Badcompany skrev:Lækker lodtrækning. Det er mange okay hold som vi ville have en svær kamp imod der bliver elimineret i næste runde.
Er vi lidt heldig igen med næste lodtrækning så kan vi komme langt.
Lad os nu lige spille os videre i aften først .
Men ja. Det ser da fornuftigt ud i en eventuel næste runde.
DenStolteJyde skrev:Egentlig spøjst at næste runde vil give en lavere rangeret modstander end denne.. det havde jeg nok ikke lige regnet med..
Det er jo bare et signal om, hvor uheldig vi var med lodtrækningen i denne runde.
Med det ungdomshold vi stiller op med i aften, så er jeg bestemt ikke sikker på avancement.
Fornuftig at spare kernen i aften og lade et par rutinerede spillere PRØVE at bære os igennem.
Det har også den effekt at perifieri-spillerne bliver testet på et forholdsvist højt niveau. Dermed kan det give et fingerpeg om hvor vi står når skader og karantæner begynder at indtræffe.
Jeg spår en lige kamp. Det er ingen katastrofe hvis vi ryger ud i aften, og dermed kan placere al fokus på ligaen.
2-2 i ordinær - FCM videre efter forlænget spilletid med 2-4
Kunne være super fedt med en sejr for, at bevise overfor os selv og pressen at vi har bare lidt bredde i truppen. Ser helst ikke vi skal ud i forlænget spilletid da vi har en vigtig kamp på søndag!
Nogen der har set træning, og kan forklare hvorfor Paul ikke spiller?
Havde forventet han ville få pokalkampene mindst, havde også troet man oftere ville satse på ham frem for Frank, da han er ung og med potentiale, det kan man jo ikke sige om Frank?
Nogen der følger træningen og kan sige om Paul er langt fra holdet?