Fcm - Fc Vestsjælland
Re: Fcm - Fc Vestsjælland
Hvor er det fucking latterligt
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
1. Hvad laver Danny Olesen på førsteholdet?
2. Elendigt af Duncan
3. Elendig dommer - han havde kortet oppe inden Izu overhovedet gik ind i duellen
4. Aldrig set en kamp med så mange pinlige indlæg fra begge kanter
Det var simpelthen pinligt hvordan Erik og Jonas kan begå den hjerneblødning i fællesskab
2. Elendigt af Duncan
3. Elendig dommer - han havde kortet oppe inden Izu overhovedet gik ind i duellen
Det var simpelthen pinligt hvordan Erik og Jonas kan begå den hjerneblødning i fællesskab
Woop Woop!
Mesterskabskandidat. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA.......................
Desværre fuldt fortjent:-(
Vi spiller den ringeste kamp i denne sæson, der er ikke en eneste der er klar.
Den eneste bold juelsgaard rammer rigtig idag er ved målet
Danny er en parodi på en vice anfører, ingen gejst og tacklinger
Løssel for fanden, det er tilladt at råbe, at man har den...........
Izunna din klovn - simpelthen for dumt
Vi spiller den ringeste kamp i denne sæson, der er ikke en eneste der er klar.
Den eneste bold juelsgaard rammer rigtig idag er ved målet
Danny er en parodi på en vice anfører, ingen gejst og tacklinger
Løssel for fanden, det er tilladt at råbe, at man har den...........
Izunna din klovn - simpelthen for dumt
Re: Sv: Fcm - Fc Vestsjælland
Rolig der.... Det første kort er fuldt ud fortjent, selv om han ligner uskylden selv. Det andet kort, er der på ingen måde. Der er minimal kontakt og han er ikke sidste mand.Tucker82 skrev: Izunna din klovn - simpelthen for dumt
Det var på ingen måde en god kamp. Og pausen er tiltrængt, og jeg vil håbe at de sidste par kampe, de har haft er de gummiben som vil komme i sæsonen.
Op på hesten, vi ligger stadig nummer et.
Er nødt til at erklære mig enig. Skylden kan ikke skydes på dommeren, men uskarpe angreb igen, igen, igen.Tucker82 skrev: Vi spiller den ringeste kamp i denne sæson, der er ikke en eneste der er klar.
Og vi må faktisk også kreditere FCV. Selvom de var bagud 2-0 gav de jo ikke op. Selvfølgelig var det et selvmål, men de angreb jo. Mange hold ville have stillet sig ned for at begrænse nederlaget.
Imho var det ikke dommerens skyld, at FCM ikke fik fuld valuta. Han er et nemt offer og begik en fejl, en stor fejl, men han stod altså ikke og skød bolden ind for FCV.
Men tror faktisk alt det der favoritsnak (som kommer fra alle andre end holdet selv) alligevel påvirker dem. De har næsten aldrig klaret sig godt som favoritter - fuldstændig usaglig påstand det ved jeg godt, men kan sgunte på siddende bagdel huske, hvornår de har kørt noget hjem fra spids.
Og her er de ikke bare favoritter i den enkelte kamp - de ved jo også at pressen og omverdenen står klar hvis de pludselig begynder at glide nedad i tabellen.
Rolig nu, der er ikke skyggen af gul kort ved det andet frispark. Der er ikke engang frispark, hvilket dommeren indrømmer på TV efter at have set den igen!Tucker82 skrev: Izunna din klovn - simpelthen for dumt
/Bobby
Mike80 skrev:For hel... Hvor er det bare en dum udmelding Danny! Ikke nok med at denne gamle FCM holdning at "nu går det godt og så melder vi ud som verdensmestre", tidligere har vist, at det netop er de kampe vi efterfølgende taber på dårlig gejst og motivation. Alt studie viser jo også at dette "trash talk" hvor man på forhånd melder offensivt og selvsikkert ud INGEN positiv effekt har! Hverken på ens egen præstation eller modstanderens motivation.. Troede vi var vokset fra denne børnesygdom og havde forvntet klogere fra en rutineret spiller som Danny!! Håber jeg tager fejl...
Mike
!!!!!!!!!
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Dommeren laver en kæmpe fejl, men holdet skal sgu kigge indad her! Man spiller pivhamrende ringe og mangler spænding og koncentration hele vejen igennem, men er alligevel foran 2-0 indtil 10 minutter før tid, mod et hold som ikke skaber en skid og som kommer fra en stribe af dårlige kampe
Og alligevel, Lössl og Sviatchenko med kollektiv hjerneblødning og så Duncan med afbrænder som ikke engang er serie 6 værdig
I slutminutterne giver man så det ene indlæg efter det andet mod et hold som er garderhøje. Øv!
Det er umodent og klassisk FCM, på den dårlige måde
Syntes det er svært at få øje på en spiller som kan se sig selv i øjnene i dag. Danny er en parodi af en anfører, Hedi er jo tydeligt ikke kantspiller, bortset fra målet, rammer Juelsgaard ikke en medspiller osv. osv. Øv hvor er det da skuffende!
Det er umodent og klassisk FCM, på den dårlige måde
Syntes det er svært at få øje på en spiller som kan se sig selv i øjnene i dag. Danny er en parodi af en anfører, Hedi er jo tydeligt ikke kantspiller, bortset fra målet, rammer Juelsgaard ikke en medspiller osv. osv. Øv hvor er det da skuffende!
