glens megaphone
glens megaphone
nogen der kan løfte sløret for hvad han sagde til endetribunen, efter kampen
Re: glens megaphone
I grove træk opildnede han bare fansene, til lørdagens vigtige derby mod de små alfer fra viborg. Og at de smadrer dem inde på banen, så os fans skulle smadre dem udenfor banen (læs inde i byen)
- DenStolteJyde
Mon dog.. Tvivler på at Glen opfordrer til at smadre nogen fysisk. Men derudover giver det meget god mening det du skriver. Hvis Glen har sagt "udenfor banen" så mener han jo nok på tribunen = overdøve de grønne..Outlaws skrev:I grove træk opildnede han bare fansene, til lørdagens vigtige derby mod de små alfer fra viborg. Og at de smadrer dem inde på banen, så os fans skulle smadre dem udenfor banen (læs inde i byen)
Man kan jo tolke det som man vil, og nej self. opfordrer han nok ikke direkte til at smadre nogle fysisk, men det bliver den største hade-kamp nogensinde i midtjylland, så man ved jo aldrigDenStolteJyde skrev:Mon dog.. Tvivler på at Glen opfordrer til at smadre nogen fysisk. Men derudover giver det meget god mening det du skriver. Hvis Glen har sagt "udenfor banen" så mener han jo nok på tribunen = overdøve de grønne..Outlaws skrev:I grove træk opildnede han bare fansene, til lørdagens vigtige derby mod de små alfer fra viborg. Og at de smadrer dem inde på banen, så os fans skulle smadre dem udenfor banen (læs inde i byen)
Outlaws skrev:Man kan jo tolke det som man vil, og nej self. opfordrer han nok ikke direkte til at smadre nogle fysisk, men det bliver den største hade-kamp nogensinde i midtjylland, så man ved jo aldrigDenStolteJyde skrev:Mon dog.. Tvivler på at Glen opfordrer til at smadre nogen fysisk. Men derudover giver det meget god mening det du skriver. Hvis Glen har sagt "udenfor banen" så mener han jo nok på tribunen = overdøve de grønne..Outlaws skrev:I grove træk opildnede han bare fansene, til lørdagens vigtige derby mod de små alfer fra viborg. Og at de smadrer dem inde på banen, så os fans skulle smadre dem udenfor banen (læs inde i byen)
Og givetvis, så er der dukket en masse små nye Viborg-haters op, der ikke har en skid historik at have det i, og de fans der virkeligt har haft noget fra tidligere (også viborg-fans) er sikkert blevet ældre og lidt mere ligeglade nu
974 skrev:
Og givetvis, så er der dukket en masse små nye Viborg-haters op, der ikke har en skid historik at have det i, og de fans der virkeligt har haft noget fra tidligere (også viborg-fans) er sikkert blevet ældre og lidt mere ligeglade nu
Deres historik følger vel klubbens, hvis de var f.eks. var 13-15 år dengang, kan de stadig huske hvordan det var dengang, selvom de måske ikke var med inde i byen eller aktive på andre fronter. Det er trods alt kun 5 år siden, og ikke 40 år siden vi mødte dem. Så rolig nu med at angribe nye aktive viborg hadere med historien.
Og en anden ting, os "lidt ældre" der var med dengang, kan jeg love for ikke er blevet mere ligeglade, tværtimod hadet har aldrig været større. Så Herning by skal nok blive fyldt med folk der hader alt omkring viborg på lørdag!!
Nu vi alligevel er inde på at nogle vil smadre VFF, har jeg hørt noget om at UBM skulle have fået hjælpere fra en svensk klub til at komme?
Hvad indebærer dette? Er det på samme måde, som BIF og FCK der har samarbejde med svenske klubber fansne imellem ?
Har også hørt, at det skulle være Elfsborg, men var dog ikke sikker, skal UBM så også ned og tæske fiskere når de møder Esbjerg ?
Hvad indebærer dette? Er det på samme måde, som BIF og FCK der har samarbejde med svenske klubber fansne imellem ?
