Fcm - Fcn.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Fcm - Fcn.

Indlæg af Kent »

SlyIgboun skrev:
Kent skrev: Kan afsløre så meget, at ingen af jer har ramt rigtig ;-) Men aftenens startopstilling er heller ikke ligefrem let at gætte.
Care to share what you know ;)?
Nope. Kunne ikke drømme om at offentliggøre vores startopstilling på et offentligt forum. Der er jo ikke nogen grund til at forære viden til vores modstandere. Mon ikke også de spekulerer lidt i, hvordan vi erstatter Izu og Marco? Det kan de så fortsætte med at gøre frem til kl. 18.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke vi skal regne med at Bak bliver flyttet frem. Forsvaret fungerer som det sjældent har gjort i FCM, og det tror jeg ikke Glen ønsker at rokke ved.

Isaac Oliseh eller Johannes Madsen kunne vel tænkes at få chancen?

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Mit gæt er Rømer i stedet for Izunna og en tidlig startdebut til Jeppe Curth i stedet for Marco Larsen, tror ikke på at F Møller starter inde i stedet for, han virker altså ikke helt 100 % klar til niveauet endnu.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Badcompany skrev:Mit gæt er Rømer i stedet for Izunna og en tidlig startdebut til Jeppe Curth i stedet for Marco Larsen, tror ikke på at F Møller starter inde i stedet for, han virker altså ikke helt 100 % klar til niveauet endnu.
Rømer skulle vist nok have haft en lille skade i løbet af ugen så det er ikke sikkert han er 100% endnu.

@Ravnen, Hverken Isaac eller Johannes er desværre med i truppen, så det bliver ikke nogen af de to :(

Mht. Møller tror jeg heller ikke han starter, det bliver nok en midtbare med:

Bak/Rømer
Sisto-Danny-Curth-Sly

Bobby

Indlæg af Bobby »

Løssl

Bak-Banggaard-Erik-Julle

Hedi

Sisto-Danny-Curth-Sly

Duncan
/Bobby

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Kan det tænkes at vi ser Kolja blive rykket frem som DMC??

Treco

Indlæg af Treco »

aoh mener at vide det bliver Jonas Gemmer sammen med Jeppe Curth og at Danny skal spille 6'er
17-årig starter på midtbanen
Løsningen på FCM's midtbane-udfordring hedder Jonas Gemmer. Den kun 17-årige spiller er med i startopstillingen mod FCN i aften
16. september 2013, 14:30
Af Thomas Damm

17-årige Jonas Gemmer blev for en måneds tid siden den femteyngste FCM-debutant nogensinde, da han spillede 96 minutter i den hårdtkæmpede pokalsejr mod Vendsyssel FF i Hjørring.

I aften får han også chancen i Superligaen, når han kommer ind i startopstillingen mod FC Nordsjælland.

- Det ser jeg naturligvis frem til. Det bliver en spændende udfordring, men jeg føler mig helt klar. Det bliver noget helt andet, end jeg er vant til, men jeg tror på, at jeg kan være med, siger Jonas Gemmer.

Ved siden af Jeppe Curth

I aften spiller han på den centrale midtbane, der er hårdt ramt af skader til spillere som Peter Andersson og Marco Larsen, mens Izunna Uzochukwu er i karantæne og Eyjolfur Hedinsson og André Rømer begge er på vej tilbage fra skader og er med på bænken.

Jonas Gemmer kommer til at spille ved siden af debutanten og lejesvenden fra AaB, Jeppe Curth, mens Danny Olsen kommer til at spille som 6'eren på den defensive midtbane.

Der er kampstart i Herning i aften klokken 19.00.
http://aoh.dk/artikel/17-%C3%A5rig-star ... -midtbanen

Spicker

Indlæg af Spicker »

Bobby skrev:Løssl

Bak-Banggaard-Erik-Julle

Hedi

Sisto-Danny-Curth-Sly

Duncan
Hedi er offensivspiller så han spiller nok ikke på den defensive.
Udover det er han kun klar til at sidde på bænken: http://www.bold.dk/nyt/Hedinsson-Kun-klar-til-baenken
Tror ikke Kolja bliver sat ind på dmc, han har vist aldrig spillet den position på suppeniveau.

Treco

Indlæg af Treco »

Så mon ikke det bliver

Løssl

Bak-Banggaard-Erik-Julle

Danny

Sisto-Gemmer-Curth-Sly

Duncan

Noe

Indlæg af Noe »

Treco skrev:Så mon ikke det bliver

Løssl

Bak-Banggaard-Erik-Julle

Danny

Sisto-Gemmer-Curth-Sly

Duncan
Pu ha, det bliver mildt sagt spændende med den midtbane. Heldigt, at Gemmer kan læne sig op af nogle der er fortrolige med deres egen plads på banen ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Hvor kommer den moral fra? Fantastisk at æde sig tilbage i kampen under de betingelser!

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Noe skrev:Hvor kommer den moral fra? Fantastisk at æde sig tilbage i kampen under de betingelser!
Det viser sku spillerne har høj klasse!! pisse godt spillet af spillerne! sad godt nok og undrede mig, over hvorfor danny skulle spille 6 er. men det gik og, kredit til glen!!! :D

Tror i man skal ligge noget i af sly efter begge mål, løber ud og jubler med hassan og izuna ??
Senest rettet af SteffenO 16. sep 2013, 21:08, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja smukt.. Og Sly bare klasser over andre idag.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

SteffenO skrev:Tror i man skal ligge noget i af sly efter begge mål, løber ud og jubler med hassan og izuna ??

De er gode venner også privat. Så tror ikke der ligger noget i det, ud over, en fælles glæde over målene.

Måske har Sly lovet at score for dem.. Who knows.. :)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fantastisk sejr, og vel nærmest de 3 vigtigste point hidtil i sæsonen. Havde vi ikke fået dem, var pusten lidt gået af den forrygende start (ja, men bliver vel lidt forvendt), hvorimod vi nu har skabt hul - og kan skabe yderligere mod et bovlamt Viborg lørdag på et forhåbentligt (meget) bedre besøgt MCH Arena! :)

Igboun er vel pt. superligaens bedste kant, måske bedste spiller, med skarp konkurrence fra JJ.

Hvad man skal ligge i det? Hvad med sådan noget som, at de er gode venner?

Besvar