TrueWolfMidt skrev:
Det kan ikke passe, at det kun er Brøndby der kan skaffe penge - til spillere, feriepengesag osv.
Fcm er klub i forandring, hvor man har bevist, at man vil vende skuden og komme i mål, med positive tal på bundlinien. Vi er hele regionens hold og der burde kunne skrabes +25 millioner ind uden de store problemer.
Fcm har succes på banen og folk er begyndt, at komme på stadionen igen og endda i størrere tal . Herligt.
Jeg tror ikke rigtigt vi kan sammenligne os selv med de gule fra vestegnen når der kommer til sponsorer og lignende.
1. De har historien på deres side, og får derfor nogle sponsorer som traditionelt har holdt med Brøndby og gerne vil støtte op om klubben. Historien og deres baggrund sikre også eksponering i medierne - det er jo fortsat en af de klubber som trækker flest seere(kunder) når de vises på tv.
2. De ligger i hovedstadsområdet, og vi må erkende at de store nationale firma som oftest har adresser derovre, blandt andet derfor støtter den slags klubber.(Nu om dage dog nok mest FCK så de kan komme ind og se CL)
TrueWolfMidt skrev: Uanset hvad det ender med, håber jeg, at alle vil være villige til at bidrage, hvis det bliver muligt.
Med det sprog det er skrevet på i indkaldelsen til generalforsamlingen, så tror jeg bestemt ikke det er noget de regner med at os almindelig fans vil gå ind i... Havde det været planen så havde vi nok også hørt Johnny Rune være ude og sige noget om det..? Kan selvfølgelig være de venter til det er vedtaget på generalforsamlingen...
Er der nogen herinde med aktier som deltager? Kunne være spændende at høre hvad der bliver sagt