Ny spiller(e) 1315?
Ny spiller(e) 1315?
Tjek FCM facebook? Nogen bud/gæt på hvordan det skal tydes?
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Re: Ny spiller(e) 1315?
Mike80 skrev:Tjek FCM facebook? Nogen bud/gæt på hvordan det skal tydes?
Mike
Spørgsmålet er om man skal hæfte sig ved de numre der er på trøjerne
Så viser de Marco Larsen og en ny spiller fremNyX skrev:Mike80 skrev:Tjek FCM facebook? Nogen bud/gæt på hvordan det skal tydes?
Mike
Mon ikke det kunne være Hedi?Noe skrev:Så viser de Marco Larsen og en ny spiller fremNyX skrev:Mike80 skrev:Tjek FCM facebook? Nogen bud/gæt på hvordan det skal tydes?
Mike
Et pressemøde for Hedi lige frem? Er det ikke lidt voldsomt?Kent skrev: Mon ikke det kunne være Hedi?
ED: Kan godt se, at der ikke er lovet pressemøde. Er ikke skarp på det der Facebook: Kan det være noget så simpelt som en chat-ting med Hedi og Riddersholm?
I så fald synes jeg man skulle vare sig med at skrue forventningerne op fremadrettet.
Ikke for at være grammar nazi eller noget... Men står der ikke 13 og 19?
Jeg tror, at der i overskriften menes 13:15 - tidspunktet.Spicker skrev:Ikke for at være grammar nazi eller noget... Men står der ikke 13 og 19?
Hvis man skal hæfte sig ved numrene, er det vel Adebayo fra U19 som er den ene. Spiller i hvert fald med nr 13 på Akademiet.NyX skrev:Mike80 skrev:Tjek FCM facebook? Nogen bud/gæt på hvordan det skal tydes?
Mike
/Bobby
Arh okNoe skrev:Jeg tror, at der i overskriften menes 13:15 - tidspunktet.Spicker skrev:Ikke for at være grammar nazi eller noget... Men står der ikke 13 og 19?
Forholdsvist fesent, bare Viktor Fischer der kom forbi for at aflevere sin første a-landsholdstrøje.
Forholdsvist festens sir du? Det var det mest latterlige jeg endnu har set Fcm pr. Præstere,! Det fan... Misforstået fanpleje på højeste niveau, hvis det er hele "nyheden".. Kæft en ommer...
Mike
Mike
Mike80
Jah et direkte understatement fra min side må jeg nok indrømme.Mike80 skrev:Forholdsvist festens sir du? Det var det mest latterlige jeg endnu har set Fcm pr. Præstere,! Det fan... Misforstået fanpleje på højeste niveau, hvis det er hele "nyheden".. Kæft en ommer...
Mike
Hæ - noget af en mavelanding. 
Til gengæld (selvom det ikke var spændingen værd i dag), så bliver det fint at have Fischers (og Kjærs) første landsholdstrøje hængende, når fremtidens stjerner skal imponeres til at vælge akademiet. Alle kneb gælder.
Til gengæld (selvom det ikke var spændingen værd i dag), så bliver det fint at have Fischers (og Kjærs) første landsholdstrøje hængende, når fremtidens stjerner skal imponeres til at vælge akademiet. Alle kneb gælder.
Men det var vel primært en mavelanding, fordi folk regnede med, at der kom nye spillere... Og det havde FCM altså ikke lovet. Det virker til, at folk nogle gange glemmer, at vi er et børsnoteret selskab, og derfor offentliggøres nye spillere altså ikke på facebook eller stadion (jvf den store nyhed i mandags), men til børsen. Så derfor kan sådanne ting godt udelukkes, når der teases.Noe skrev:Hæ - noget af en mavelanding.
Både og. Jeg tjekkede efter børsmedd. Simultant, og spekulerede i om der var knas med teknikken, og om det udsatte præsentationen.
De manglende presserygter derimod, burde have været 'advarsel' nok.
De manglende presserygter derimod, burde have været 'advarsel' nok.