glens megaphone
Re: glens megaphone
Nogen der har fået kaffen galt i halsen mens de læste nationen?
Vi kommer kun for roulade!
hvis folk ikke "tør" tage snakken om diverse problematikker, så lærer vi jo aldrig at forstå de forskellige holdninger og mekanismer der er hos hinanden...
Man kan naturligvis sige at spørgsmålet drejede sig om noget specifikt, men vi ser da gang på gang at emnet hurtigt kommer til at spænde yderligere ud over andre ting
Så for min skyld så lad det da bare ligge
Man kan naturligvis sige at spørgsmålet drejede sig om noget specifikt, men vi ser da gang på gang at emnet hurtigt kommer til at spænde yderligere ud over andre ting
Hvad er det for en problematik du ser?974 skrev:hvis folk ikke "tør" tage snakken om diverse problematikker, så lærer vi jo aldrig at forstå de forskellige holdninger og mekanismer der er hos hinanden...
Problematikkerne opstår jo via uenigheder og manglende forståelse/viden for hinandenRL/UBM skrev:Hvad er det for en problematik du ser?974 skrev:hvis folk ikke "tør" tage snakken om diverse problematikker, så lærer vi jo aldrig at forstå de forskellige holdninger og mekanismer der er hos hinanden...
Og hvis nu eks. rygtet som bliver spredt om at der skulle dukke fans op fra Elfsborg tilnærmelsesvis skulle være sande, så er der da i høj grad en problamatisk situation...
Så det er et problem at have venskaber i andre klubber, som kommer og besøger en?974 skrev:Problematikkerne opstår jo via uenigheder og manglende forståelse/viden for hinandenRL/UBM skrev:Hvad er det for en problematik du ser?974 skrev:hvis folk ikke "tør" tage snakken om diverse problematikker, så lærer vi jo aldrig at forstå de forskellige holdninger og mekanismer der er hos hinanden...
Og hvis nu eks. rygtet som bliver spredt om at der skulle dukke fans op fra Elfsborg tilnærmelsesvis skulle være sande, så er der da i høj grad en problamatisk situation...
Nej det er det ikke, men hvis disse venskaber kommer og besøger hinanden med henblik på at yde vold i mod udeholdets fans, så er det et problem.RL/UBM skrev:
Så det er et problem at have venskaber i andre klubber, som kommer og besøger en?
Jeg håber ikke, at en minoritet af FCM´s skal til at synke ned på det niveau vi har set BIF og FCK´s fans være på.
RL/UBM skrev: Så det er et problem at have venskaber i andre klubber, som kommer og besøger en?
Slap af Rasmus - nu er du blåøjet!!!
Ikke jeg. Nationen er helvedes forgård.RL/UBM skrev:Nogen der har fået kaffen galt i halsen mens de læste nationen?
Det er dog immervæk noget af en overfortolkning, hvis nogen tror, Glen har ment noget som helst andet, end at vi skal overdøve og overstråle Viborg på tribunen.
Jeg ser situationen an med henblik på klubbens ve og vel. Jeg tror f.eks. ikke på, at UM (som jeg har meget respekt for) som enhed er ved at arrangere et slagsmål i Herning midtby, men hvis det skulle ske, at nogle uheldige "elementer" (traditionelt dårligt ordvalg, I know) bliver involveret i en voldelig episode lørdag, finder jeg det problematisk, at der har været hentydning til det på FCM's officielle fanklubs forum forinden. Det er let at forestille sig, hvordan det kan blive fordrejet i pressen, og så bliver det pludselig klubbens problem.
Jeg er glad for, at den vokale opbakning er ved at være på et niveau, der er klubben værdigt. Jeg er glad for alle de gode tifo-tiltag. Jeg er indifferent over for brugen af pyro og mener, debatten ofte (altid) bliver for skinger. Men ved vold kan jeg ikke være med mere. Det kan aldrig være okay.
Det er derfor, jeg mener, der skal modereres.
Hvad der rent faktisk blev sagt:
http://www.youtube.com/watch?v=3_z5Ib4yDQM
Nyd hele videoen (solid opbakning) eller spol hen til 12.40, hvor Glen griber megafonen.
Nyd hele videoen (solid opbakning) eller spol hen til 12.40, hvor Glen griber megafonen.
Good stuff... Fedt at se en lækker opbakning, som garanteret nok skal stige efterhånden som klubben bliver ældre...Acebone skrev:Hvad der rent faktisk blev sagt:
Det tager tid at få den slags bygget op omkring en "ny" klub
Tak tak tak... Det var jo bare lige det jeg ville se
Lige en bemærkning vedr. Rygtet med de svenske hooligans.
Jeg har altid været fcm/ikast fan, men da jeg bor midt imellem herning og viborg, så er mange af mine venner vff fans-synd for dem
Men det er over 14 dage siden jeg hørte rygtet fra dem, at de havde hørt, at viborgs ultras fraktion -shaamrock eller hva de nu kalder sig, havde inviteret 150 svenske hooligans til kampen.
Så forhåbentligt er det bare et åndssvagt rygte og ingen hold i virkeligheden
Jeg har altid været fcm/ikast fan, men da jeg bor midt imellem herning og viborg, så er mange af mine venner vff fans-synd for dem
Men det er over 14 dage siden jeg hørte rygtet fra dem, at de havde hørt, at viborgs ultras fraktion -shaamrock eller hva de nu kalder sig, havde inviteret 150 svenske hooligans til kampen.
Der er mange gode rygter, man skal ikke tro på alt hvad man høreTucker82 skrev:Lige en bemærkning vedr. Rygtet med de svenske hooligans.
Jeg har altid været fcm/ikast fan, men da jeg bor midt imellem herning og viborg, så er mange af mine venner vff fans-synd for dem![]()
For lige at slå det fast med syvtommersøm:
http://www.youtube.com/watch?v=udY3dYikc4Y
Ved 4:28 giver Glen klar besked.
Burde ikke være nødvendigt at udpensle at idioti som voldelig adfærd, ikke har noget at gøre, når man kan forbindes med FCM, den klub som man elsker - men måske godt nok for visse at få præciseret desværre..Acebone skrev:For lige at slå det fast med syvtommersøm:
Glæder mig til krigen kl 17 lørdag - PÅ BANEN!