Danny Olsen færdig i FCM ??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Danny Olsen færdig i FCM ??

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:
Jamen så er sagen vel også komplet lukket, hvis de ikke kan betale en transfersum?! De regner vel ikke med at vi lader ham gå før tid gratis!?
Når BSN så endda i selv samme interview siger, om Scheels skifte til SIF: ''Vi har ikke sluppet ham gratis. Vi forærer ikke noget væk, det er professionel fodbold', så har han vel selv kridtet banen op til, at en gratis Danny ikke kommer til at ske.
http://jyllands-posten.dk/aarhus/agf/EC ... ere-i-agf/

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Det er en svær situation. Danny er utrolig vigtig for os og den stime vi er inde i pt. På den anden side er han AGF'er efter jul og så skal hullet efter ham fyldes ud ligemeget hvad. Spørgsmålet er så om man skal beholde ham og fylde hullet later on. Eller om man skal tage imod et mindre beløb og begynde at arbejde med den nye konstellation allerede nu? Kan vi få en lille mio., bringe en afløser i spil som fast mand i efteråret og give Danny muligheden for - efter tro og god tjeneste - at komme videre, så mener jeg det er at foretrække frem for alternativet, hvor AGF får ham gratis og vi måske mister andre og således har flere justeringer i sigte.
Jeg ved godt at lignende allerede kan blive tilfældet i dette vindue, at Dannys værdi på banen måske overgår de penge vi kan få for ham og at han ved sin afgang styrker en konkurrent, men... argh... ambivalens!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

NyX skrev:Kan vi få en lille mio., bringe en afløser i spil som fast mand i efteråret og give Danny muligheden for - efter tro og god tjeneste - at komme videre, så mener jeg det er at foretrække frem for alternativet, hvor AGF får ham gratis og vi måske mister andre og således har flere justeringer i sigte.
Havde AGF tilbudt os 1 mio tror jeg også Danny var fortid. Problemet er at AGF øjensynligt ønsker Danny gratis, og vores "fortjeneste" så er de sparede lønkroner. Og i dette tilfælde kan BSN pisse ved en sten, og vi kan bruge Danny resten af efteråret.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

NyX skrev:Det er en svær situation. Danny er utrolig vigtig for os og den stime vi er inde i pt. På den anden side er han AGF'er efter jul og så skal hullet efter ham fyldes ud ligemeget hvad.
HVIS planen er, at hullet skal fyldes ud, så er jeg egentlig enig med dig i, at skiftet sådan set lige så godt kan ske nu, såfremt vi kan få den spiller vi vil have. Så kan vi lige så godt bruge de resterende af Dannys lønkroner til at aflønne en spiller med fremtid i klubben.

Men spørgsmålet er, om planen er, at hullet skal lukkes. Det er vel det, der er en del af humlen. Hvis Danny ryger nu, er jeg helt enig i, at vores midtbane er for tynd (selvom vi jo antalsmæssigt er de samme som nu, såfremt Hedi bliver klar). Men billedet kan måske se anderledes ud til vinter, hvor nogle af de unge kan have spillet sig så meget op, at de kan fylde hullet.

Jeg tror også, at meget kommer an på hvad der sker med andre: ryger Sylvester, Petter eller Izu? - så kan vi ikke undvære Danny. Hvis de på den anden side alle sammen bliver, og Hedi bliver klar, så kan det godt være, at vi er villige til at lytte til GF lige før vinduet smækker i, såfremt der er penge med.

Lige nu er min klare overbevisning dog, at Danny bliver - og det synes jeg er fint nok. Kontinuitet kan blive rigtig vigtigt for os her i efteråret.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg tror ikke, der vil komme en erstatning udefra for Danny. Jeg gætter på, hans erstatning er delvist Hedinsson, delvist Marco Larsen. Eftersom ingen af de to kan fylde et hul efter Danny nu og her, må jeg melde mig i koret, der siger, at AGF må vente til nytår, hvor vi bør være bedre rustet til at køre en ny mand ind.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Acebone skrev:Jeg tror ikke, der vil komme en erstatning udefra for Danny. Jeg gætter på, hans erstatning er delvist Hedinsson, delvist Marco Larsen. Eftersom ingen af de to kan fylde et hul efter Danny nu og her, må jeg melde mig i koret, der siger, at AGF må vente til nytår, hvor vi bør være bedre rustet til at køre en ny mand ind.
Når Danny er væk skal pladsen overtages af en fra truppen hvor Marco og Andre er dem som man ser som mulighederne på den position.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

mnm123 skrev:Når Danny er væk skal pladsen overtages af en fra truppen hvor Marco og Andre er dem som man ser som mulighederne på den position.
Er André ikke mere defensivt orienteret? Jeg ser ham ikke umiddelbart som en direkte afløser på Dannys position.

Marco er til gengæld oplagt, men han mangler lidt endnu.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Acebone skrev:
mnm123 skrev:Når Danny er væk skal pladsen overtages af en fra truppen hvor Marco og Andre er dem som man ser som mulighederne på den position.
Er André ikke mere defensivt orienteret? Jeg ser ham ikke umiddelbart som en direkte afløser på Dannys position.

Er Marco ikke normalt angriber?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

DenStolteJyde skrev:
Acebone skrev:

Er Marco ikke normalt angriber?
Marco er nok bedst som hængende angriber, men der arbejdes på at han bliver off.midt da han i vores system ikke er fysisk og hurtig nok til angriber eller kant positionen.

Andre er lidt mere defensiv midt men man arbejder på at gøre ham mere offensiv i sine løb.

Besvar