Har også hørt, at det skulle være Elfsborg, men var dog ikke sikker, skal UBM så også ned og tæske fiskere når de møder Esbjerg ?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Indlæggene i denne tråd tyder på, at vi lørdag risikerer et pinligt lavpunkt i FCMs historie, fordi en gruppe personer vil vælge at udstille deres manglende sociale kompetencer i Herning midtby. Det er trist at en sådan gruppe vægter selvpromovering så højt, at de med overlæg bringer skam over klubben navn.
Jeg har ingen forhåbninger om, at personerne er påvirkelige, men synes det er vigtigt at pointere,at det ærinde de er ude i, intet har med fodbold, FCM eller FCM fans at gøre. Hvis man mener, at Glens opsang til fansene på nogen som helst måde kan tolkes andre steder hen, end at det handler om at fansene på stadion skal vinde over VFF på tribunen, så er man dummere end vådt bølgepap - eller måske skulle man sige, at man er så dum, at man kunne finde på, at smide rød maling på en ulve-skulptur.
Jeg har ingen forhåbninger om, at personerne er påvirkelige, men synes det er vigtigt at pointere,at det ærinde de er ude i, intet har med fodbold, FCM eller FCM fans at gøre. Hvis man mener, at Glens opsang til fansene på nogen som helst måde kan tolkes andre steder hen, end at det handler om at fansene på stadion skal vinde over VFF på tribunen, så er man dummere end vådt bølgepap - eller måske skulle man sige, at man er så dum, at man kunne finde på, at smide rød maling på en ulve-skulptur.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fuldstændig enig.Kent skrev:Indlæggene i denne tråd tyder på, at vi lørdag risikerer et pinligt lavpunkt i FCMs historie, fordi en gruppe personer vil vælge at udstille deres manglende sociale kompetencer i Herning midtby. Det er trist at en sådan gruppe vægter selvpromovering så højt, at de med overlæg bringer skam over klubben navn.
Det er på banen og kun der vi skal vinde.
Man skal have lov til at gå til fodbold på alle udebane afsnit iført sin klubtrøje, uden at risikere at nogle banker en ned.
Fcm loungen har før inviteret andre fanklubber indenfor, det viser hvor vi står på dette punkt, respekter mennesker med en anden klubfølelse end vores.
Kunne ikke være mere enig, bold er for alle uanset hvor hvem og hvad man holder med. Stop vold i fodbold, og lad os synge dem ud af banen i stedet, mens gutterne spiller dem ud af banen.TrueWolfMidt skrev:Fuldstændig enig.Kent skrev:Indlæggene i denne tråd tyder på, at vi lørdag risikerer et pinligt lavpunkt i FCMs historie, fordi en gruppe personer vil vælge at udstille deres manglende sociale kompetencer i Herning midtby. Det er trist at en sådan gruppe vægter selvpromovering så højt, at de med overlæg bringer skam over klubben navn.
Det er på banen og kun der vi skal vinde.
Man skal have lov til at gå til fodbold på alle udebane afsnit iført sin klubtrøje, uden at risikere at nogle banker en ned.
Fcm loungen har før inviteret andre fanklubber indenfor, det viser hvor vi står på dette punkt, respekter mennesker med en anden klubfølelse end vores.
Hmm. Synes desværre dette indlæg har taget en skæv retning som det overhovedet IKKE var meningen den skulle tage.....
Mit spørgsmål var udelukkende stillet for at høre hvad Glen sagde efter kampen....
Intet med vold hjernedøde hooligans fra Elfsborg eller andet.... Kampen skal inden for stadion. på banen og tribunerne
Mit spørgsmål var udelukkende stillet for at høre hvad Glen sagde efter kampen....
Intet med vold hjernedøde hooligans fra Elfsborg eller andet.... Kampen skal inden for stadion. på banen og tribunerne
Hvis det er mit indlæg til det med de svenskere du henviser til, vil jeg godt lige pointere det blot er rygter jeg har hørt, og bare ville høre om der var noget om det.BMBrandt skrev:Hmm. Synes desværre dette indlæg har taget en skæv retning som det overhovedet IKKE var meningen den skulle tage.....
Jeg mener sku også kampen skal vindes på banen/tribunen og ikke uden for stadion!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Re: glens megaphone OT
Et lille åbent brev..
