Spejderne laver hærværk
Spejderne laver hærværk
http://tvmidtvest.dk/indhold/viborg-hae ... hjemmebane
Nu har vi fået "pyntet stadion" af tosserne fra viborg.
Det er godt nok utroligt, at man kan finde på det! håber godt nok ikke der er nogle af vores fans kan finde på det samme i viborg
Nu har vi fået "pyntet stadion" af tosserne fra viborg.
Det er godt nok utroligt, at man kan finde på det! håber godt nok ikke der er nogle af vores fans kan finde på det samme i viborg
Re: Sv: Spejderne laver hærværk
Vi får Lupus til, at tæve krokodillen igen...
-
Jesper BW1100
Re: Spejderne laver hærværk
Det viser vel glimrende intelligensen hos diverse tosser fra VFF. Det er næsten synd at man kan være så dum...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg håber så inderligt, at vi ikke har nogle, der kan finde på noget lignende i Viborg, for det er da så latterligt, at hænge en hel fanskare ud for sådan noget grisseri. Er sikker på at det er en flok drenge der er uden for pædagogisk rækkevidde. Håber de finder de skyldige, men det er nok svært.
Hvis det her er tilfældet så er det sgu for dumt.
http://aoh.dk/artikel/vandaliserede-fcm ... gen-maskot
http://aoh.dk/artikel/vandaliserede-fcm ... gen-maskot
Vi går ud fra, at det første hærværk er begået af Viborg-fans. Det skal dog siges, at de har været så flinke at bruge grøn kalkmaling, som kan fjernes med vand, fortæller kommerciel direktør i FCM, Michael Brun Nielsen. Anderledes forholder det sig med den røde maling, der er blevet smidt på ulven af de lokale FCM-fans.
Og lidt sjovt.Treco skrev:Hvis det her er tilfældet så er det sgu for dumt.
Lækkert med derby igen. Lørdag den 21/9 bliver den vildeste dag i Herning historie. Alle viborggensere skal nok få en varm velkomst i Herning den dag 
Så vidt jeg kan forstå så var det FCM fans, der lagde ud på Viborg stadion?
Det er vel lidt væsentligt, hvem der ligesom "startede" det her.
Det med den røde maling på Ulven er jo direkte tåbeligt
Det med den røde maling på Ulven er jo direkte tåbeligt
Så har UBM været igang i viborg ! meget kan man sige om dem, men det her viser sku da for høj intelligens der er hos medlemmerne der :O ! http://tvmidtvest.dk/indhold/fcm-fans-haevner-sig
Det var nu Viborg-folk, der startede det, men til gengæld synes jeg ikke, det er særlig væsentligt. Det er lige dumt af begge parter, hvem de end er.FCMhenrik skrev:Så vidt jeg kan forstå så var det FCM fans, der lagde ud på Viborg stadion?
Vi startede og vi slutter. Så behøver det ikke flue-kneppes mere.Acebone skrev:Det var nu Viborg-folk, der startede det, men til gengæld synes jeg ikke, det er særlig væsentligt. Det er lige dumt af begge parter, hvem de end er.FCMhenrik skrev:Så vidt jeg kan forstå så var det FCM fans, der lagde ud på Viborg stadion?
Vi kommer kun for roulade!
Nej, for så kan tiden jo bruges til noget fornuftigt i stedet....RL/UBM skrev:Vi startede og vi slutter. Så behøver det ikke flue-kneppes mere.Acebone skrev:Det var nu Viborg-folk, der startede det, men til gengæld synes jeg ikke, det er særlig væsentligt. Det er lige dumt af begge parter, hvem de end er.FCMhenrik skrev:Så vidt jeg kan forstå så var det FCM fans, der lagde ud på Viborg stadion?
Nemlig jaRL/UBM skrev:Vi startede og vi slutter. Så behøver det ikke flue-kneppes mere.Acebone skrev:Det var nu Viborg-folk, der startede det, men til gengæld synes jeg ikke, det er særlig væsentligt. Det er lige dumt af begge parter, hvem de end er.FCMhenrik skrev:Så vidt jeg kan forstå så var det FCM fans, der lagde ud på Viborg stadion?
Og Viborg skal nok ryge ned i 1. division igen, så der kan komme ro på igen
Nej Viborg skal blive oppe for altid, det er de opgør der gør fodbold fedt. Selvom man hader dem mere end noget andet, ønsker man de bliver oppe.974 skrev:
Nemlig ja
Men de rykker jo ned - de har slet ikke klasse nok til at blive oppeOutlaws skrev:Nej Viborg skal blive oppe for altid, det er de opgør der gør fodbold fedt. Selvom man hader dem mere end noget andet, ønsker man de bliver oppe.974 skrev:
Nemlig ja
Der kommer dog uden tvivl kog på til kampen om små 3 uger - det skal nok blive sjovt, og der skal bare lires alt det der kan
men sørg nu for at det ikke går for langt og ender med reel ballade!!!