Men det er klart at man ikke kan beholde dem allesammen
Forstærkninger fra Akademiet?
- DenStolteJyde
- Indlæg: 880
- Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Ærgerligt at der er så mange vi er nødt til at lade smutte, men håber da i hvert fald at flere af dem vælger at fortsætte med fodbolden andre steder.
Men det er klart at man ikke kan beholde dem allesammen
Men det er klart at man ikke kan beholde dem allesammen
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar
Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.
Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.
Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
- DenStolteJyde
- Indlæg: 880
- Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Og poul som kommer fra akademiet er også skadet.
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Der er vel ingen tvivl om vi går en svær sæson i møde hvis Steinleins udmelding er hvad vi kan forvente.master1 skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar
Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.
Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
Hvis der var noget sidste sæson viste så var det da netop, at talenter som Mads Pedersen og Marco Larsen IKKE var klar til at gå ind på liganiveau. Kvaliteten droppede jo markant når de entrede banen.
Rømer? Patrick Jensen? Pione? Hmm, syntes de viste lovende takter og tror at PJ kan gøre det ud for afgangen af Ipsa, men mere end en reserverolle er jeg ikke tryg ved.
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Jeg kan ikke rigtigt se hvem der skulle stå foran Patrick?Sylvester skrev:Der er vel ingen tvivl om vi går en svær sæson i møde hvis Steinleins udmelding er hvad vi kan forvente.master1 skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar
Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.
Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
Hvis der var noget sidste sæson viste så var det da netop, at talenter som Mads Pedersen og Marco Larsen IKKE var klar til at gå ind på liganiveau. Kvaliteten droppede jo markant når de entrede banen.
Rømer? Patrick Jensen? Pione? Hmm, syntes de viste lovende takter og tror at PJ kan gøre det ud for afgangen af Ipsa, men mere end en reserverolle er jeg ikke tryg ved.
Bak er midtbanespiller og jeg tror ikke han bliver rykket ned, Kolja er bedst på backen og alle de andre cb'er (bortset fra Sviatchenko selvfølgelig) har bevist mindre end Patrick.
Jeg syntes Patrick gjorde det rigtigt godt i de kampe han fik til sidst i sæsonen og jeg ser virkeligt frem til at se hvad han kan drive det til
Spørgsmålet er så hvem der skal tage over når en af de to bliver skadet?
-
Jesper BW1100
- Indlæg: 1858
- Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Kolja eller KBN er nok det mest sandsynlige valg.Spicker skrev: Spørgsmålet er så hvem der skal tage over når en af de to bliver skadet?
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Lucas Hove til Brabrand: http://www.bold.dk/nyt/Brabrand-plukker-ung-FCM-spiller
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Jeg vil egentligt bare gøre opmærksom på nigerianske Razak, som spiller på vores U19-hold. Han har banket kasser ind siden dag et.
Han er pt. topscorer i U19-ligaen med 12 mål - dobbelt så mange(!) som nummer to på listen.
Han bliver spændende at følge. Har desværre ikke haft mulighed for at se ham i aktion ret mange gange endnu.
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=170125
Han er pt. topscorer i U19-ligaen med 12 mål - dobbelt så mange(!) som nummer to på listen.
Han bliver spændende at følge. Har desværre ikke haft mulighed for at se ham i aktion ret mange gange endnu.
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=170125
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Synes da, at vi skal forsøge, at vise vores u-spillere et fint fremmøde, samt en super opbakning, især når kampene spilles på lørdage.
http://fcm.dk/nyheder/akademiholdenes-o ... 3%A5-plads
Ved stort fremmøde stiger troen på egne evner, samt troen på, at de kan vinde. Støt op om vores ungdom.
http://fcm.dk/nyheder/akademiholdenes-o ... 3%A5-plads
Ved stort fremmøde stiger troen på egne evner, samt troen på, at de kan vinde. Støt op om vores ungdom.
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Er jeg den eneste der undrer mig over razak ikke er med på træningslejr? Der er flere u17 spillere med og razak er trods alt suveræn topscorer i u19 ligaen???
Det er da ikke fordi han er skadet.
Det er da ikke fordi han er skadet.
-
Jesper BW1100
- Indlæg: 1858
- Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Han stod da til at skulle have været med
http://fcm.dk/nyheder/ni-akademispiller ... 6ningslejr
http://fcm.dk/nyheder/ni-akademispiller ... 6ningslejr
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Han er også med. Sad på bænken i dagens kamp 
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Hvorfor ryger der ikke nogle U-19 spillere op i superligatruppen ? Flere har gjort sig positivt bemærkede. Er det bare mig som har overset noget ? Der må være nogle spillere, som umiddelbart er parat til næste trin op af stigen.
Re: Sv: Forstærkninger fra Akademiet?
En skam, at Rasmus Bach er målmand og ikke back. Så kunne vi få Bacher på backerne.Jesper BW1100 skrev:Han stod da til at skulle have været med
http://fcm.dk/nyheder/ni-akademispiller ... 6ningslejr
Re: Forstærkninger fra Akademiet?
Vi får ikke mange op i truppen denne gang. Det er nu årgang 95 rykker op, men nye regler gør, at to spillere fra 95 må spille på vores u-19 hold. Desuden er Pione jo allerede i truppen fra denne årgang.
Årgang 95 er ikke den bedste årgang målt på antal spillere, men med Pione, som jo allerede kunne have indbragt 15 mil., og Razak er det alligevel godkendt.
I en anden tråd nævnes det, at vi mangler angribere, men Razak er i mine øjne 3. bedste angriber. Han er fysisk stærk, hurtig og så scorer han bare mål. Klart bedre end Jansen.
Ellers var det en spændende start på ungdomsfodbolden i lørdags. Et meget ungt og fysisk underlegent u-17 hold spillede ganske fint, og med flere gode præstationer uden at nogle faldt igennem.
U-19 er bare overlegne.
Glæd jer i særdeleshed til Mikkel Duelund. Han er fra 1997 og af den helt tunge kaliber. Men der er mange andre spændende spillere, og der bliver brug for at lave plads til flere af dem i truppen i løbet af de næste år.
Årgang 95 er ikke den bedste årgang målt på antal spillere, men med Pione, som jo allerede kunne have indbragt 15 mil., og Razak er det alligevel godkendt.
I en anden tråd nævnes det, at vi mangler angribere, men Razak er i mine øjne 3. bedste angriber. Han er fysisk stærk, hurtig og så scorer han bare mål. Klart bedre end Jansen.
Ellers var det en spændende start på ungdomsfodbolden i lørdags. Et meget ungt og fysisk underlegent u-17 hold spillede ganske fint, og med flere gode præstationer uden at nogle faldt igennem.
U-19 er bare overlegne.
Glæd jer i særdeleshed til Mikkel Duelund. Han er fra 1997 og af den helt tunge kaliber. Men der er mange andre spændende spillere, og der bliver brug for at lave plads til flere af dem i truppen i løbet af de næste år.