Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Badcompany

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Badcompany »

mnm123 skrev:
Spicker skrev:http://gxgmarkets.com/da/component/gxgn ... HUG1709820

Fcm bekræfter i en fondsbørsmeddelelse at der er forhandlinger med en anden klub om Mads Albæk
Det er en fransk klub der forhandles, prisen ligger omkring 7,5 mill. i mine øjne et lavt beløb for superligaens bedste midt/midt, men siger vel lidt om ligaens niveau eller spillernes pt.
Tror mere vi skal kigge på at spilleren kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, klubben er villig til at sælge, det vil jeg mene er med at værdien er lavere end hans aktuelle værdi.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Badcompany skrev:
mnm123 skrev:

Fcm bekræfter i en fondsbørsmeddelelse at der er forhandlinger med en anden klub om Mads Albæk
Det er en fransk klub der forhandles, prisen ligger omkring 7,5 mill. i mine øjne et lavt beløb for superligaens bedste midt/midt, men siger vel lidt om ligaens niveau eller spillernes pt.
Tror mere vi skal kigge på at spilleren kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, klubben er villig til at sælge, det vil jeg mene er med at værdien er lavere end hans aktuelle værdi.
Jeg syntes 7,5 er lige i underkanten, se på feks. Yussuf Poulsen der for tiden bliver rygtet til fcn og bif.
Stort talent bevares men ifølge medierne satser lyngby på at få 5 mill for ham, og han har vel og mærke kun spillet i 39 kampe og 12 mål mod Albæks 140 kampe og 14 mål.
Jeg syntes Albæk's erfaring (3 eller 4 år?) fra suppen, og hans høje scoringsgennemsnit fra midten burde være mere end 2,5 mill værd.

Edit: GLemte lige at få med at Yussuf Poulsen også kan har 1 år tilbage.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Badcompany skrev:
mnm123 skrev:

Det holder ikke med kun 1 år tilbage, så på Helenius som også har 1 år tilbage, de får 14-17 mill. for ham, mener det er lidt dårlig købmands skab det lugter af, eller dårlige forbindelser af vores klub.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af PH1978 »

FCM står i en dårlig forhandlingssituation. Det er ikke ligefrem en hemmelighed, at vi er økonomisk hårdt trængt. Dette er ikke i vores favør, men en evt. købers.

En, lidt søgt, parallel kan drages til Michu hvor hans tidligere klub hang med røven endnu mere i vandskorpen. Derfor var de tvunget til, at acceptere et bud. FC er ikke, helt, i samme båd, men alligevel ikke i en tilstand hvor vi kan spille fornemme overfor gode penge. Desværre....

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Nu er det jo bare et tal, EB.dk skriver.

Det er jo ikke sikkert det er rigtigt, men uanset hvad, synes jeg han burde kunne skydes afsted for omkring 10 mil. Men det er jo ikke sikkert vi får noget at vide om.

Hvordan er det egentlig med hans transfer rettigheder, var han en af de 6 spillere der blev solgt for de første 20 mil ?

Noe

Indlæg af Noe »

Klaus egelund/EB på Twitter skrev:Pyha... Lyder til rennes er ude af løbet om #MadsAlbæk!
KE plejer at være velinformeret, men det er naturligvis ikke bekræftet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
Klaus egelund/EB på Twitter skrev:Pyha... Lyder til rennes er ude af løbet om #MadsAlbæk!
KE plejer at være velinformeret, men det er naturligvis ikke bekræftet.
Ifølge HF er det Reims Albæk skal til og skiftet sker i morgen.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Har HF noget bud på salgspris? Jeg gætter på den sædvanlige "indregnet i forventningerne og ikke indflydelse på resultatet" børsmeddelse.. Standard FCM:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Vi får jo så som udgangspunkt også kun 25 procent af salget..

de resterende 75 % går jo til investorer.. Det betyder at hvis han ryger for 8 mio så får fcm kun 2 af dem.. og det er jo ikke noget der gør den helt store forskel..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke der bliver tale om en rimelig videresalgsklausul?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:Mon ikke der bliver tale om en rimelig videresalgsklausul?

Det må vi håbe for salgsprisen er ifølge Ekstrabladet 4.8 mio. :cry:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nnes-i-dag

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Vi kender udmeldingen, men kunne det tænkes at vi er med blandt disse unavngivne superligaklubber? Hul efter Albæk, og muligvis Danny, som næppe udfyldes af nytilkomne Hedinsson?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ga-klubber

mnm123

Indlæg af mnm123 »

NyX skrev:Vi kender udmeldingen, men kunne det tænkes at vi er med blandt disse unavngivne superligaklubber? Hul efter Albæk, og muligvis Danny, som næppe udfyldes af nytilkomne Hedinsson?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ga-klubber
Kan virklig ikke se hvad vi skal med ham, hvis som jeg ikke tror skal ha en ny midtbane spiller, skal det være en som kan komme med noget tempo og fart med og uden bold, svært at finde uden penge, derfor vil vi se hvis vi mister Albæk og Danny rykke Sly ind som offensiv midt.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

4,8 millioner? :/ gadvide hvordan videresalgsklausuelen ser ud så..

Låst