Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af tatoo »

Hvad vil vi med ham. Det er da ikke lige den position vi efterspørger ???? Skal vi have en bredere bænk for det får vi da med ham. Har han ikke osse døjet meget med skader.

Han er forhåbentlig billig.

- Håbløst !
TrueWolfMidt skrev:Vi må da gå ud fra, at fcm ved hvem der skal signes hvis der skal nye folk ind i fcm.
Hvem er forresten scout i fcm ?
Nogen der kan give svar på dette?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jesper BW1100 skrev:Men hvorfor!?
Undrer også mig. Tror måske at enten Danny ryger til AGF eller at Sylvester er på vej videre? Og så er Curth en tynd erstatning...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Synes det virker fornuftigt nok. Duncan har spillet i 2 uger uden at træne og har spillet på smertestillende. Nu var vi en hvis Duncan nu skulle blive skadet. Han har trods alt været topscorer før.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Han må være tænkt som kantspiller, for han duer overhovedet ikke som angriber.

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:Han må være tænkt som kantspiller, for han duer overhovedet ikke som angriber.
Det her er ildevarslende. Er der alligevel nogle på vej væk?

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

kommer til at tænke på om det er frank der ikke kan holde til at spille mere ?
Men det har da ikke virket sådan ...

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

sebastian94 skrev:Synes det virker fornuftigt nok. Duncan har spillet i 2 uger uden at træne og har spillet på smertestillende. Nu var vi en hvis Duncan nu skulle blive skadet. Han har trods alt været topscorer før.
Såfremt, at han er hevet ind som angriber er det vel for at Hvilsom får lov at få stabil spilletid i Hobro.
Er det ræsonnementet, er det vel (lidt) fornuftigt i og med at Janssens krop vel nærmest har givet op...

http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... urth-i-aab

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

De lønkroner kunne være brugt mere hensigtsmæssigt.

Hvis det er en midtbanespiller vi mangler, hvorfor så hente endnu en bænkevarmer? Det må betyde, at Frank stopper og at der kommer en midtbanespiller, som står uden kontrakt.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

Lupus1999 skrev: Hvis det er en midtbanespiller vi mangler, hvorfor så hente endnu en bænkevarmer?
Steinlein : Glenn, hvad mangler vi?
Glenn : Midtbanespillere...
Steinlein : Perfekt, jeg har skaffet en usleben diamant. Han er godt nok angriber på AaBs reservehold, men jeg har fulgt ham længe....

Forhåbentligt er der mere på vej ellers. ...

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Det giver plads til Bendtner i Aab...!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

tatoo skrev:
Nogen der kan give svar på dette?
Det kan kun betyde en ting. AaB henter Bendtner!

....spøg til side. Det virker som en spøjs eller værre endnu ildevarslende signing. Er Janssen færdig (fodboldinvalid)? Er janssen først klar næste år? Er der et salg under opsejling? Er Duncan på vej mod en længere pause?

Noe

Indlæg af Noe »

NyX skrev:
Det kan kun betyde en ting. AaB henter Bendtner!
Ha!

NyX skrev:....spøg til side. Det virker som en spøjs eller værre endnu ildevarslende signing. Er Janssen færdig (fodboldinvalid)? Er janssen først klar næste år? Er der et salg under opsejling? Er Duncan på vej mod en længere pause?
Alt er underligt ved den signing: Han kan jo ikke score mål (mere), og er slet ikke samme type som f.eks. Janssen eller Duncan. Han kunne fungere ved siden af en fysisk angriber, men vi spiller jo kun med en.

Er Steinlein overbevist om, at han kan spille den mest offensive midtbaneplads? Sært..

974

Indlæg af 974 »

Curth er jf. interview med Steinlein hentet ind som offensiv gardering, og primært som 10´er bag Duncan

Jeg hilser det meget velkommen og er meget tilfreds med 4-5 mål og noget vilje og god erfaring

Tror ham og duncan kan få noget godt igang sammen

Kim

Indlæg af Kim »

Jeg tog mig også til hovedet da jeg først læste det.

Men som jeg ser det er der tre punkter der giver mening.

*Vi har lejet ham ganske billigt i Aab - han får med garanti spilletid, og kommer retur til Aab i kampform (derfor en win-win i for begge klubber)
'Vi får noget erfaring ind på holdet, der kan støtte de unge spillere endnu mere (i en tid hvor gummiben er nemmere at få når man ligger 1)...
*Jeppe har noget at bevise og er sulten efter spilletid, og derudover vil han forsøge at bevise han ikke er "over-the-hill".

Lige nu har vi maginalerne med os, og er det går pointmæssigt vores vej, så mon ikke Jeppe kan få brikket en enkelt eller to ind - umiddelbart ser jeg ham som en ganske god signing (nu vi ingen penge har) når jeg matcher ham op mod en fyr som Frederik Møller eller Danny Olsen, og deres spil og formåen p.t.

Velkommen old man :)

/Kim

PS: Vi ligger nummer 1 !!!!

Noe

Indlæg af Noe »

Låst