Mads Hvilsom
Re: Sv: Mads Hvilsom
Det er fint. Som det bliver skrevet, bør det være kortere til spilletid og dermed mere spilletid.
Er det nogen der har en idé om hvor han i dag står i angrebshierarkiet? Har Marco Larsen overhalet ham?
Er det nogen der har en idé om hvor han i dag står i angrebshierarkiet? Har Marco Larsen overhalet ham?
Re: Mads Hvilsom
Fra Twitter:
Mads Hvilsom @MadsHvilsom 3t
Har i dag skrevet endnu en lejeaftale med Hobro frem til vinter. Jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og spille en masse kampe!
Har i dag skrevet endnu en lejeaftale med Hobro frem til vinter. Jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og spille en masse kampe!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- DenStolteJyde
Re: Sv: Mads Hvilsom
PT står han vel bagerst.? det er vel derfor man vælger at leje ham ud.. Dog bør han alt andet lige fortsat være foran Paul.PH1978 skrev:Det er fint. Som det bliver skrevet, bør det være kortere til spilletid og dermed mere spilletid.
Man må jo håbe på en masse spilletid i Hobro. Da han var i Viborg, havde han jo masser af succes. Dog kan jeg være bekymret for, om man efter et halvt år tager ham hjem , for igen at bænke ham, ligesom man gjorde efter gode måneder i Viborg. Det fremmer ikke lige frem karrieren.Hekler skrev:Fra Twitter:
- Administrator
Tja, jeg håber da at de tager ham hjem igen efter et halvt år...... Lejeaftalen er jo kun på et halvt år.master1 skrev:Man må jo håbe på en masse spilletid i Hobro. Da han var i Viborg, havde han jo masser af succes. Dog kan jeg være bekymret for, om man efter et halvt år tager ham hjem , for igen at bænke ham, ligesom man gjorde efter gode måneder i Viborg. Det fremmer ikke lige frem karrieren.Hekler skrev:Fra Twitter:
Mads Hvilson tilbage med mål for Hobro i dag.
Jep, godt for ham at blive matchvinder. Forhåbentlig kan det være starten på en bedre (skadesfri) sæson for Hvilsom.Lupus1999 skrev:Mads Hvilson tilbage med mål for Hobro i dag.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.bold.dk/nyt/Hvilsom-Som-jeg-havde-droemt-om
Super ! bare fortsæt af samme vej, glæder mig til din tilbagevenden til Fcm.
Super ! bare fortsæt af samme vej, glæder mig til din tilbagevenden til Fcm.
Hvilsom igen med mål i den pågående ydmygelse af Silkeborg - kan ses lige nu på tv3sport. God start i Hobro for Mads.
Og nu som dobbelt målscorer. Dejlig start for ham! Bliver spændende at følge ham.Kent skrev:Hvilsom igen med mål i den pågående ydmygelse af Silkeborg - kan ses lige nu på tv3sport. God start i Hobro for Mads.
Fedt at se, at vi stadig kan være med til at spolere det for Silkeborg, selvom de er rykket ud.
Fantastisk sæsonstart af Hvilsom!
Edit: 5-0 nu. Regulær ydmygelse.
Fantastisk sæsonstart af Hvilsom!
Edit: 5-0 nu. Regulær ydmygelse.
Så blev Hvilsom udskiftet efter 73 min. Rigtig flot indsats.
-
TrueWolfMidt
Så er Hobro på 1 pladsen med bedre målscore end Horsens - SUPER MADS.
-
TrueWolfMidt
TrueWolfMidt skrev:http://onside.dk/nordicbet-ligaen/tv-ho ... -silkeborg
Rigtigt godt for ham. Sikke en perfekt start. Håber, at han forsætter mål-stimen.....