Fcm-Aab

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Fcm-Aab

Indlæg af mancitydk »

Omvendt kan man så også sige, sat lidt på spidsen, at vi i de 5 første kampe, ud over Randers og AGF, har mødt de 3 bundhold.... Jeg ved godt at de to af dem har store navne, men FCK og Brøndby har spillet virkelig skidt i mange kampe. Vores test starter først for alvor nu, med mødet med Esbjerg og derefter lidt mindre kampe mod Fcv og Viborg...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

jakobV

Re: Fcm-Aab

Indlæg af jakobV »

mancitydk skrev:Omvendt kan man så også sige, sat lidt på spidsen, at vi i de 5 første kampe, ud over Randers og AGF, har mødt de 3 bundhold.... Jeg ved godt at de to af dem har store navne, men FCK og Brøndby har spillet virkelig skidt i mange kampe. Vores test starter først for alvor nu, med mødet med Esbjerg og derefter lidt mindre kampe mod Fcv og Viborg...
Så kommer vi vist heller ikke længere ud på spidsen... Du kan ikke snakke om top og bund på nuværende tidspunkt, med mindre det er fuldstændig åbenlyst at et hold enten er flere niveauer over eller under konkurrenterne. Det er langt fra tilfældet i skrivende stund, tværtimod spilles der lige kampe over hele linjen. Jeg synes allerede vores "test", som du kalder det, startede igår imod Aab - og den synes jeg vi bestod.

Besvar