Økonomien

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Økonomien

Indlæg af TrueWolfMidt »

Administrator skrev:
TrueWolfMidt skrev:Vindes kampen mod Viborg eller som minimum uafgjort så er der 9,4 millioner på Fcm's konto.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=102254
Ahh, uafgjort er ikke nok. Både Agf og FCV kan komme på 22 point.
Tror Brøndby vinder i Aarhus mod Agf.
Hvis Esbjerg ikke har gummiben efter europaleague opgøret, så tror jeg også at de får minimum uafgjort mod Fcv

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Alligevel friskt nok at tro på Brøndby, men okay, de har selvfølgelig lige slået OB, så det er vel en slags stime for dem. ;)

Jeg tror på førstepladsen efter de 11 nu. Det er som sagt kun AGF og FCV, der kan overhale os, hvis de vinder tre kampe i streg, mens vi taber to.

Jeg tror, vi klarer paragrafferne selv og vinder i Odense, men det ville da ikke gøre noget at få det afklaret allerede i denne runde.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-direktoer-TV ... yder-meget
Fin melding fra Steinlein, der vel også indikerer, at man lugter blod (læs: mulighed for guld) i a
FCM-toppen. Synes det er den helt rigtige strategi. Vi holdte på profilerne i sommerens vindue, og hvis tingene stadig ser positive ud til vinter, skal vi ikke skyde os selv i foden med profilsalg, men i stdet gå hårdt efter den førsteplads, som vi måske ikke får større chance for i de næste 10 år.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Alligevel friskt nok at tro på Brøndby, men okay, de har selvfølgelig lige slået OB, så det er vel en slags stime for dem. ;)

Jeg tror på førstepladsen efter de 11 nu. Det er som sagt kun AGF og FCV, der kan overhale os, hvis de vinder tre kampe i streg, mens vi taber to.

Jeg tror, vi klarer paragrafferne selv og vinder i Odense, men det ville da ikke gøre noget at få det afklaret allerede i denne runde.
Med Brøndbys sejr i Aarhus er vi nu garanteret mindst 2. pladsen efter 11 runder :) $$$

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jep, godt tidspunkt at snuble, AGF, og godt spottet, TrueWolfMidt. Jeg havde højst set en uafgjort komme. :)

Så mangler vi bare et bette Esbjerg-point i morgen, så er den store gevinst hjemme!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Vi må være 95% sikre på førstepladsen efter 11 runder. Kræver 3 sejre til FCV og nederlag til os i to kampe.

Er imponeret over hvad Ove P. har præsteret i FCV, men det tror jeg simpelthen ikke på kan lade sig gøre ;)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

At hente fuld gevinst i kampen om tv-pengene er et 'lille mesterskab' i sig selv. Det kunne simpelthen ikke være bedre pt :D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

NyX skrev:At hente fuld gevinst i kampen om tv-pengene er et 'lille mesterskab' i sig selv. Det kunne simpelthen ikke være bedre pt :D
Ja, og hvad der er næsten lige så godt er, at nu kan spillerne udelukkende koncentrere sig om, at få så mange point fremadrettet som overhovedet muligt, indtil efterårssæsonnen stopper og når fodboldsæsonnen så starter igen i 2014 så er der kun 4 kampe til 2 tv - penge udbetaling .
Jeg tror ikke helt at, spillerne har kunnet undgå, at spekulere på placeringen i forhold til tv-pengene, så det kan de nu heldigvis snart lægge bag sig, dog stadigvæk med målet om at ligge højt i tabellen når året rinder ud, men det vil de jo selvfølgelig gøre alt for, med alt hvad det nu kan bringe med sig.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Esbjerg er foran Fcv med 2 - 0 der er dog 56 minutter tilbage + tillægstid. Alt tyder umiddelbart på at 1 pladsen er sikret ifm. tv-pengene.

Tror også kampen skal ses igennem flere gange for, at se hvor vi kan gøre mest ondt på dem, når vi skal spille imod hinanden. Esbjerg viste opskriften.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Så er vi sgu tæt på de 10 mill. 2-0 til EFB kort før halvleg.

Nu skal vi bare ikke være tilfredse i de næste kampe. Der er forhåbentlig kun et hold i ligaen der kører bussen på banen (røvkedelige Viborg). Lad os da håbe det.

Næste mål er de næste 10 mill.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Esbjerg foran 3 - 0 i forlænget spilletid i 1 halvleg. Super fedt. Så er vi sikker på 1 pladsen.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

tatoo skrev:Så er vi sgu tæt på de 10 mill. 2-0 til EFB kort før halvleg.

Nu skal vi bare ikke være tilfredse i de næste kampe. Der er forhåbentlig kun et hold i ligaen der kører bussen på banen (røvkedelige Viborg). Lad os da håbe det.

Næste mål er de næste 10 mill.
Pengene fosser ind - og på den skuffende remis er vi rykket 1 point mere fra resten af feltet....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Så kan vi vist godt åbne kontoen 3-0 til EFB ved halvleg. Det henter FCV ikke.

Dette er stort med så mange penge. Det er vel mere end vi fik hele sidste sæson.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Ja, det kan vi vist godt fejre! Videre mod nye mål. :)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Synes ærlig talt ikke vi skal være så kede af vores situation, pengene vælter ind på Fcm's konto og pointene ligeledes. Vi har ingen kampe tabt og uafgjort er trods alt betydeligt bedre end nederlag.
Jeg vil i hvert tilfælde ikke bytte med eks. Agf. Deres fans har betydelig bedre grund til at være skuffede. Ikke os !!

Besvar