Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af NyX »

Forhåbentlig er der ikke tale om en rokade der sender Sly til OB som erstatning for Emil L.

Derudover var pågældende Victor vist nok ret hyped for et par år siden, hvis ikke jeg husker helt forkert.

Spicker

Indlæg af Spicker »

NyX skrev:Forhåbentlig er der ikke tale om en rokade der sender Sly til OB som erstatning for Emil L.

Derudover var pågældende Victor vist nok ret hyped for et par år siden, hvis ikke jeg husker helt forkert.
At Sly skulle til Ob er vist lidt langt ude, han har ambitioner om meget mere end tonserholdet fra Fyn.
Desuden tror jeg ikke Ob vil ligge de penge vi vil have for Sylvester..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

5 indlæg tidligere ;)

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-Cedron-paa-v ... ikke-koebt

Nåh ja det virkede også lidt hurtigt.
Steinlein udtaler at han skal til prøvetræning i 14 dage og de to klubber er enige om en pris, men han bliver kun signet hvis han er en klassespiller.

"Vi er enige om en pris på ham, hvis det skulle gå, som vi alle ønsker. Vi har på den måde lavet forarbejdet. Vi er sikre på, det kan lade sig gøre, hvis han er god nok. Det er ikke sådan, at klubben pludselig kan kræve 700 millioner kroner for ham" siger Steinlein.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Fcm foto har lige uploaded et par billeder til deres facebook side, og udover Villafane træner med er der en prøvespiller fra manchester city med, en fyr ved navn Thomas Agyiri.
Jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget på ham udover han er fra Ghana, spiller central midt og har været udlejet til Gil Vicente fra den Portugisiske Primeira Liga.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Spicker skrev:Fcm foto har lige uploaded et par billeder til deres facebook side, og udover Villafane træner med er der en prøvespiller fra manchester city med, en fyr ved navn Thomas Agyiri.
Jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget på ham udover han er fra Ghana, spiller central midt og har været udlejet til Gil Vicente fra den Portugisiske Primeira Liga.
Link: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 382&type=3

Husum

Indlæg af Husum »

Det bliver jo mere og mere positive udmeldinger ift salg af spillere:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 064210.ece

Samtidig indikeres der dog også at der ikke hentes nye ind, så de to på prøvetræning må kun kunne blive aktuelle hvis vi sælger nogen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror så ikke det betyder et farvel til Igboun i FCM.

Jeg tror man vil holde på truppen som den er nu, medmindre tilbuddene er så høje, at det er idioti at afvise. Ham Victor Cedron er bestemt ikke en afløser for SLY, men nærmere et forsøg på at finde en gardering for Danny Olsen, som smutter til vinter. Så har vi Rilwan og Cedron klar, når Danny Olsen smutter.

Den defensive midtbane mand er vel en afløser for Izunna, som gerne vil videre seneste til sommer og måske allerede til vinter.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Lupus1999 skrev:Jeg tror så ikke det betyder et farvel til Igboun i FCM.

Jeg tror man vil holde på truppen som den er nu, medmindre tilbuddene er så høje, at det er idioti at afvise. Ham Victor Cedron er bestemt ikke en afløser for SLY, men nærmere et forsøg på at finde en gardering for Danny Olsen, som smutter til vinter. Så har vi Rilwan og Cedron klar, når Danny Olsen smutter.

Den defensive midtbane mand er vel en afløser for Izunna, som gerne vil videre seneste til sommer og måske allerede til vinter.
Hverken Cedron eller Rilwan kan da erstatte Danny?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

Spændende er det i hvert fald :-)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ang. transfers.....
Jeg kan se vi møder vores nuværende nærmeste konkurrent Esbjerg den 1.sep. ( transferdeadline)
Er det kun mig som har tænkt tanken? At Martin Braithwaite muligvis bliver solgt op til denne dag!
Der er eftersigende stor efterspørgsel på ham fra Frankrig og England!
Efter min mening er det Esbjergs bedste spiller! .... så jeg håber så inderligt! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Esbjerg er nu også gode uden Braithwaite. De har lidt lige som os et stærkt kollektiv.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Acebone skrev:Esbjerg er nu også gode uden Braithwaite. De har lidt lige som os et stærkt kollektiv.
Helt enig! Jeg mener heller ikke han ER hele Esbjerg! Men jeg mener bestemt at han er prikken over i´et !
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Låst