Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Sønderjyske - Aab 1-3 nok forventeligt, men havde håbet på et x
Fck - Esbjerg 1-1 ok resultat med et x
Agf - Viborg efter 1 halvleg 0-1 ikke det bedste resultat hvis det holder, håber på 1-1 altså et x
Fc Vestsjælland - Randers Fc ja ufgjort er vel bedst, men ellers en Randers sejr.
Brøndby - Ob her vil en Brøndby sejr vel være det bedste, men uafgjort vil ligeledes være godt.
Midtjylland - Fc Nordsjælland her vil en sejr absolut være et must for, at holde de andre hold på behørig afstand, men 1 point kan blive enden på kampen.
Der skal så absolut point på kontoen og naturligvis helst 3 point og lad os så håbe, at nogle af de overnævnte kampe falder godt ud for os.
Fck - Esbjerg 1-1 ok resultat med et x
Agf - Viborg efter 1 halvleg 0-1 ikke det bedste resultat hvis det holder, håber på 1-1 altså et x
Fc Vestsjælland - Randers Fc ja ufgjort er vel bedst, men ellers en Randers sejr.
Brøndby - Ob her vil en Brøndby sejr vel være det bedste, men uafgjort vil ligeledes være godt.
Midtjylland - Fc Nordsjælland her vil en sejr absolut være et must for, at holde de andre hold på behørig afstand, men 1 point kan blive enden på kampen.
Der skal så absolut point på kontoen og naturligvis helst 3 point og lad os så håbe, at nogle af de overnævnte kampe falder godt ud for os.
-
Badcompany
Re: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Er ikke enig i din mening om AGF - VFF kampen, helt klart det bedste resultat for os er da en Viborg sejr. Jeg nægter at tro på at de som oprykkerhold kan holde dampen oppe igennem en hel sæson, så jo flere point de tager fra vores nærliggende konkurrenter, jo større chance har vi for en god placering i år.
Helt enig - det er da et super godt resultat!Badcompany skrev:Er ikke enig i din mening om AGF - VFF kampen, helt klart det bedste resultat for os er da en Viborg sejr. Jeg nægter at tro på at de som oprykkerhold kan holde dampen oppe igennem en hel sæson, så jo flere point de tager fra vores nærliggende konkurrenter, jo større chance har vi for en god placering i år.
Det ender jo snart med at vi ikke behøver at spille et par runder fordi de nærmeste mister point
AaB får dog lidt for mange point synes jeg
Og at så de forventede tophold stadig bliver ved med at sætte point til er jo vildt fedt
Det optimale er vel som udgangspunkt, at FCM vinder i hver runde, og at resten af kampene ender uafgjort. Det er ikke ligefrem raketvidenskab.
Hvis vi begynder at tænke i, at vi forventer at slutte over f.eks. SønderjyskE uanset hvad, havde det naturligvis været bedre, hvis ikke SønderjyskE havde smidt deres resultat væk i overtiden mod AaB, men hvad pokker. Det er alt for tidligt på sæsonen at spekulere i alligevel, og jeg vil mene, det tegner til at blive en fin runde, hvis vi ellers selv kan hive stikket hjem i morgen.
Hvis vi begynder at tænke i, at vi forventer at slutte over f.eks. SønderjyskE uanset hvad, havde det naturligvis været bedre, hvis ikke SønderjyskE havde smidt deres resultat væk i overtiden mod AaB, men hvad pokker. Det er alt for tidligt på sæsonen at spekulere i alligevel, og jeg vil mene, det tegner til at blive en fin runde, hvis vi ellers selv kan hive stikket hjem i morgen.
Det var godt AGF satte point til i dag da de med en sejr havde de lagt et lidt trælst pres på os, inden de 3(4) næste runder. Nu vil vi med en sejr i morgen være uhyre tæt på 1. pladsen efter 11 runder, hvilket vores økonomi kunne have godt af
Jeg mener der over 2 millioner forskel på en 1. plads og en 3. plads, men kunne ikke finde fordelingen for efteråret...
Jeg mener der over 2 millioner forskel på en 1. plads og en 3. plads, men kunne ikke finde fordelingen for efteråret...
Jeg savner Dennis Sørensen
(har lige scoret et flot hovedstødsmål)
FCV bider sig snart fast med et ret ok hold må man sige
Kunne måske minde lidt om dengang vi selv rykkede op som nyt FC hold
Godt at Randers også bliver holdt nede!
FCV bider sig snart fast med et ret ok hold må man sige
Kunne måske minde lidt om dengang vi selv rykkede op som nyt FC hold
Godt at Randers også bliver holdt nede!
-
TrueWolfMidt
Ob og Agf sætter 3 point til Super for fcm.
Fck og Esbjerg deler i porten 1 point til hver godt resultat for fcm.
Randers taber 3 point.
