Mads Hvilsom
- DenStolteJyde
Re: Mads Hvilsom
Mig bekendt blev han skadet og så hentede man ham hjem for at han kunne genoptræne i midtjylland og ikke i viborg er det mig der husker helt galt.?
-
Jesper BW1100
Mads var forrige sæson udlejet til Viborg og havde stor succes i efteråret. Så valgte man at hente ham hjem til foråret 2012 i stedet for at lade ham spille resten af sæsonen i Viborg, da man synes man var tyndt besat i front. Han endte så med ikke at spille særlig meget, og det er nok det der hentydes til med at man ikke burde have hentet ham hjem.DenStolteJyde skrev:Mig bekendt blev han skadet og så hentede man ham hjem for at han kunne genoptræne i midtjylland og ikke i viborg er det mig der husker helt galt.?
I starten af denne sæson blev han så udlejet til Hobro for denne sæson, men gik desværre tidligt i stykker, hvorfor han røg tilbage til os og genoptræne.
- DenStolteJyde
Aarh på den facon.. mig der ikke kan huske..
jaeh det kan man self godt sige er ærgerligt at han blev hentet hjem uden at få voldsomt meget spilletid..
jaeh det kan man self godt sige er ærgerligt at han blev hentet hjem uden at få voldsomt meget spilletid..
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Skulle der være kommet noget nyt / positivt på Twitter fra Mads ?
Hvilsom fik comeback på reserve holdet i dag, hvor de testede ham i de sidste 20 minutter mod Esbjerg!:)
http://www.bold.dk/nyt/FCM-angriber-haa ... le-i-Hobro
Hvilsoms genoptræning har hovedsagligt foregået i FC Midtjylland, men han er i princippet stadig Hobro-spiller, og Jonas Dals tropper har i foråret haft en smule problemer med at omsætte chancer til mål.
- Det er endnu slet ikke til at sige, om det kan lade sig gøre eller ej. Men vi har snakket lidt frem og tilbage, og jeg håber, jeg kan komme derop og træne lidt med. Jeg føler selv, det kunne være en mulighed med en jokerrolle, hvis Hobro vil, men lad os nu se, siger Hvilsom.
Hvilsoms genoptræning har hovedsagligt foregået i FC Midtjylland, men han er i princippet stadig Hobro-spiller, og Jonas Dals tropper har i foråret haft en smule problemer med at omsætte chancer til mål.
- Det er endnu slet ikke til at sige, om det kan lade sig gøre eller ej. Men vi har snakket lidt frem og tilbage, og jeg håber, jeg kan komme derop og træne lidt med. Jeg føler selv, det kunne være en mulighed med en jokerrolle, hvis Hobro vil, men lad os nu se, siger Hvilsom.
-
TrueWolfMidt
Hvor er det godt, at han muligvis snart er tilbage.
Håber at han kan nå at være på 100 % når efterårssæsonnen starter.
Det var dejlig læsning, nu bliver det lidt spændende, at følge Hobro og se om han får spilletid der - som Joker.
Håber at han kan nå at være på 100 % når efterårssæsonnen starter.
Det var dejlig læsning, nu bliver det lidt spændende, at følge Hobro og se om han får spilletid der - som Joker.
Hører lige i radioen at Mads Hvilsom er med i kampen FC Vestsjælland-Hobro idag og han endda lige havde en god chance
Så godt at høre at han er tilbage
Ja, og var også med, da Hobro mødte Lyngby i sidste uge. Spillede efter sigende en rigtig gid kamp ( ved ikke om han fik hele kampen ), men skulle være klar igen, og skal bare have kampe i benene.974 skrev:Hører lige i radioen at Mads Hvilsom er med i kampen FC Vestsjælland-Hobro idag og han endda lige havde en god chance
Håber ikke, at FCM lejer ham ud igen, da jeg synes, at Timm er skadet at for tit, og Duncan svinger lidt....
-
TrueWolfMidt
Håber ligeledes at Fcm holder ham hjemme, da vi jo skal til, at have kørt de ung upcomming ind, så de kan fungere som en samlet og styrket enhed.master1 skrev:Ja, og var også med, da Hobro mødte Lyngby i sidste uge. Spillede efter sigende en rigtig gid kamp ( ved ikke om han fik hele kampen ), men skulle være klar igen, og skal bare have kampe i benene.974 skrev:Hører lige i radioen at Mads Hvilsom er med i kampen FC Vestsjælland-Hobro idag og han endda lige havde en god chance
Håber ikke, at FCM lejer ham ud igen, da jeg synes, at Timm er skadet at for tit, og Duncan svinger lidt....
Hvis FF stopper på 1 holdet her til sommerferien, skal vi også have en til erstatte ham og det kunne meget vel blive Mads.
-
TrueWolfMidt
Er der nogle som ved, hvor lang tid hans kontrakt løb med Hobro og om han er i fcm-truppen efter sommerferien ?
Det var bare for 1 sæson, så han skulle gerne vende tilbage til sommer
-
Peter Ross
Mads har skrevet under på en lejekontrakt gældende for de kommende 6 måneder i Hobro.
- DenStolteJyde
Med andre ord indgår han ikke i trænerens planer for førsteholdet..
Så håber jeg da at han bliver solgt på et tidspunkt til en klub hvor han kan få spilletid.
Så håber jeg da at han bliver solgt på et tidspunkt til en klub hvor han kan få spilletid.
Mon ikke nærmere han har brug for så mange kampe som muligt på så højt et plan som muligt, nu hvor han har været ude i næsten et år. Han har jo ikke spillet sig tættere på holdet ved at være skadet et år, så meget naturligt at han lejes ud igen, og på den måde fortsætter hvor han slap.DenStolteJyde skrev:Med andre ord indgår han ikke i trænerens planer for førsteholdet..