Undskyld men er UBM og hvad pokker de grupper ellers hedder helt brændt af? Opfordres der rent faktisk til VOLD i forbindelse med en fodboldkamp? Hvad fanden (undskyld sproget) sker der for jer.... er det ikke nok at der var tossede tendenser i forbindelse med "hævnaktionen" imod hærværket? skal vi nu også til at opfordre til vold i gaderne? Er det noget der rykker i de her menneskers nedre regioner, eller er det et misforstået forsøg på en manddomsprøve?
Hvad har fodbold med vold at gøre? Bør vi alle kun holde med den samme klub fordi det er bedst? hvad ville der ske hvis vi alle holdt med en klub? Jeg er helt med på at der skal være gang i den på stadion og jeg er helt med på at det er et traditionsopgør hvor der er mere end de 3 point på spil, men come on. Det foregå på stadion og ikke andre steder... Det foregår med flag, sang og god stemning for ALLE. Det foregår sgu da ikke ved at mødes i gågaden og slå løs på hinanden (og i øvrigt nok også tilfældige mennesker på gaden).
Jeg har desværre oplevet sådan noget en gang før og det var ikke kun "indforståede" det gik ud over, men også bare folk der tilfældigvis var der.... og hvad beviser det at i kan slå løs på hinanden? At FCM er et bedre fodboldhold? Det ved vi jo godt... beviser det at I er mænd? Så absolut ikke, kun at I er en sørgelig flok tosser, der som Kent skriver bringer skam over jer selv, klubben og de generelle fodboldfans i Danmark, der i parantes bemærket, er gedigent træt af at medierne skærer os alle over kam med i få der ikke kan opføre sig ordentligt.
Undskyld men er UBM og hvad pokker de grupper ellers hedder helt brændt af? Opfordres der rent faktisk til VOLD i forbindelse med en fodboldkamp? Hvad fanden (undskyld sproget) sker der for jer.... er det ikke nok at der var tossede tendenser i forbindelse med "hævnaktionen" imod hærværket? skal vi nu også til at opfordre til vold i gaderne? Er det noget der rykker i de her menneskers nedre regioner, eller er det et misforstået forsøg på en manddomsprøve?
Hvad har fodbold med vold at gøre? Bør vi alle kun holde med den samme klub fordi det er bedst? hvad ville der ske hvis vi alle holdt med en klub? Jeg er helt med på at der skal være gang i den på stadion og jeg er helt med på at det er et traditionsopgør hvor der er mere end de 3 point på spil, men come on. Det foregå på stadion og ikke andre steder... Det foregår med flag, sang og god stemning for ALLE. Det foregår sgu da ikke ved at mødes i gågaden og slå løs på hinanden (og i øvrigt nok også tilfældige mennesker på gaden).
Jeg har desværre oplevet sådan noget en gang før og det var ikke kun "indforståede" det gik ud over, men også bare folk der tilfældigvis var der.... og hvad beviser det at i kan slå løs på hinanden? At FCM er et bedre fodboldhold? Det ved vi jo godt... beviser det at I er mænd? Så absolut ikke, kun at I er en sørgelig flok tosser, der som Kent skriver bringer skam over jer selv, klubben og de generelle fodboldfans i Danmark, der i parantes bemærket, er gedigent træt af at medierne skærer os alle over kam med i få der ikke kan opføre sig ordentligt.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Jeg synes, administrator skal tage konsekvensen og slette denne tråd. Ikke på grund af dens oprindelige formål, der var fint nok, men fordi den har taget en meget uheldig drejning, som FCM ikke skal sættes i forbindelse med. Jeg kan lige se en løssluppen journalist begynde at tolke alt muligt, hvis der rent faktisk kommer ballade, der går over grænsen for sund rivalisering.
Det hører ikke til her. Bum.
Det hører ikke til her. Bum.
Fuldstændig enig. Tråden har desværre taget en uheldig drejning og hvad der tolkes "og lækkes op til" i tråden har intet med fcm og fodbold at gøre.Acebone skrev:Jeg synes, administrator skal tage konsekvensen og slette denne tråd.
Det har intet at gøre her.