Fcm - Viborg ff

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Sv: Fcm - Viborg ff

Indlæg af Acebone »

FCMhenrik skrev:Ikke særlig smart. Specielt når det i TV Mest vest bliver fortalt, at det er FCM fans, der ikke kunne holde sig i ro. - Og efter sigende var det endda FCM fans der tabte slåskampene.
Hvis de "tabte" slåskampene, var der vel også en modpart. Men det er ikke noget at gå op i; det er lige dumt uanset "vinder/taber". Jeg hæfter mig dog ved, at antallet af anholdte ikke er voldsomt. Selvom det er slemt nok, er det trods alt kun nogle få individer, det drejer sig om, og ingen kom for alvor til skade.

Så synes jeg straks det var værre, at der blev smidt kanonslag på stadion. Det kan gå helt galt, som man så det til Fredericia-OB for nogle år siden. Så hellere romerlys i stedet.

Sylvester

Re: Fcm - Viborg ff

Indlæg af Sylvester »

Rigtigt bittert vi ikke får lavet den scoring. Havde vi lavet en, havde vi også lavet flere tror jeg :cry:

Spillet var ok, syntes kun vi kan kritisere den manglende skarphed, men selvfølgelig et rigtigt ærgerligt pointtab. Øv vi ikke får givet Viborg en ordentlig sæk :evil:

Kampen mod FCV bliver efter samme recept, her er det vigtigt at dåseåbneren er slebet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Er sgu næsten lige så skuffet som efter et nederlag (selvom det faktisk er lidt svært at huske, hvordan det er et nederlag føles ;) ). Det positive er, at vi holdt nullet og skabte masser af chancer. Spildprocenten var dog for stor. Fint nok, at vi stadig er ubesejret, men med kun 1 sejr i de sidste 4 kampe, har vi altså hentet for få point den sidste måned til at holde førstepladsen på sigt. Jeg ved godt, at det er hårde krav, men hvis drømmene om et gyldent forår skal holdes i live, har vi altså ikke råd til at smide point på hjemmebane i en kamp, vi dominierer så stort. Næste hjemmekamp mod FCV bliver over samme skabelon, og der skulle der gerne 3 point på kontoen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kent skrev: Det positive er, at vi holdt nullet og skabte masser af chancer.
Ja, vi havde jo alle håbet på 3 point, men vidste godt, at kampen højst sandsynligt ville blive svær at vinde, da Viborg højst sandsynligt ville parkere en bus foran målet. Viborg havde marginalerne på deres side i går, hvor vi i andre kampe har haft dem på vores side.
Vi kan dog stadig være stolte over, at vi har undgået nederlag.
Derudover ligger vi stadig i den bedste ende og så kan vi håbe, at der snart bliver nogle flere spillere klar til kamp.
Som i de tidligere sæsonner er superligaen stadigvæk utrolig tæt og vi skal være stolte over vores nuværende placering og håbe, at vi fortsat kan præstere. Der er trods alt noget positivt at tage med fra kampen og ikke meget negativt, ud over det faktum, at vi ikke får bolden i mål-

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Kent skrev:Er sgu næsten lige så skuffet som efter et nederlag (selvom det faktisk er lidt svært at huske, hvordan det er et nederlag føles ;) ). Det positive er, at vi holdt nullet og skabte masser af chancer. Spildprocenten var dog for stor. Fint nok, at vi stadig er ubesejret, men med kun 1 sejr i de sidste 4 kampe, har vi altså hentet for få point den sidste måned til at holde førstepladsen på sigt. Jeg ved godt, at det er hårde krav, men hvis drømmene om et gyldent forår skal holdes i live, har vi altså ikke råd til at smide point på hjemmebane i en kamp, vi dominierer så stort. Næste hjemmekamp mod FCV bliver over samme skabelon, og der skulle der gerne 3 point på kontoen.
Ja enig. Men husk også lige på at FCV og VFF har kun tilsammen tabt 3 kampe ud af 17 kampe i ligaen, og mener at FCV er et noget bedre hold end VFF især deres kontraer synes jeg er der noget mere fart og farlighed over. Noget andet er! synes at Jeppe Curt gør det ok, især i går. Hvordan er mulighederne for evt. at forlænge med ham efter nytår hvis han fortsætter de gode takter, har han kontraktudløb i AAB der. Synes han har mange af de kvaliteter som Danny besidder i det offensive.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

FCMhenrik skrev:
PH1978 skrev:
levis skrev:Hvad er det her for noget pis? http://m.jyllands-posten.dk/sport/fodbo ... i-herning/
Aber....
Ikke særlig smart. Specielt når det i TV Mest vest bliver fortalt, at det er FCM fans, der ikke kunne holde sig i ro. - Og efter sigende var det endda FCM fans der tabte slåskampene.

