Fcm-Aab

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Fcm-Aab

Indlæg af Spicker »

Så er det tid til mandagskamp!
Modstanderen er Aab der er uden Kenneth Emil Petersen og Henrik Dalsgaard. Dvs. de nok spiller med Lasse n og Thelander i midten Patrick Kristensen på højre og Ahlmann i venstre.
Selv er vi uden Petter og Mads p plus Danny er tvivlsom, men er forhåbentligt med. Hedi bliver nok ikke klar, til gengæld er Villafane nok ved at være klar til at blive udtaget hvis vi har brug for ham.
Ingen af holdene har karantæner.

Badcompany

Re: Fcm-Aab

Indlæg af Badcompany »

Spændende er om deres nye mand Rasmus Jönsson kommer i spil?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Badcompany skrev:Spændende er om deres nye mand Rasmus Jönsson kommer i spil?
Ham havde jeg glemt, han er ikke blevet klar endnu: http://www.bold.dk/nyt/Ny-AaB-angriber- ... aaned-vaek

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

En kamp der vel ikke kan tabes. AaB har noget der minder om ligaens ringeste angreb, i konkurrence med Sønderjyske og FCV og AGF, et par vigtige mand ude og et lidt hullet forsvar. Forventer vi scorer minimum et par stykker, og at pointantallet derfor afhænger af Lossls passeringsrate.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lund7400 skrev:En kamp der vel ikke kan tabes. AaB har noget der minder om ligaens ringeste angreb, i konkurrence med Sønderjyske og FCV og AGF, et par vigtige mand ude og et lidt hullet forsvar. Forventer vi scorer minimum et par stykker, og at pointantallet derfor afhænger af Lossls passeringsrate.
Jeg håber ikke, holdet går ind til kampen med den indstilling. AaB ude er altid en kamp, der kan tabes. Kent Nielsen er nototisk kendt for at få meget ud af lidt, og med publikum i ryggen er AaB næsten altid gode mod os.

Jeg synes ikke, det er en så stor defensiv svækkelse af dem, at de mangler KEP og Dalsgaard. Thelander og Nielsen er i mine øjne deres bedste midterforsvarere alligevel. Uden Dalsgaard kommer de til at mangle noget fart, men derudover er Patrick Kristensen vel ikke så meget ringere.

Jeg har en fornemmelse af, at vi skal passe på Anders K. Jacobsen. Det var mere held end forstand, at FCN holdt ham fra fadet.

Jeg tipper en snæver 2-1-sejr til os, men jeg forventer ikke Brøndby-niveau fra AaB. Det skulle ligne dem dårligt.

Noe

Indlæg af Noe »

Acebone skrev: AaB ude er altid en kamp, der kan tabes.
Og denne kamp står der imø ÅB-sejr hen over med fede versaler. Åb har ikke noget prangende hold, men mod os får de ild i øjnene. Læg dertil, at Thomas Frank, bettingfirmaerne og næsten samtlige medier gjorde os en bjørnetjeneste ved at gøre os til guldfavorit i den forgangne uge. Den slags plejer at sætte sig i vores spillere. Jeg tror, at sejrsstimen er slut.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Jeg tilslutter os jer der tror på en rigtig rigtig svær kamp. Tror det fylder for meget i hovedet på vores spiller at vi bliver gjort til så store guldfavoritter allerede. Det er jo vanvittigt når der er 84 point at spille om!
Tror vi skal være tilfredse med en 1-1, 2-2.

Noe

Indlæg af Noe »

Badcompany skrev:Jeg tilslutter os jer der tror på en rigtig rigtig svær kamp. Tror det fylder for meget i hovedet på vores spiller at vi bliver gjort til så store guldfavoritter allerede. Det er jo vanvittigt når der er 84 point at spille om!
Tror vi skal være tilfredse med en 1-1, 2-2.
Lad os grave os ned i et meget kontrolleret pres, og så håbe at Priske har flere opfindsomme spil i sine dødboldsnotater, og Julle har diamanter i stængerne mandag. Et point er fint.

kraft

Indlæg af kraft »

Jeg "hyler" med i koret om en svær kamp.

