Pokalturneringen 2013-14
Re: Pokalturneringen 2013-14
Hold kæft en kamp mod en omgang fyraftens proffer - blev færdig med at se EFB og deres mandfolkepræstation, og slår så over og ser nu LIVE fra Hjørring station, total tærkrummende...
Det er pinligt - om så det er vores normale reserve med 4-5 profiler fra SUPPEN, så er det skidt..
/Kim
PS: Vi hvade besøg af sunderland og fik en 0-1'er, måske hvis vi taber mod Hjørring, går vi et par sejrer i møde i SUPPEN, man har lov at håbe...
Det er pinligt - om så det er vores normale reserve med 4-5 profiler fra SUPPEN, så er det skidt..
/Kim
PS: Vi hvade besøg af sunderland og fik en 0-1'er, måske hvis vi taber mod Hjørring, går vi et par sejrer i møde i SUPPEN, man har lov at håbe...
-
Jesper BW1100
Hvis du tog de realistiske briller på hjalp det nok også....kraft skrev:Jammer??
slap dog af - og tag optimist brillen af!
der er stor sandsynlighed for at Julle er væk - og det der vises på venstresiden nu er sgu sølle.
Ja muligt det er et topmotiveret 1. divisionshold, men det burde vores reserver fanme også være, hvilket jeg synes der er ufattelig svært at se
Men det er da "skønt" at se der ikke skal mere til for at få de mavesure indlæg frem....
Senest rettet af Jesper BW1100 29. aug 2013, 21:20, rettet i alt 1 gang.
Re: Sv: Pokalturneringen 2013-14
3-3... Og så scoret af en der hedder Buster.... 
med realistiske briller så ser jeg en meget stærk start 11'er - og så ser jeg noget som skader, karantæner, salg som ser farligt ud.
måske du ikke er enig - men det er vist det der hedder de realistiske briller - men selvfølgelig kan du mene det er fint vores reserver ikke ar evner og vilje til at vise de banker på til start 11'eren
måske du ikke er enig - men det er vist det der hedder de realistiske briller - men selvfølgelig kan du mene det er fint vores reserver ikke ar evner og vilje til at vise de banker på til start 11'eren
Hvis vi ender i straffe tror jeg vi taber - Zaza var rimelig hård til den disciplin i sin tid.
-
DenFlyvendeKo
Skal vi nu ikke lige blive enige om at Zaza er en klovn? 
I øvrigt enig, samt at vores målmænd ikke ligefrem viser storform på det seneste.Kent skrev:Hvis vi ender i straffe tror jeg vi taber - Zaza var rimelig hård til den disciplin i sin tid.
- FCM Fan nr. 1
SÅDAN !!!
Et perfekt kampforløb og lækker afslutning.
Viser klassen de rutinerede kræfter og en kamp hvor de unge får hår på brystet.
Genial disposition af Glen og holdet. Lige til grænsen.
Ingen spillere skadet eller overbelastet og Izunna får scoret og tanket selvtillid.
Alt i alt bestod de unge prøven, VFF var godt organiseret og stod godt i banen men vi udnyttede de chancer vi fik til at score de nødvendige kasser.
Ikke noget der får mig til at ryste at de unge fik prøvet sejrens sødme!
Allez FCM!

Et perfekt kampforløb og lækker afslutning.
Viser klassen de rutinerede kræfter og en kamp hvor de unge får hår på brystet.
Genial disposition af Glen og holdet. Lige til grænsen.
Ingen spillere skadet eller overbelastet og Izunna får scoret og tanket selvtillid.
Alt i alt bestod de unge prøven, VFF var godt organiseret og stod godt i banen men vi udnyttede de chancer vi fik til at score de nødvendige kasser.
Ikke noget der får mig til at ryste at de unge fik prøvet sejrens sødme!
Allez FCM!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Det holdt hårdt. Men sådan er pokal fodbold bare, det ser vi også i udlandet. Vi satsede også med alle de unge, men det betyder ingenting nu, vi er videre, thats it.
Den hold hårdt også noget mere end jeg havde forventet. Og nej havde ikke regnet med at vi havde vundet 0-4 Men jeg har dog lidt højere forventning end 3-4 med mål i sidste minut af overtid.
-
DenFlyvendeKo
Kan en venlig sjæl ikk lige beskrive Sly's mål til os der ikke er så priviligerede at kunne høre eller se kampen?