Fcm - Fc Vestsjælland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm - Fc Vestsjælland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Når Vff kan vinde over Fcv ja så skal vi i hvert tilfælde også kunne gøre det. No doubt 3 point til Fcm.
Vi kan jo også lige så godt hjælpe med til, at der bliver sorteret lidt ud i top og bundhold.
Med flere spillere tilbage efter skade og 1 ekstra uges træning i benene, må truppen se stærk ud og vi skal bare vinde og igen have en fest på Mch Arena.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Re: Fcm - Fc Vestsjælland

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

FCV gik i dag videre i pokalen med en kneben 2-1 sejr over Birkerød. Det er ikke en kamp der må forventes at sidde i benene af dem når de møder os på mandag, da der trods alt er 6 dage imellem.

Vores største modstander i den kamp er - os selv.

Skarpt forfulgt af snedige Ove der som en stor taktiker plejer at sætte den helt rigtige taktik.

Får vi vores spil til at flyde (Hvad det ikke helt har gjort de seneste par kampe), så er det en kamp som vi bør vinde med mindst 2 mål. Jeg kan dog godt leve med en et-måls-sejr.

Jeg mener FCM bør mase på fra kampens start. Vi er på hjemmebane, og selvom FCV har en god fysik så vil vi i åbent spil i 9 ud af 10 kampe med nuværende trupper slå FCV.

Resultattip:

FCM-FCV 3-1 Målscorere: Sly, Duncan, Sviatsjenko. FCV: Dennis Sørensen (med hovedet).
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Kom på stadion, vi skal være mindst 7000 Mandag aften. Vi skal på vinder kurs igen så lad os vise at vi er top hold og støt op om vores hold.

kraft

Indlæg af kraft »

Vil være rigtig dejligt at komme tilbage på vindersporet.
En sejr og det vil have været en helt igennem overbevisende 1/3 del af turneringen og særdeles tilfredsstillende (det vil det nok være uanset resultat, men vil bare være lidt malurt med et nederlag).

Vi skal kunne sætte FCV under pres - vores kanter skal kunne gøre det onde ved FCV's defensiv.
FCV's offensive styrker er vel ikke meget andet end standardsituationer og omstillinger til Borges.

Vi bør have kvalitet til at overmatche dem.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

kraft skrev:Vil være rigtig dejligt at komme tilbage på vindersporet.
En sejr og det vil have været en helt igennem overbevisende 1/3 del af turneringen og særdeles tilfredsstillende (det vil det nok være uanset resultat, men vil bare være lidt malurt med et nederlag).

Vi skal kunne sætte FCV under pres - vores kanter skal kunne gøre det onde ved FCV's defensiv.
FCV's offensive styrker er vel ikke meget andet end standardsituationer og omstillinger til Borges.

Så har de Michael Lumb, som jeg synes er den absolut bedste Fcv spiller, han tager de flotteste løb op af modstanderens fløje og har giftige indlæg, som vi skal forsøge at dæmme op for.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi skal for alt i verden ikke undervurdere FCV.
Vi har altså at gøre med et hold, der kun har tabt en enkelt udekamp, vundet over FCN på udebane og spillet uafgjort i Brøndby og Parken. Der er kun scoret 5 mål mod dem i 5 udekampe.
Så det er altså en meget velorganiseret og svært opbrydelig defensiv vi kommer til at så overfor. Det bliver ikke let, og tempo og tålmodighed bliver nok kodeordene.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCV er et hold man kun kan have respekt for, med en meget dygtig træner.

Men vi har allerede sat point til hjemme mod én oprykker, uanset hvor vi var placeret i tabellen, så er hjemmekampe mod oprykkere, simpelthen bare kampe der skal vindes. Der er ikke noget at rafle om, de tre points skal i hus, og uden vi behøver bide negle til sidst :mrgreen:

kraft

Indlæg af kraft »

TrueWolfMidt skrev:
kraft skrev:Vil være rigtig dejligt at komme tilbage på vindersporet.

Så har de Michael Lumb, som jeg synes er den absolut bedste Fcv spiller, han tager de flotteste løb op af modstanderens fløje og har giftige indlæg, som vi skal forsøge at dæmme op for.
Jeg er helt enig i, at Lumb ikke er en dårlig fodboldspiller, men mener nu stadig Sly kan overmatche ham fysisk og hurtighedsmæssigt.

Jeg er helt på linie med alle om, at vi ikke må undervurdere dem, men vi bør kunne ligge så tungt et pres på dem, at det skal give udslag tilvores side.
Deres resultater mod FCK, Brøndby og FCN er naturligvis flotte - men det er alle i den periode, hvor disse hold var i krise.
FCV var langt fra skræmmende mod Viborg

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg håber noget så inderligt, at vi rammer højt niveau på mandag.
Hvis drengene kan præstere og tage de 3 point kan vi undgå, at blive indblandet i den mudrede superliga, som udvikler sig værere og mere underlig for hver sæson der går.
Vi ses Mandag.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dette betyder forhåbentlig ikke, at Duncan er skadet til mandagens kamp, men derimod at han har brug for restitution i landskampspausen: http://www.bt.dk/fodbold/afbud-til-olse ... od-italien
På DBUs hjemmeside står Duncan som skadet: http://www.dbu.dk/Nyheder/2013/Oktober/ ... taget.aspx
Lidt fra Duncan selv: http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Haaber-la ... -goer-godt

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Landsholdsafbud, længerevarende træningsfravær, 3 mdr's kontraktforlængelse til Frank... Jeg pessimist mht. Duncan:( og det kommer til at gøre ondt..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis Duncan sidder over, har vi da stadigvæk Marco og Frank, ja hvem ved om Jeppe Curth kunne have interesse i at prøve pladsen i front. Ved godt at Duncan er svær at undvære, men vi kender jo ikke start 11'eren endnu, så jeg tager det med ro. Naturligvis melder Duncan fra til landsholdet, når han ikke er 100 % klar, alt andet ville være dumt. Håber dog han kan spille en del af kampen.

oros

Indlæg af oros »

Mike80 skrev:Landsholdsafbud, længerevarende træningsfravær, 3 mdr's kontraktforlængelse til Frank... Jeg pessimist mht. Duncan:( og det kommer til at gøre ondt..

Mike
Ja, det ser skidt ud! :-( Erstatningen kan næsten være FF?
Det går næppe med lange Poul en hel kamp!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ikke en hel kamp, nej, men jeg er faktisk blevet positivt overrasket over det, Paul har vist, når han er kommet ind. Jeg synes ikke, han er langt fra.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Duncan siger, at han ikke ved om han bliver klar til FCV: http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Haaber-la ... -goer-godt

Det lugter lidt af, at han spiller mod FCV, og så vil have 14 dages pause til at få restitueret lidt længere.

Besvar