NyX skrev:Det er en svær situation. Danny er utrolig vigtig for os og den stime vi er inde i pt. På den anden side er han AGF'er efter jul og så skal hullet efter ham fyldes ud ligemeget hvad.
HVIS planen er, at hullet skal fyldes ud, så er jeg egentlig enig med dig i, at skiftet sådan set lige så godt kan ske nu, såfremt vi kan få den spiller vi vil have. Så kan vi lige så godt bruge de resterende af Dannys lønkroner til at aflønne en spiller med fremtid i klubben.
Men spørgsmålet er, om planen er, at hullet skal lukkes. Det er vel det, der er en del af humlen. Hvis Danny ryger nu, er jeg helt enig i, at vores midtbane er for tynd (selvom vi jo antalsmæssigt er de samme som nu, såfremt Hedi bliver klar). Men billedet kan måske se anderledes ud til vinter, hvor nogle af de unge kan have spillet sig så meget op, at de kan fylde hullet.
Jeg tror også, at meget kommer an på hvad der sker med andre: ryger Sylvester, Petter eller Izu? - så kan vi ikke undvære Danny. Hvis de på den anden side alle sammen bliver, og Hedi bliver klar, så kan det godt være, at vi er villige til at lytte til GF lige før vinduet smækker i, såfremt der er penge med.
Lige nu er min klare overbevisning dog, at Danny bliver - og det synes jeg er fint nok. Kontinuitet kan blive rigtig vigtigt for os her i efteråret.