Men håber meget på Glen taler fornuft til spillerne og håber vi kan bevare benene på jorden.

samtidigt håber jeg, at vi overlader spillet til AaB - altså ikke kommer blæsende ud - det tror jeg AaB vil få umådeligt svært ved - og det vil måske gøre at de går længere frem på banen - og vi så kan få gode omstillinger - samt fortsætte med at være skarpe på dødbolde.

Jeg er meget bange for, hvis vi går højt, at vi så får det mere end svært

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes ikke vi er brølet frem i nogen af kampene hidtid. Selv på hjemmebane har vi været meget afventende, og meget af spillet er foregået på vores banehalvdel. Så jeg ser ikke nogen tegn på, at vi skulle begynde at spille overmodigt offensivt, jeg er helt overbevist om at vi igen vil stå lidt tilbage, så vi kan udnytte vores hurtige spillere :)

Jeg synes Aab ligger rigtig godt til os, da deres angreb ikke er særlig godt. Vores nøglespiller bliver endnu engang Duncan, han er virkelig i form, og med tre mål i sidste kamp er han smækfuld med selvtillid :mrgreen:

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Ravnen skrev:Jeg synes ikke vi er brølet frem i nogen af kampene hidtid. Selv på hjemmebane har vi været meget afventende, og meget af spillet er foregået på vores banehalvdel. Så jeg ser ikke nogen tegn på, at vi skulle begynde at spille overmodigt offensivt, jeg er helt overbevist om at vi igen vil stå lidt tilbage, så vi kan udnytte vores hurtige spillere :)

Jeg synes Aab ligger rigtig godt til os, da deres angreb ikke er særlig godt. Vores nøglespiller bliver endnu engang Duncan, han er virkelig i form, og med tre mål i sidste kamp er han smækfuld med selvtillid :mrgreen:
Synes vi er fløjet ud over stepperne i et par af kampene de første 15 min, men det synes jeg så også er en god taktik for at satse på 1-0 målet. Men tror bare vi skal passe på imod AaB.

Jeg vil slet heller ikke afvise at vi kan få et godt resultat. Jeg synes bare vi skal passe på generelt ikke at gøre os til favoritter imod fx AaB, Esbjerg osv. Vil gerne kalde os for favoritter i kampene imod Viborg og FCV.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja de første 15 minutter. Men det er jo også meget almindeligt at forsøge et hurtigt mål. Derefter er vi trukket pænt tilbage.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Jeg håber personligt på en kynisk og gerne kedelig indsats mod et AaB mandskab, som med sikkerhed vil gøre deres bedste for at bryde den smukke formkurve der pt tegner FCM. 3 point kan meget vel vise sig at være årsag til en forøgelse af forspringet til de nærmeste forfølgere og hermed også et skridt mod et implicit delmål i form af tv penge, samt en historisk start på sæsonen for os såvel som for en klub i den bedste danske række i almindelighed.

Dødboldene skal sidde i skabet og forsvaret og den fysiske præstation ligeså. En etmåls sejr, gerne Duncan efter dødbold, nul skader! og tre point vil være en virkelig god deal :) Men samtidig frygter jeg ligesom andre, målt på de nævnte parametre, at det kan blive overordentlig svært på mandag!

Intensiv fingerkrydsning påbegyndt! :D

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Nogle der kører fra århus/er interesseret i et lift får Århus til kampen? Er frisk på både at springe med som passager eller selv lægge vil til!

Smid en PM, eller en sms på 61269941, så vi ikke går for meget off topic.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er mere end forsigtig optimistisk og slet ikke pessimistisk ifm. kampen mod Aab. Der skal naturligvis holdes fokus og alle mand skal være 100% klar fra 1 fløjt. Efter flotte præstationer i de sidste 2 kampe, først mod Randers og senest Brøndby nedslagtningen på 5-2 så må det på et eller andet plan syde og boble af optimisme i truppen.
Drenge skal turde tro på deres egne evner og ikke lade sig forblænde af, at nogle medier allerede er begyndt, at udråbe os som guldfavoritter efter kun 5 kampe. Det er trods alt bedre på alle parametre, at være udråbt til guldaspirant, end at ligge i bunden af suppen og febrilsk forsøge at komme væk derfra.

GO FOR IT BOYS ! GIVE US 3 MORE POINT !

Besvar