Hold op hvor må det være fedt for spillerne på holdet at komme her ind og læse alle de indlæg, I støtter dem virkelig! (Ironi kan være anvendt)
Holdet havde kampen fuldstændig under kontrol, førte 2-0, så sker der 4 uheldige ting;
1) Et rødt kort som ikke var der, det kan være dommeren trækker det gulekort tilbage, han sagde ihvertfald bagefter det var en fejl at give det.
2) Duncan scorer ikke på stor chance, ok han er ikke verdens bedste med føderne.
3) Løssl og Erik S får ikke kommunikeret.
4) Stolpen bouncer bolden ind i panden på Dennis S.
OG Ja det er da mega ærgeligt, men alligevel synes jeg vi spiller en fin kamp, og håber på heldet vender snart.
OG så lige et par kommentarer.
2) Duncan er FCM's suverænt BEDSTE angriber og topscorer. derfor spiller han når han er klar. Desuden er målet til 2-0 i høj grad hans fortjeneste. Se pkt 4.
3) Dommeren laver en kæmpe fejl, men indrømmer den bagefter. Er også mega sur og ærgelig over det det dog, og synes ALTID det rammer Izuna.
4) Enig, og som jeg ser det er det vores største problem! Kan vi slå gode indlæg til Duncan så scorer han også!
Husk nu lige at vi ligge nr. 1 med 5 point ned til nr. 2! Fuld støtte til holdet i næste kamp og fortsat god mandag.
Holdet havde kampen fuldstændig under kontrol, førte 2-0, så sker der 4 uheldige ting;
1) Et rødt kort som ikke var der, det kan være dommeren trækker det gulekort tilbage, han sagde ihvertfald bagefter det var en fejl at give det.
2) Duncan scorer ikke på stor chance, ok han er ikke verdens bedste med føderne.
3) Løssl og Erik S får ikke kommunikeret.
4) Stolpen bouncer bolden ind i panden på Dennis S.
OG Ja det er da mega ærgeligt, men alligevel synes jeg vi spiller en fin kamp, og håber på heldet vender snart.
OG så lige et par kommentarer.
1) Danny Olsen er den spiller der løber mest for FCM, både i dag og i flere af de andre kampe! Så stop nu den Hetz!Persian_Wolf skrev:1. Hvad laver Danny Olesen på førsteholdet?
2. Elendigt af Duncan
2) Duncan er FCM's suverænt BEDSTE angriber og topscorer. derfor spiller han når han er klar. Desuden er målet til 2-0 i høj grad hans fortjeneste. Se pkt 4.
3) Dommeren laver en kæmpe fejl, men indrømmer den bagefter. Er også mega sur og ærgelig over det det dog, og synes ALTID det rammer Izuna.
4) Enig, og som jeg ser det er det vores største problem! Kan vi slå gode indlæg til Duncan så scorer han også!
Husk nu lige at vi ligge nr. 1 med 5 point ned til nr. 2! Fuld støtte til holdet i næste kamp og fortsat god mandag.
http://www.bold.dk/nyt/Dommer-erkender- ... -udvisning
Jamen respekt for at erkende fejl! -Men mener nu en superliga dommer burde være ret sikker i sin sag før han vælger en så kampafgørende kendelse på noget han sys "så sådan ud bagfra??!" Vorherre bevares...
I det mindste kan vi da "glæde" os over en evt. Appel måske vil blive tilgodeset..
Mike
Jamen respekt for at erkende fejl! -Men mener nu en superliga dommer burde være ret sikker i sin sag før han vælger en så kampafgørende kendelse på noget han sys "så sådan ud bagfra??!" Vorherre bevares...
I det mindste kan vi da "glæde" os over en evt. Appel måske vil blive tilgodeset..
Mike
Mike80
Naturligvis pisse irriterende og ærgerligt.
Men vi rammer ikke topniveau og slår dårlig indlæg. Vi bliver ramt af en tynd udvisning og er ikke skarpe.
Trods det er vi bedre end FCV i 60-70 min. Og bør naturligvis vinde.
Men der mere ustabilitet over vores modstandere og vi taber ikke. Petter og rilwan er på vej tilbage.
Det er altså ikke helvedes forgård vi står i...
Men vi rammer ikke topniveau og slår dårlig indlæg. Vi bliver ramt af en tynd udvisning og er ikke skarpe.
Trods det er vi bedre end FCV i 60-70 min. Og bør naturligvis vinde.
Men der mere ustabilitet over vores modstandere og vi taber ikke. Petter og rilwan er på vej tilbage.
Det er altså ikke helvedes forgård vi står i...
Jeg syntes da jeg stod på stadion at det så ud til at Izunna rammer FCV spilleren i hovedet med armen. Så jeg var ikke så harm over udvisningen. Men når jeg ser den på tv er der intet at se. Så jeg kan godt forstå at dommere laver fejl når de skal træffe en hurtig afgørelse. Men som en anden siger. Så skal han vel være rimelig sikker når han giver det andet gule kort.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Re: Sv: Fcm - Fc Vestsjælland
Bytter nu gerne en karantæne med to point....Mike80 skrev:
Er der nogen der kan fortælle hvorfor Bak Nielsen ikke var med?
Btw, hvem FA***** var det der valgte Julle til kampens spiller? Har intet imod Julle, men det var vel tæt på at være hans dårligste kamp i laaang tid
Btw, hvem FA***** var det der valgte Julle til kampens spiller? Har intet imod Julle, men det var vel tæt på at være hans dårligste kamp i laaang tid