Pokalturneringen 2013-14

Om FC Midtjylland og Black Wolves
felisan

Re: Pokalturneringen 2013-14

Indlæg af felisan »

Det er vel oplagt at give Sylvester Igboun spilletid også, da han har karantæne på søndag i Esbjerg

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

felisan skrev:Det er vel oplagt at give Sylvester Igboun spilletid også, da han har karantæne på søndag i Esbjerg
Ja, selvfølgelig. Måske i stedet for Sisto
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

ArneR

Indlæg af ArneR »

Så er truppen klar, ud fra den, kan jeg se at vi sætter alle sejl i suppen, og fokuserer på den. Det er stort set reserverne der skal til Nordjylland.

http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-vendsyssel-ff

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Pokalturneringen 2013-14

Indlæg af PH1978 »

ArneR skrev:Så er truppen klar, ud fra den, kan jeg se at vi sætter alle sejl i suppen, og fokuserer på den. Det er stort set reserverne der skal til Nordjylland.

http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-vendsyssel-ff
Santiago tilbage :-) Super for ham og klubben!

Det bliver en spændende kamp...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja Santiago er en spændene spiller, ærgelig at han blev så hurtigt skadet. men lad os håbe han er 100% og griber chancen nu.

Spændene kamp. Absolut ikke let og blev da ikke nemmere af vores fokus er på ligaen.

Lad os håbe vi klarer os igennem alligevel.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Med Bak på højre back, og Kolja på bænken, så er der hård kamp om den plads. Gad vide om Santi kunne bruges på midtbanen, der kunne vi jo godt bruge en lidt erfaren spiller? :)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Ravnen skrev:Med Bak på højre back, og Kolja på bænken, så er der hård kamp om den plads. Gad vide om Santi kunne bruges på midtbanen, der kunne vi jo godt bruge en lidt erfaren spiller? :)
Det er da ikke usandsynligt at han måske kunne rykkes frem som kant. Det kunne jeg da godt forestille mig.

Men jeg forstår ikke helt hvad der gør at Bak er blevet førstevalg derude på højre back, umiddelbart tænker jeg da at det ville være bedre med kolja der og så bak inde på den defensive midt og så rykke izu frem til en central midt.. der har vi da set enkelte gange og det synes jeg egentlig virkede til at være en god løsning..

Men jeg stoler på at Glen har mere styr på hvad der er det bedste end jeg har.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så længe det fungerer så godt, som det har gjort med Bak på højrebacken, tror jeg ikke, der er nogen chance for, at det ændrer sig i vores Superliga-starter. Men i morgen er det lidt en anden snak. Jeg håber, vi får Santiago at se.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Acebone skrev:Så længe det fungerer så godt, som det har gjort med Bak på højrebacken, tror jeg ikke, der er nogen chance for, at det ændrer sig i vores Superliga-starter. Men i morgen er det lidt en anden snak. Jeg håber, vi får Santiago at se.
Kan der være noget om. tænker bare at det er spild af gode kræfter at have Kolja til at sidde på bænken bare for at vente på om bak skal blive skadet.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg undrer mig også lidt over, at Bak flytter position hvert halve år. Men det er nok nemmere at mangle ham ude på backen, når han bliver lidt for ivrig, end inde centralt på midtbanen. Synes ellers han gjorde det ganske fint derinde, men omvendt, så holdt han Izunna ude, og det går heller ikke i længden.

Kolja burde vi bruge lidt mere, når bænken er så smal, han har masser af erfaring, og burde vel også kunne spille på andre positioner hvis det skulle blive nødvendigt.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Ravnen skrev:Ja jeg undrer mig også lidt over, at Bak flytter position hvert halve år. Men det er nok nemmere at mangle ham ude på backen, når han bliver lidt for ivrig, end inde centralt på midtbanen. Synes ellers han gjorde det ganske fint derinde, men omvendt, så holdt han Izunna ude, og det går heller ikke i længden.

Kolja burde vi bruge lidt mere, når bænken er så smal, han har masser af erfaring, og burde vel også kunne spille på andre positioner hvis det skulle blive nødvendigt.

Jeg tænker personligt om Bak egentlig har en position hvor han er den bedste?
Altså inde centralt lader det jo til at banggaard og Sviatchenko sidder på det, med Ragnar Sonni Nattestad og Kolja som reserver. På den defensive midt er det Izu og Andre rømer som reserve? På højre back burde både kolja og Santi stå foran bak.?

Men han er vel også svær at smide på bænken så længe han er anfører.. det er i hvert fald et noget sjovt signal at sende hvis man bænker anføreren.

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Ja jeg undrer mig også lidt over, at Bak flytter position hvert halve år. Men det er nok nemmere at mangle ham ude på backen, når han bliver lidt for ivrig, end inde centralt på midtbanen. Synes ellers han gjorde det ganske fint derinde, men omvendt, så holdt han Izunna ude, og det går heller ikke i længden.

Har Kolja ikke været skadet længe eller har jeg misset noget?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Søren Kusk har travlt med at fjerne presset på sine spillere og give det til FCM: http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Kusk-Slaa ... idtjylland

Ift højre back så er det værd at huske, at Kolja har kontraktudløb til vinter, og med lange kontrakter til Bak og Santi, så forlænges han nok næppe. Jeg synes Bak har gjort det rigtig fint på højre, og ser ham som førstevalg er pt. med Santi som backup. Kolja er så gardering i midterforsvaret samt højre back (Santi har jo været ude længe). I seneste reservekamp spillede Frederik Møller højre back, mens Kolja var i midterforsvaret og Santi på højre kant.

Noe

Indlæg af Noe »

Skulle vi komme forbi Vendsyssel, ser det overkommeligt ud i næste runde: Viby (DS) eller Djursland (2 Div).

http://www.bold.dk/nyt/Hvidovre-mod-FCK-i-pokalen

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Lækker lodtrækning. Det er mange okay hold som vi ville have en svær kamp imod der bliver elimineret i næste runde.
Er vi lidt heldig igen med næste lodtrækning så kan vi komme langt.

Besvar