Danny Olsen færdig i FCM ??
Re: Danny Olsen færdig i FCM ??
Endnu en bekræftelse på at Danny er færdig: http://www.sporten.dk/superligaen/danny ... rdig-i-fcm
Dagens HF beretter om interesse fra AGF vedr Danny. Så han kan snart være fortid.
Man kunne vel forestille sig at hvis Vibe ryger til sverige er Danny et godt alternativ og nok præcis den profil de kigger efter i gf. En målfarlig højrekant der kan presse Stephan Petersen.Kent skrev:Dagens HF beretter om interesse fra AGF vedr Danny. Så han kan snart være fortid.
Har en ven der er gf fan som gerne så Danny i klubben.
Spændende for Danny O, og for GF, mindre godt for os. Det vil sgu virke lidt ambivalent, hvis Danny stiller for modstanderen i vores 1. kamp i næste sæson. Men jeg ønsker alt godt for Danny, han har været vores mand mens han var her. ( Håber dog stadig vi kan bruge ham et havlt år endnu )
Jf ekstrabladet (mener jeg) kan et salg af Albæk til franske Rennes bane vejen for en forlængelse med Danny O. Om det er en historie, der i princippet indirekte også beder klubber med interesse for sidstnævnte om at hive det store læder op ved jeg ikke, men det er ikke trist hvis han kan blive lidt længere 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis Lasse Vibe ikke skal spille i Agf efter sommerferien, så tror jeg Agf køber Danny Olsen desværre, havde også gerne set Danny O. spille for Fcm i efterårssæsonen. Vil savne Danny Olsen helt vildt, hvis / når han skifter, for det gør han jo på et eller andet tidspunkt.
Glimrende beslutning: http://www.bold.dk/nyt/FCM-beholder-Danny-Olsen
Vi kan ikke undvære ham pt.
Vi kan ikke undvære ham pt.
Men hvad er det for en skade Rilwan Hassan har fået?
Så vidt jeg har forstået er det samme skade som den Sylvester havde i starten af foråret, noget med lysken.bingbang skrev:Men hvad er det for en skade Rilwan Hassan har fået?
Det kan i værste tilfælde holde ham ude i 4 måneder :s
Ot: Dejligt at vi kan beholde Danny et halvt år mere, hans erfaring og rutine bliver virkelig vigtig for vores unge spillere!
Men som alle andre syntes jeg virkeligt det er trist at skulle slippe Danny, selvom han har haft sine downperioder har han virkeligt udviklet sig til et vigtigt kort i vores offensiv over det sidste års tid.
Kan godt lide Glenn har rykket ham ind på midten i stedet for, der kan han bruge sit gode overblik og hans gode spark lidt mere end han kan på kanten.
Det kan godt være, at han ender i GF, og det kan også godt ske, at det sker i dette vindue. Men tvivler på, at det sker inden første runde. Det ville være lidt underligt at svække sig selv og styrke modstanderen lige inden en indbyrdes kamp.uschel skrev:http://www.bold.dk/nyt/Danny-Olsen-paa-vej-til-AGF
Ja det kan du have ret i Kent. Men som BSN har mere end indikeret div steder er der en offensiv signing på vej til århusianerne, så jeg vil ikke blive overasket hvis DO smutter derud efter vi har mødt dem i 1 runde. Og mht styrkeforhold må vi bare erkende at hvor stort set alle andre klubber ruster op går vi den modsatte vej. Det bliver i alle tilfælde en spændende sæson, der står for døren. En sæson hvor vores udgangspunkt ligger et stykke væk fra at kunne gøre os forhåbninger om topfodbold. Men jeg personlig vil hellere se en sund økonomi og se unge spillere udvikle sig og overraske end jeg for en hver pris vil spille med i toppen
-
Badcompany
Det er bare synd at det lige er i år vi bliver nødt til at skære ind til benet. Der har jo været vanvittige dygtige tidligere profiler og nuværende som er til salg billigt eller på fri transfer, spillere som Vingaard, Beckmann, Stryger, Hradecky(EfB), Danny O osv, man kan jo fortsætte. Man må sige at FCN ligner en klart vinder på transfermarked i år, endda AGF har fået nogle lovende indkøb i Lange, Alexander Juel og måske Danny O. Det er drønærgerligt.uschel skrev:Ja det kan du have ret i Kent. Men som BSN har mere end indikeret div steder er der en offensiv signing på vej til århusianerne, så jeg vil ikke blive overasket hvis DO smutter derud efter vi har mødt dem i 1 runde. Og mht styrkeforhold må vi bare erkende at hvor stort set alle andre klubber ruster op går vi den modsatte vej. Det bliver i alle tilfælde en spændende sæson, der står for døren. En sæson hvor vores udgangspunkt ligger et stykke væk fra at kunne gøre os forhåbninger om topfodbold. Men jeg personlig vil hellere se en sund økonomi og se unge spillere udvikle sig og overraske end jeg for en hver pris vil spille med i toppen
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja vi må formode at, Danny først forlader Fcm efter vores kamp imod Agf.Kent skrev:Det kan godt være, at han ender i GF, og det kan også godt ske, at det sker i dette vindue. Men tvivler på, at det sker inden første runde. Det ville være lidt underligt at svække sig selv og styrke modstanderen lige inden en indbyrdes kamp.uschel skrev:http://www.bold.dk/nyt/Danny-Olsen-paa-vej-til-AGF
Good luck Danny. Håber at du på et tidspunkt, kommer tilbage til Fcm igen.
http://www.bt.dk/fodbold/agf-henter-danny-olsen
Har allerede skrevet under med AGF og måske forsvinder han allerede nu
Summen af mange års ufattelig inkompetent ledelse vi ser her..
Har allerede skrevet under med AGF og måske forsvinder han allerede nu
Summen af mange års ufattelig inkompetent ledelse vi ser her..