Pinligt
hvad for noget? hvor har du hørt det fra?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Outlaws skrev:
hvad for noget? hvor har du hørt det fra?
Blandt andet her fra.
http://aoh.dk/artikel/politiet-fcm-fans ... 8.facebook

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Nu tror jeg mere han tænkte på, hvor du har fra at Midtjylland drengene skulle have tabt.

Noe

Indlæg af Noe »

Midtjylland skrev:Nu tror jeg mere han tænkte på, hvor du har fra at Midtjylland drengene skulle have tabt.
Er nogen i tvivl om, at det er en flok tabere da?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Undskyld men er det ikke bedøvende ligegyldigt hvem af tosserne der tabte slåskampen? Det er enormt utilfredsstillende at der skal være sådan nogen scener i forbindelse med en fodboldkamp. :evil:

Det er et uheldigt signal at sende til pressen og omverdenen og de folk der tror at "det" er indbegrebet af et rigtigt derby tager helt fejl. Det er simpelthen noget af det dummeste og jeg håber at politiet har øje på hvem der gjorde hvad og straffer behørigt.

Og angående kanonslag på stadion synes jeg faktisk at det er foruroligende at der ikke blev foretaget visitation ved indgangen til stadion. Det er da noget af en risiko klubben løber når man nu ved det er en kamp hvor der er visse elementer der ikke kan holde sig i skindet. :roll: Det gør det selvfølgelig ikke i orden at smide med kanonslag men jeg tror da at man kunne undgå det ved at visitere folk.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Noe skrev:
Midtjylland skrev:Nu tror jeg mere han tænkte på, hvor du har fra at Midtjylland drengene skulle have tabt.
Hold nu kæft med at det nok er en flok tabere, som ikke går op i fodbold, og garanteret ikke har nogen uddannelse osv.

Og omkring slagsmålene var det sgu det jeg så af det, midtjylland der var de mest aktive og havde gang i den.

Videre næste kamp.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

mancitydk skrev:Undskyld men er det ikke bedøvende ligegyldigt hvem af tosserne der tabte slåskampen? Det er enormt utilfredsstillende at der skal være sådan nogen scener i forbindelse med en fodboldkamp. :evil:

Det er et uheldigt signal at sende til pressen og omverdenen og de folk der tror at "det" er indbegrebet af et rigtigt derby tager helt fejl. Det er simpelthen noget af det dummeste og jeg håber at politiet har øje på hvem der gjorde hvad og straffer behørigt.

Og angående kanonslag på stadion synes jeg faktisk at det er foruroligende at der ikke blev foretaget visitation ved indgangen til stadion. Det er da noget af en risiko klubben løber når man nu ved det er en kamp hvor der er visse elementer der ikke kan holde sig i skindet. :roll: Det gør det selvfølgelig ikke i orden at smide med kanonslag men jeg tror da at man kunne undgå det ved at visitere folk.
Så du tror de vil kunne finde kanonslag på størrelse med en lillefinger? Så kan vi vist godt starte med at visitere til næste derby nu, for så bliver det da et større projekt. Uheldigt ja, men så simpelt er det jo ikke.

Jeg tror ikke folk vil gå ud og forsvare deres had til Viborg, omvendt vinder man intet ved at ævle om det igen og igen. Det kan ikke komme bag på folk og det går heldigvis ikke ud over andre.

Videre!

Noe

Indlæg af Noe »

Outlaws skrev:
Noe skrev:
Hold nu kæft med at det nok er en flok tabere, som ikke går op i fodbold, og garanteret ikke har nogen uddannelse osv.

Og omkring slagsmålene var det sgu det jeg så af det, midtjylland der var de mest aktive og havde gang i den.

Videre næste kamp.
Jeg skrev bestemt ikke, at de ikke går op i fodbold.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Noe skrev:
Du virker ikke til at være i tvivl, bare uvidende.

Men nej, det er jeg ikke i tvivl om, for det er det med garanti ikke. Forstå nu hvad det her handler om. Fordi der er visse mennesker som får noget ud af det, så betyder det ikke at de tager stoffer dagligt, er alkoholikere, er uden arbejde eller ikke har en uddannelse. Det er ganske enkelt ikke sådan det fungerer og det pisser mig af når folk ikke forstår det. Jeg vil anbefale dig, at læse den bog som hedder "Kategori c fans - Hooligans i Europa.".

Selvom der ikke er hooligans i Midtjylland, så kan det måske få dig til at forstå hvem der er bag. Så vidt jeg ved, så er der ikke en eneste "bums" i det miljø hos os.

God søndag og kom så videre

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
:D

Låst