Kent skrev:Ja, og det er noget af det, der giver os en lille fordel i forhandlingerne med YB. De er nødt til at have det afklaret kl. 24. Det er vi ikke. Dog kan jeg godt have mine tvivl om hvorvidt DJ eller Femi er i tilstrækkelig (kamp)form til at træde mere eller mindre direkte ind i start-11.
Hvem siger at vi forhandler med YB ?
I øvrigt forstår jeg ikke rigtigt hvorfor disse tre navne er bragt på banen.
Silberbauer præsterede/skilte sig ikke ud i OB da han var der - det var ellers ikke så svært på det tidspunkt.
Daniel Jensen præsterede heller ikke voldsomt i FCK. Har tidligere været meget skadet. Det har vi jo ikke ligefrem brug for nu.
Femi undskyld mig ragede jo et gult kort til sig i næsten hver kamp i Brøndby, synes heller ikke han har samme niveau som tidligere, plus han nok ikke er i form.
Håber inderligt ikke at vi køber/lejer nogen af dem. Så må vi være i panik, og det mener jeg ikke vi skal være. Izunna er jo kun ude i 2-3 kampe, og ikke resten af året. Vi har da kunnet undvære spillere før.
Jeg synes de unge folk som Rømer og Marco Larsen gør det godt.
Nej lad os tage det med ro, og så finde den rette transferfri spiller til bredden.
Og tag så en snak med den unge mand Izunna om de hjerneblødninger han får. Han har selv bedt om mange af de gule kort han får.