Kontrakter i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Kontrakter i FCM

Indlæg af Kent »

På twitter fremgår det, at det er en spiller og at det er en 3-årig forlængelse.
De mest presserende at få forlænget med er Izu og Hassan (udløb til sommer) og derefter Julle og Sly.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kent skrev:På twitter fremgår det, at det er en spiller og at det er en 3-årig forlængelse.
De mest presserende at få forlænget med er Izu og Hassan (udløb til sommer) og derefter Julle og Sly.
3 år må udelukke Kolja.
Izunnas agent har tidligere udtalt at en forlængelse ikke var en mulighed. Det udelukker det selvfølgelig ikke, men gør det mindre usandsynligt.
Sly ville være lækkert, men tror gerne han vil afsted snart. Så en forlængelse er næppe øverst på hans liste.
Derfor er jeg ret overbevist om at det er Rilwan der forlænger, hvilket også ville være lækkert :)

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Kontrakter i FCM

Indlæg af PH1978 »

Det vil heller ikke være helt dårligt hvis det er Lössl. Kan se, at han har udløb her til sommer ellers

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jesper BW1100 skrev:
Kent skrev:På twitter fremgår det, at det er en spiller og at det er en 3-årig forlængelse.

Sly ville være lækkert, men tror gerne han vil afsted snart. Så en forlængelse er næppe øverst på hans liste.
Derfor er jeg ret overbevist om at det er Rilwan der forlænger, hvilket også ville være lækkert :)
Håber måske også mest det er Rilwan der har forlænget, men hvis man forlængede Sly's kontrakt, ville man så ikke undgå, at han blev solgt så billigt som Albæk, men Mads fik jo nok også lov til sat smutte for lang og tro tjeneste.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

TrueWolfMidt skrev:
Jesper BW1100 skrev:

Håber måske også mest det er Rilwan der har forlænget, men hvis man forlængede Sly's kontrakt, ville man så ikke undgå, at han blev solgt så billigt som Albæk, men Mads fik jo nok også lov til sat smutte for lang og tro tjeneste.
Var det ikke også primært pga. at der var andre interessenter involveret i den handel? Playersponsorater osv?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Gad vide, hvornår den kontrakt bliver offentliggjort? Det var da noget af en teaser...

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Acebone skrev:Gad vide, hvornår den kontrakt bliver offentliggjort? Det var da noget af en teaser...
Det kan også være, at det faktisk ikke er andet end et rygte. Klubben plejer, at være hurtig nok til, at offentliggøre forlængelser.

4096

Indlæg af 4096 »

Hvor på Twitter ser du det Kent, synes jeg har ledt og ledt men uden held? :(

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

PH1978 skrev:Det kan også være, at det faktisk ikke er andet end et rygte. Klubben plejer, at være hurtig nok til, at offentliggøre forlængelser.
Det er dog alligevel usædvanligt, at det er BW, der bringer rygtet. Man skulle næsten tro, at der var noget i det.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Acebone skrev:
PH1978 skrev:Det kan også være, at det faktisk ikke er andet end et rygte. Klubben plejer, at være hurtig nok til, at offentliggøre forlængelser.
Det er dog alligevel usædvanligt, at det er BW, der bringer rygtet. Man skulle næsten tro, at der var noget i det.
Lad os bare konstatere, vi har fået rygtet bekræftet fra 2 uafhængige kilder, hvoraf den ene absolut må vide det, da han er involveret i forhandlingerne (så må folk selv gætte, hvilken side af bordet, han sidder på).

Det vil undre mig meget, hvis det er en and. I så fald lægger vi os gerne fladt og undskylder ;-)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg tror skam på jer, Ross!

Skal vi sige offentliggjort på mandag?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Peter Ross skrev: Det vil undre mig meget, hvis det er en and. I så fald lægger vi os gerne fladt og undskylder ;-)
Spændende!

4096

Indlæg af 4096 »

Hmm, ender det med at Ross og BW må undskylde - håber det satme ikke.. :? Er nok bare mig der er utålmodig, men kunne godt snart bruge nyt om denne forlængelse...

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

4096 skrev:Hmm, ender det med at Ross og BW må undskylde - håber det satme ikke.. :? Er nok bare mig der er utålmodig, men kunne godt snart bruge nyt om denne forlængelse...
Tænker det samme, men det kan jo være det først bliver offentliggjort i forbindelse med kampen mod FCN.
Men det virker godt nok mærkeligt at skulle vente så længe .. men vi må jo se :)

Lazki

Indlæg af Lazki »

Mon ikke at FCM venter med at offentliggøre forlængelsen til hjemmekampen mod Nordsjælland, for ligesom at gejle publikum endnu mere op..?

Besvar