlæg i tråden. Hvis ikke man må være frustreret efter sådan en kamp, så må man jo aldrig. Jeg tror sgu også, spillerne forbander det langt væk.
Vi kan begynde at kigge rationelt på sagerne senere.
Til gengæld har jeg fuld forståelse for diverse frustrationsindlæg i tråden. Hvis ikke man må være frustreret efter sådan en kamp, så må man jo aldrig. Jeg tror sgu også, spillerne forbander det langt væk.
Vi kan begynde at kigge rationelt på sagerne senere.
Ja, er det ikke også det vi gør?Bobby skrev:
Holdet har spillet uafgjort mod de to oprykkere, på hjemmebane. Om vi så havde lagt nr. 12 når vi mødtes, havde vi stadig skulle forvente en sejr. Det fik vi ikke, til gengæld har vi haft seks dårlige kampe uden nederlag og prangende spil.
Holdet skal stramme op og komme op på hesten igen, hvor de hører hjemme.
At benægte, de har spillet ringe det sidste stykke tid er ude i hampen.
Det positive er dog, at holdet generelt scorer målene og at de kommer tilbage efter at have været bagude.
Klubbens målsætning er 1,7 point/kamp her i efteråret. I de sidste 6 kampe har vi fået 1,3. Derfor er det tydeligt, at den sidste periode ikke er godkendt - uafhængigt af, hvordan det gik os i de første 5 kampe (den periode var til gengæld mere end godkendt!).
Det handler om at reagere i tide, og ikke lade sig lulle i søvn. Bare se på FCK i forårets slutning, hvor al snak om krise blev fejet til side, med henvisning til at de jo havde vundet DM.
At være ubesejret er ikke et mål i sig selv - den eneste måde vi kan få 1,7 point i snit, er ved at vinde kampe. Jeg er ganske udmærket klar over, at vi har haft skader og karantæner og kampen i går var forfulgt af uheld - men jeg kan altså ikke mindes et tidspunkt i FCMs historie hvor 1 sejr i 6 kampe - eller 8 point i 6 kampe - har været en tilfredsstillende serie.
Vi har nu 7 kampe tilbage i efteråret. De skal give mindst 12 point, for at det er tilfredsstillende.
Det handler om at reagere i tide, og ikke lade sig lulle i søvn. Bare se på FCK i forårets slutning, hvor al snak om krise blev fejet til side, med henvisning til at de jo havde vundet DM.
At være ubesejret er ikke et mål i sig selv - den eneste måde vi kan få 1,7 point i snit, er ved at vinde kampe. Jeg er ganske udmærket klar over, at vi har haft skader og karantæner og kampen i går var forfulgt af uheld - men jeg kan altså ikke mindes et tidspunkt i FCMs historie hvor 1 sejr i 6 kampe - eller 8 point i 6 kampe - har været en tilfredsstillende serie.
Vi har nu 7 kampe tilbage i efteråret. De skal give mindst 12 point, for at det er tilfredsstillende.
Jeg er grundlæggende fuldstændig enig! Men, men.....Kent skrev:Klubbens målsætning er 1,7 point/kamp her i efteråret. I de sidste 6 kampe har vi fået 1,3. Derfor er det tydeligt, at den sidste periode ikke er godkendt - uafhængigt af, hvordan det gik os i de første 5 kampe (den periode var til gengæld mere end godkendt!).
Ledelsen forsøger jo at agere med de begrænsede midler, der er til rådighed. Curth blev hentet, Femi havde man forventet tidligere, Dickoh prøvetræner....
I aftes var Bak skadet og erstattet af Kolja, som ikke ligefrem er i sit livs form. Duncan har været småskadet gennem længere tid, selv om han har spillet kampene. Midtbanen, ja det er en historie for sig...
De første fem kampe beskriver en exeptionel periode. De efterfølgende seks beskriver en kriseperiode, hvor man især har mistet kynismen og skarpheden foran modstanderens mål. Det kan være rigtig nok, at spillet ikke har været så prangende, men man kan også vælge at giver reserverne - og disses reserver - kredit for, at de trods alt har holdt skuden ovenvande.
Samtidig synes jeg da også, at det i hver eneste af de uafgjorte kampe, har væert småting, der har gjort, at de ikke er endt med sejr.
Og så peger pilen på angrebet og dermed en småskadet Duncan, der ikke rigtig har kunnet træne gennem temmelig lang tid. Samtidig er det et faktum, at vi ikke har nogen, der kan afløse ham. FF? Lange Poul? Nej....
I aftes laver Svia en fejl. Hvem kan huske, hvornår han sidst har gjort det
Nu er der små fjorten dage til at samle sammen på det hele. Få Rilwan, Hedinsson og ikke mindst Andersson op i fulde omdrejninger igen. Forhåbentlig kommer Duncans fod sig helt - landshold eller ej!
Og så skal der fokus på skarpheden foran mål. I den grad!
Den 19/10 tager vi hul på anden tredjedel af turneringen. Hvis den også kaster 23 point af sig, er jeg bestemt tilfreds!
VI LIGGER NUMMER ET!!!
Bak fortalte mig, at han var blevet trådt over foden til træningen forleden. Han regnede med at være klar til næste kamp.forzajuvebianconeri skrev:"Er der nogen der kan fortælle hvorfor Bak Nielsen ikke var med?"