Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med hvad I laver, hvor mange stoffer I tager, hvad i får ud af det og om i kan komme op på arbejde mandag morgen. Mit problem er, at I er en belastning for min klub. Bryd alle bånd til FCM, og gå ud i en skov og leg Fight Club - så skal i ikke høre et pip fra mig.Midtjylland skrev:
Men nej, det er jeg ikke i tvivl om, for det er det med garanti ikke. Forstå nu hvad det her handler om. Fordi der er visse mennesker som får noget ud af det, så betyder det ikke at de tager stoffer dagligt, er alkoholikere, er uden arbejde eller ikke har en uddannelse. Det er ganske enkelt ikke sådan det fungerer og det pisser mig af når folk ikke forstår det. Jeg vil anbefale dig, at læse den bog som hedder "Kategori c fans - Hooligans i Europa.".
Fcm - Viborg ff
Re: Sv: Fcm - Viborg ff
Som Noe siger, i er en flok usle tabere.Midtjylland skrev:Du virker ikke til at være i tvivl, bare uvidende.Noe skrev:Er nogen i tvivl om, at det er en flok tabere da?Midtjylland skrev:Nu tror jeg mere han tænkte på, hvor du har fra at Midtjylland drengene skulle have tabt.
Men nej, det er jeg ikke i tvivl om, for det er det med garanti ikke. Forstå nu hvad det her handler om. Fordi der er visse mennesker som får noget ud af det, så betyder det ikke at de tager stoffer dagligt, er alkoholikere, er uden arbejde eller ikke har en uddannelse. Det er ganske enkelt ikke sådan det fungerer og det pisser mig af når folk ikke forstår det. Jeg vil anbefale dig, at læse den bog som hedder "Kategori c fans - Hooligans i Europa.".
Selvom der ikke er hooligans i Midtjylland, så kan det måske få dig til at forstå hvem der er bag. Så vidt jeg ved, så er der ikke en eneste "bums" i det miljø hos os.
God søndag og kom så videre
I får et kick ud af at være hårde i flok, skræmme små børn fra vid og sang og tæve på andre, helst 5 mod 1. = tabersvin.
Må i blive forvist for life!
Re: Fcm - Viborg ff
Utroligt at vi skal blive ved med at bruge så meget debat på et par håndfulde "klaphatte" fra to fangrupper. Godt at der kun er tre af de kampe på et år, for det er da "dræbende" for en helt almindelig fan at opleve noget lignende som det her er endt med. Skal vi snart til at snakke fodbold igen, for det er vel det vi går op i eller er det!!!!!!!!!!
-
Midtjylland
I??? Og ja, det er klart de friske drenge kun vil bokse i overtal........Som Noe siger, i er en flok usle tabere.
I får et kick ud af at være hårde i flok, skræmme små børn fra vid og sang og tæve på andre, helst 5 mod 1. = tabersvin.
Må i blive forvist for life!
Må du finde din hjerne en dag, desværre blev den ikke banket på plads i går.
Kom nu for helvede videre.
Midtjylland skrev:I??? Og ja, det er klart de friske drenge kun vil bokse i overtal........Som Noe siger, i er en flok usle tabere.
Må i blive forvist for life!![]()
Hahaha klasse skrevet, og skal vi så ikke lukke den her, vi bliver nok aldrig enige på dette punkt alligevel!
http://images.wikia.com/theinternetbox/ ... e-meme.pngMidtjylland skrev:I??? Og ja, det er klart de friske drenge kun vil bokse i overtal........Som Noe siger, i er en flok usle tabere.
Jeg håber du er i stand til at forstå at 99,9% ikke gider se jer føre bandekrig inde i byens gader og skræmme børn og andre fra vid og sans. Ej gider vi have ødelagt trommehinder eller have grædende børn pga i vil lege med kanonslag. Fodbold skal være en positiv oplevelse for alle din drengerøv!
Jeg syntes det bør være at krav til BW at de tager ansvar her og hjælper FCM med at få fjernet disse elementer fra fodbolden.
Sidste indlæg fra mig omkring det her emne, men jeg føler mig lidt provokeret over at du Midtjylland, antager at vi andre ikke ved hvem eller hvad der driver en hooligan. Nogle af os ved det faktisk godt, men som Noe siger så er det egentligt pisse ligegyldigt for uanset om i så er igang med en PhD-afhandling om moderne småbørnspædagogik så ændrer det ikke ved at i og med i åbenbart går ind for at slå på tæven om søndagen så er i i mine øjne tabere..... De der tror at tabere kun findes i socialgruppe c tager fejl. De findes i alle lag. Folk uden god opførsel er et problem for samfundet...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
-
Midtjylland
Er du helt væk eller hvad? Før var det "I", nu er det "jer". Jeg håber du er i stand til, at tale pænt ude i den virkelige verden - ellers kan du da få et problem en dag.http://images.wikia.com/theinternetbox/ ... e-meme.png
Jeg håber du er i stand til at forstå at 99,9% ikke gider se jer føre bandekrig inde i byens gader og skræmme børn og andre fra vid og sans. Ej gider vi have ødelagt trommehinder eller have grædende børn pga i vil lege med kanonslag. Fodbold skal være en positiv oplevelse for alle din drengerøv!
Jeg syntes det bør være at krav til BW at de tager ansvar her og hjælper FCM med at få fjernet disse elementer fra fodbolden.
