Godt resultat med FCM briller. Seks point til andenpladsen, som forhåbentligt bliver til ni i morgen.TrueWolfMidt skrev:Ja efter 1 halvleg ser det ind til videre godt ud 2-1 til Randers, håber så inderligt at Randers vinder, for så kan det komme til, at se rigtig godt ud i morgen, hvis Fcm vinder.SteffenO skrev:Jeg vil nu mene vi skal håbe på en OB sejr, for hvis først FCK kommer i gang kommer det til at gå stærkt er jeg bange for, så lad dem bare sætte flere point til !, ellers er jeg meget enigTrueWolfMidt skrev:Ønskeresultater for kommende spillerunde.
Randers fc – Aab – Håber på Randers sejr eller uafgjort. Tror dog mere på Aab.
Midtjylland – Viborg – Naturligvis en sejr eller minimum uafgjort.
Agf – Brøndby – uafgjort eller Brøndby sejr.
Fck – Ob – håber på uafgjort eller fck sejr.
Fc Vestsjælland – Efb – håber på uafgjort eller Efb sejr. Tror dog mere på Fcv.
SønderjyskE – Fcn – ja hvem har mest brug for point !
Håber dog allermest, at Fcm kan klare sejren selv og at vi ikke skal være afhængige af, hvordan de andre hold spiller, men lidt hjælp og håb om, at de overnævnte kampe falder godt ud, gør skam ikke noget.
Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Re: Sv: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Re: Sv: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Ja kunne være godt med 9 point, hvis vi henter 3 point. Men med kampenePH1978 skrev:Godt resultat med FCM briller. Seks point til andenpladsen, som forhåbentligt bliver til ni i morgen.
FC Vestsjælland (13 point) - Esbjerg fB
AGF (13 point) - Brøndby IF
(Som dog nemt kan falde godt ud for os). Hvor FcV og Agf med sejr, kan overtage andenpladsen, kan det måske "kun" blive 7 point. Men et point her og der
Nu skal vi selvfølgeligt lige selv hente en sejr i en på forhånd svær kamp.
Re: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Hvordan er det med fanloungen? Er alle velkomne, eller skal man være medlem af bw eller 18+?
Ja det gav lidt ekstra motivation til kampen i morgen, hvis det ellers er nødvendigt. 9 points forspring til andenpladsen, det ville da være rart 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.black-wolves.com/fanklubben/ ... rdele.htmljabsi skrev:Hvordan er det med fanloungen? Er alle velkomne, eller skal man være medlem af bw eller 18+?
Ved ikke om man kan få adgang til fanloungen, hvis man kender et Bw fanmedlem, ellers koster det jo ike en formue at blive medlem.
Det er bare så hyggeligt i fanloungen og man får altid holdopstilning og oplæg til de forskellige kampe.
- Administrator
Hvis du melder dig ind, så er du altid velkommen i loungen.jabsi skrev:Hvordan er det med fanloungen? Er alle velkomne, eller skal man være medlem af bw eller 18+?
Esbjerg kommer til at smide mange points efter EL-kampe, bedømt på 2. halveg i Slagelse. Godt for os.
Ja de har deres problemer sidst i kampene. Lidt som vi selv har haft en lang periode. Det kan de godt miste mange point på.
Men trods vores egen fuser mod Vff, må man da sige de andre kampe passer os godt denne runde
Men trods vores egen fuser mod Vff, må man da sige de andre kampe passer os godt denne runde
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber at vi kan gøre ondt på Ob i denne spillerunde og snuppe 3 point, derudover håber jeg at de andre 5 kampe ender uafgjort, men nok usandsynligt, men man kan jo håbe. Dog må Randers gerne vinde over Fcn så vi kan få dem i 1 division. Kedeligere udebane publikum findes ikke. Så kan vi jo håbe på at enten Horsens, Hobro, Vejle eller Silkeborg rykker op, for det vil være fedt med nogle flere jyske lokal opgør, og flere tilskuer på tribunerne = flere penge i kassen.
Det ville være fint at få Nordsjælland ned. Danmarks tammeste fans. Kunstgræs. En alt for lang tur til Farum. Ugh.
Det kunne være fantastisk sjovt med den ultimative underdog Hobro i suppen, men jeg tvivler desværre på, de kan holde den kørende. Derudover håber jeg på Vejle; deres stadion er godt, og det er altid nogle farverige opgør, vi har mod dem. Det ville være fedt at se de to gamle FCM-trænere Dal og Hermansen lykkes.
Det kunne være fantastisk sjovt med den ultimative underdog Hobro i suppen, men jeg tvivler desværre på, de kan holde den kørende. Derudover håber jeg på Vejle; deres stadion er godt, og det er altid nogle farverige opgør, vi har mod dem. Det ville være fedt at se de to gamle FCM-trænere Dal og Hermansen lykkes.
Fedt igen at se 2 af de andre hold under os spille uafgjort 
Edit: Randers og AGF 2-2
Det er godt nok ikke vildt nemt at blive hentet hvis de andre kun spiller uafgjort, og vi så denne gang gerne skulle hive 3 point hjem
Synes at det virker som om der generelt er ret mange uafgjorte kampe i denne sæson, og vi har jo også haft vores, som jeg dog synes er gode fordi de fleste har været på svære udebaner
Edit: Randers og AGF 2-2
Det er godt nok ikke vildt nemt at blive hentet hvis de andre kun spiller uafgjort, og vi så denne gang gerne skulle hive 3 point hjem
Synes at det virker som om der generelt er ret mange uafgjorte kampe i denne sæson, og vi har jo også haft vores, som jeg dog synes er gode fordi de fleste har været på svære udebaner
Nederlag til Esbjerg, hvilket giver os muligheden for at øge afstanden. Havde dog måske foretrukket en uafgjort, da OB efter min mening er et af de hold, der har underpræsteret indtil videre, og godt kan få skrabet en del point sammen.
Uafgjort er altid fint, men hvis der skulle komme en sejr, så var det sgu godt, OB trak den. Jeg er ret begejstret for det resultat, for jeg må indrømme, at jeg ser Esbjerg som en meget farligere medaljekonkurrent end OB. Europa League ser i allerhøjeste grad ud til at trække tænder ud på esbjergenserne, og når det engang er ovre, kan de meget vel komme tromlende.
Glimrende resultater indtil videre. Nu må AaB og VFF gerne spille uafgjort.
Glimrende resultater indtil videre. Nu må AaB og VFF gerne spille uafgjort.
Indtil videre!!! Det var en underdrivelse af dimensioner....OB ville være suveræn nedrykker, hvis sæsonen havde varet over de sidste 33 (eller 34, 35, 36) runder med et pointgennemsnit på ca. 1,1. At de får en enkelt sejr i ny og næ, gør dem ikke til nogen større trussel efter min meningKent skrev:... OB efter min mening er et af de hold, der har underpræsteret indtil videre, og godt kan få skrabet en del point sammen.
Fint at FCN og Brøndby delte
Holger
Esbjerg taber til FCV, vel egentlig et godt resultat for os, det betyder at vi er trukket 1 point fra dem, i denne runde. Lad os håbe at FCK og AAB deler, så er skaden ikke så stor.