Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Hekler »

bobthebuilder_dk skrev:
Acebone skrev:Esbjerg er nu også gode uden Braithwaite. De har lidt lige som os et stærkt kollektiv.
Helt enig! Jeg mener heller ikke han ER hele Esbjerg! Men jeg mener bestemt at han er prikken over i´et !
Der er ikke i, i Esbjerg...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Hekler skrev:
bobthebuilder_dk skrev:
Acebone skrev:Esbjerg er nu også gode uden Braithwaite. De har lidt lige som os et stærkt kollektiv.
Helt enig! Jeg mener heller ikke han ER hele Esbjerg! Men jeg mener bestemt at han er prikken over i´et !
Der er ikke i, i Esbjerg...
Jeg er delvis enig med dig Hekler...
Det ser til gengæld ud til at Toulouse er rendt med ham ifl. DRs oplysninger ( Umiddelbart et troværdigt medie)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Jesper BW1100

Re: OT Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Jesper BW1100 »

bobthebuilder_dk skrev: Det ser til gengæld ud til at Toulouse er rendt med ham ifl. DRs oplysninger ( Umiddelbart et troværdigt medie)
Mon der falder nogle udviklingspenge af til os når det var så kort tid Braithwaite var på vores akademi (under ét år såvidt jeg husker)?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: OT Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Acebone »

Jesper BW1100 skrev:Mon der falder nogle udviklingspenge af til os når det var så kort tid Braithwaite var på vores akademi (under ét år såvidt jeg husker)?
Det bør der vel gøre? Hvor meget ved jeg ikke. Men man skulle da ikke klage, selv hvis det blot var 75.000 (½%). Lidt har også ret. :)

Cortez

Indlæg af Cortez »

http://www.bold.dk/nyt/Jakob-Poulsen-savner-FCM

Petter Andersson og Jacob Poulsen på midtbanen?

Ja, drømme har man lov at ha' ;)

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er nok desværre FCK han havner i :-)

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Han er overhovedet ikke aktuel i Midtjylland, 100 %. Desværre, for han er en herlig sympatisk fyr.

Men en midtbane bestående af Andersson - Poulsen ville jo være helt igennem den stærkeste centrale midtbane i Danmark i nyere tid. Det ville næsten være for godt til at være sandt.

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-sender-City-spiller-hjem

Thomas Agyiri er blevet sendt hjem igen efter at have leveret et ok indtryk.
Der bliver udtalt at han ikke er den spiller vi søger:
"Vi har sendt Thomas hjem igen. Han har leveret et godt indtryk faktisk, men i forhold til den type sekser, som vi måske får brug for på sigt, er han ikke lige det rigtige. Han er en kontrollerende type, og vi er lidt mere ude bolderobrende og duelsøgende type" Siger Glen.

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-og ... paa-Igboun
Lidt morgenlæsning.
Ob og Bif skulle være interesserede i Igboun, jeg kunne så ikke forestille mig interessen er den anden vej.
Iflg. artiklen er Besiktas igen inde i billedet plus en hollandsk og fransk klub.
Så vi kan krydse fingre for at vi kan skyde Igboun afsted for et godt beløb og så står Hedi eller Rilwan klar til at tage over når de bliver klar :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Et salg af Sly vil i øjeblikket være en markant svækkelse. Vi har ingen alternativer og han har været en stor profil for os. Forhåbentlig er et salg til en anden dansk klub udelukket - så kan han ligeså godt forlænge med os. Jeg nægter at tro, at investorerne bag Slyzuna-invest er så sultne efter at få penge, at de vil have at vi sælger til en anden dansk klub.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mon ikke historikken i det er, at BIF har forhørt sig på Sly og fået et nej, hvorefter de har taget fat i Emil Larsen. Da BIF så har udløst Emil Larsens klausul skulle OB bruge en erstatning og har tænkt på Sly.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:Mon ikke historikken i det er, at BIF har forhørt sig på Sly og fået et nej, hvorefter de har taget fat i Emil Larsen. Da BIF så har udløst Emil Larsens klausul skulle OB bruge en erstatning og har tænkt på Sly.
Lyder meget fornuftigt. Tvivler også på at Bif og OB, har de penge der skal til pt. Samt Sly`s egne interesser, er "udlandet" og ikke en anden dansk klub.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

pr0j3ct skrev:Sly`s egne interesser, er "udlandet" og ikke en anden dansk klub.
Enig, men skulle FCK vifte med checkhæftet tror jeg ikke, at han nægter en flytning til det københavnske.

Et evt. salg til OB eller Brøndby, må i bedste fald kunne siges at være at fortsætte som nu, i værste fald en klar og markant sportslig tilbagegang.

Mon ikke, at sporene fra Thyge skræmmer der :-)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Låst