-
Midtjylland
At I igen og igen antager, at jeg er en del af det her, fordi jeg har forståelse for det, er dybt useriøst og siger vel alt om hvor lukkede I er.mancitydk skrev:Sidste indlæg fra mig omkring det her emne, men jeg føler mig lidt provokeret over at du Midtjylland, antager at vi andre ikke ved hvem eller hvad der driver en hooligan. Nogle af os ved det faktisk godt, men som Noe siger så er det egentligt pisse ligegyldigt for uanset om i så er igang med en PhD-afhandling om moderne småbørnspædagogik så ændrer det ikke ved at i og med i åbenbart går ind for at slå på tæven om søndagen så er i i mine øjne tabere..... De der tror at tabere kun findes i socialgruppe c tager fejl. De findes i alle lag. Folk uden god opførsel er et problem for samfundet...
Det betyder intet for mig hvad I tror om de folk, I kan kalde dem bumser, tabere eller svin. Jeg er ligeglad, mit problem kommer når I ævler om status, alder og fans/ikke-fans
Én ting der undrer mig er at kontrollørerne ikke rykkede det fjols der sad på kanten med strikhue ned over hovedet ned og smed ham ud af stadion på røv og albuer.
Ved lov nr. 440 af 31. maj 2000 om ændring af straffeloven (maskeringsforbud) blev indsat følgende bestemmelse i straffelovens § 134 b:
§ 134 b. Den, der i forbindelse med møder, forsamlinger, optog eller lignende på offentligt sted færdes med ansigtet helt eller delvis tildækket med hætte, maske, bemaling eller lignende på en måde, der er egnet til at hindre identifikation, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder.
Generelt synes jeg at kontrollørerne er for vattede i sådan en situation, han sad i bar overkrop med en maske der dækkede hele fjæset og alligevel får han lov til at blive siddende???
Ved lov nr. 440 af 31. maj 2000 om ændring af straffeloven (maskeringsforbud) blev indsat følgende bestemmelse i straffelovens § 134 b:
§ 134 b. Den, der i forbindelse med møder, forsamlinger, optog eller lignende på offentligt sted færdes med ansigtet helt eller delvis tildækket med hætte, maske, bemaling eller lignende på en måde, der er egnet til at hindre identifikation, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder.
Generelt synes jeg at kontrollørerne er for vattede i sådan en situation, han sad i bar overkrop med en maske der dækkede hele fjæset og alligevel får han lov til at blive siddende???
-
Midtjylland
Havde han gjort noget? Nej, derfor tror jeg klubben lader ham sidde. De vil ikke skabe et problem, så længe der ikke er et problem.100x skrev:Én ting der undrer mig er at kontrollørerne ikke rykkede det fjols der sad på kanten med strikhue ned over hovedet ned og smed ham ud af stadion på røv og albuer.
I går da helt amok, man kunne næsten håbe for jeres skyld, at Viborg rykker ned igen.
Ok det havde jeg misforstået. Det var ikke for at hænge dig personligt ud. Men jeg har så,modsat dig, ikke forståelse overhovedet for den tankegang som de her mennesker ligger for dagen. Men det betyder altså ikke at jeg ikke forstår hooliganisme som begreb. Jeg personligt finder det bare stødende, især når det involverer klubber som jeg gerne vil forbinde mig selv med. Håber det blev nogenlunde forståeligt 
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Bemærkninger som "videre", "det er bare en fodboldkamp" og "kom nu videre for helvede", er jo netop et problem.
At der er en flok fjolser der vælger, at drage fokus på sig selv frem fra fodbolden, skal sgu kommenteres fra både de der holder med klubben og klubben selv. Man skal ikke stikke hovedet i busken og tro, at det går væk af sig selv. Indtil nu, har disse fjolser været holdt til de større byer og vi har indtil nu grint af dem.
Det er ikke acceptabelt. Vil I tæve på hinanden, så meld jer ind i en bokseklub eller aftale en date i en skov hvor I kan lege rollespil.
At der er en flok fjolser der vælger, at drage fokus på sig selv frem fra fodbolden, skal sgu kommenteres fra både de der holder med klubben og klubben selv. Man skal ikke stikke hovedet i busken og tro, at det går væk af sig selv. Indtil nu, har disse fjolser været holdt til de større byer og vi har indtil nu grint af dem.
Det er ikke acceptabelt. Vil I tæve på hinanden, så meld jer ind i en bokseklub eller aftale en date i en skov hvor I kan lege rollespil.
Jeg håber der er en admin der ser dette citat og tager affære eftersom jeg vil mene det her er et direkte brud på første princip i reglerne for forum - at man ikke må komme med trusler om vold.Midtjylland skrev:I??? Og ja, det er klart de friske drenge kun vil bokse i overtal........Som Noe siger, i er en flok usle tabere.
Hvis det er dit debatniveau så bør du nok holde dig til bold.dk eller lignende, hvor standarden er tilsvarende lav.
Hvis du ikke kan føre en ordenlig argumentation uden at ty til nedsættende bemærkninger eller anvende trusler bør du måske bare undlade at deltage
Midtjylland skrev:Havde han gjort noget? Nej, derfor tror jeg klubben lader ham sidde. De vil ikke skabe et problem, så længe der ikke er et problem.100x skrev:Én ting der undrer mig er at kontrollørerne ikke rykkede det fjols der sad på kanten med strikhue ned over hovedet ned og smed ham ud af stadion på røv og albuer.
I går da helt amok, man kunne næsten håbe for jeres skyld, at Viborg rykker ned igen.
Dét er jo netop et problem at idioten vælger at være maskeret, hvorfor mødes i ikke ude i en skov hvor man ikke kan se eller høre jer ?
Er det opmærksomheden i ikke vil undvære?