Generelt godt for Fcm, men vi skal selv sørge for point i de næste kampe, så forbedre vi chancerne for top 3 med hensyn til tv-pengene.
Randers taber 3 point.
Generelt godt for Fcm, men vi skal selv sørge for point i de næste kampe, så forbedre vi chancerne for top 3 med hensyn til tv-pengene.
Hvis det skulle ske, at vi tabte i morgen, så vil ligaen i hvert fald være rykket en hel del sammen hen over runden. Jeg håber dog, vi smadrer Nordsjælland og efterlader dem på sidstepladsen, så vi kan gå i udbrud fra det meget tætte felt under os.
Det er en afgørende uge, vi går ind i.
Det er en afgørende uge, vi går ind i.
-
TrueWolfMidt
Ja og fcm klarer det selv og vinder imod et periodevis okay spillende fcn-hold. Nu virker det som om, at vi løber med 1 prænien når tv-pengene skal deles ud, men der skal stadigvæk holdes fokus, for Viborg skal også sendes hjem uden point og så er 1 pladsen sikret.TrueWolfMidt skrev:Ob og Agf sætter 3 point til Super for fcm.
Randers taber 3 point.
Hvis AaB slår Randers fredag, kan de teoretisk set nå førstepladsen, selv hvis vi slår Viborg lørdag. Men ja, vi rækker i den grad ud efter den gode præmiesum.TrueWolfMidt skrev:Ja og fcm klarer det selv og vinder imod et periodevis okay spillende fcn-hold. Nu virker det som om, at vi løber med 1 prænien når tv-pengene skal deles ud, men der skal stadigvæk holdes fokus, for Viborg skal også sendes hjem uden point og så er 1 pladsen sikret.
-
TrueWolfMidt
Ønskeresultater for kommende spillerunde.
Randers fc – Aab – Håber på Randers sejr eller uafgjort. Tror dog mere på Aab.
Midtjylland – Viborg – Naturligvis en sejr eller minimum uafgjort.
Agf – Brøndby – uafgjort eller Brøndby sejr.
Fck – Ob – håber på uafgjort eller fck sejr.
Fc Vestsjælland – Efb – håber på uafgjort eller Efb sejr. Tror dog mere på Fcv.
SønderjyskE – Fcn – ja hvem har mest brug for point !
Håber dog allermest, at Fcm kan klare sejren selv og at vi ikke skal være afhængige af, hvordan de andre hold spiller, men lidt hjælp og håb om, at de overnævnte kampe falder godt ud, gør skam ikke noget.
Håber dog allermest, at Fcm kan klare sejren selv og at vi ikke skal være afhængige af, hvordan de andre hold spiller, men lidt hjælp og håb om, at de overnævnte kampe falder godt ud, gør skam ikke noget.
Jeg vil nu mene vi skal håbe på en OB sejr, for hvis først FCK kommer i gang kommer det til at gå stærkt er jeg bange for, så lad dem bare sætte flere point til !, ellers er jeg meget enigTrueWolfMidt skrev:Ønskeresultater for kommende spillerunde.
Ja, FCK skal da endelig ikke i gang. OB skal nok fumle tilpas meget rundt til, at de ikke bliver en trussel. Jeg mener - de tabte lige til Brøndby! Og så vil jeg da til enhver tid foretrække SønderjyskE frem for FCN. Jeg ville absolut ikke have noget imod, at nordsjællænderne rykkede ud. Væk med deres kunstgræs, ikke-eksisterende fanbase og uduelige resultater i Europa.
Vinder vi og taber FCK i ob, skal de altså hente hele 16 point på os
Med den stabilitet vi har vist i lang tid efterhånden, har jeg svært ved at se det ske, for så er vi derhenne hvor FCK også skal håbe på vi går ned..
Hvor jeg dig glæder mig til at Andersson og Rilwan kommer tilbage og hurtigt i topform. Med en hedi som gerne må tage over for Danny, ser startopstillingen altså fantastisk god ud.
Drømmer lidt
Med den stabilitet vi har vist i lang tid efterhånden, har jeg svært ved at se det ske, for så er vi derhenne hvor FCK også skal håbe på vi går ned..
Hvor jeg dig glæder mig til at Andersson og Rilwan kommer tilbage og hurtigt i topform. Med en hedi som gerne må tage over for Danny, ser startopstillingen altså fantastisk god ud.
Drømmer lidt
-
TrueWolfMidt
Ja efter 1 halvleg ser det ind til videre godt ud 2-1 til Randers, håber så inderligt at Randers vinder, for så kan det komme til, at se rigtig godt ud i morgen, hvis Fcm vinder.SteffenO skrev:Jeg vil nu mene vi skal håbe på en OB sejr, for hvis først FCK kommer i gang kommer det til at gå stærkt er jeg bange for, så lad dem bare sætte flere point til !, ellers er jeg meget enigTrueWolfMidt skrev:Ønskeresultater for kommende spillerunde.