Fcm - Agf.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Fcm - Agf.

Indlæg af Kent »

Kent skrev:
TrueWolfMidt skrev:Overraskelsen kunne også være

http://www.bold.dk/nyt/Martin-Svensson- ... -Silkeborg
Jeg tvivler på, at overraskelsen har noget at gøre med spillere eller økonomi af den grund, at sådanne ting skal meddeles børsen først. Så den type ting vil det ikke være.
Kan se, at Ulveshoppen annoncerer, at der sker noget nyt mandag, så mon ikke vi er ovre i merchandice-afdelingen: http://www.ulveshoppen.dk/

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Kent skrev:
Kent skrev:
TrueWolfMidt skrev:Overraskelsen kunne også være

http://www.bold.dk/nyt/Martin-Svensson- ... -Silkeborg
Jeg tvivler på, at overraskelsen har noget at gøre med spillere eller økonomi af den grund, at sådanne ting skal meddeles børsen først. Så den type ting vil det ikke være.
Kan se, at Ulveshoppen annoncerer, at der sker noget nyt mandag, så mon ikke vi er ovre i merchandice-afdelingen: http://www.ulveshoppen.dk/
Ny trøjesponsor eller et "større" navn på en spillertrøje kan vil også betyde nyt mercandice;) måske bare ønsketænkning..

Jeg gætter på nyt hovedsponsorat! Og det ville være glædeligt..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uanset hvad overraskelsen er, så skal Mandag ende med, at det har været en stor festdag med sejr til følge og det skal vi alle være med til, at det bliver, både fans og spillere. Fuld knald på Unibet tribunen og gerne lidt mere gang i langsiderne til at støtte op.
Kan næsten ikke vente til det bliver Mandag.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Et gæt på overraskelsen, Inderen indtræder som hovedsponsor, Mch forsætter som stadion sponsor, samt Zidan vender hjem pga. familie årsager.

4096

Indlæg af 4096 »

Mit bud er noget så kedeligt som præsentationen af WunderElf's nye merchandise, det er efterhånden en noget sløv shop vi holder os.. Håber på mere end dette, men det er mit bud - god kamp og ses imorgen! ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

4096 skrev:Mit bud er noget så kedeligt som præsentationen af WunderElf's nye merchandise, det er efterhånden en noget sløv shop vi holder os.. Håber på mere end dette, men det er mit bud - god kamp og ses imorgen! ;)
Og kan det virkelig passe, at man ikke kan købe FCM-gear i gågaden i Herning? Ledte efter noget i går, men hverken Sportmaster eller Sport24 havde noget som helst? Det virker da helt tåbeligt, at man fx ikke kan få en FCM-spilletrøje.

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

Angående "den store nyhed"...

Jeg bemærkede noget interessant under kampen imod Randers - tror jeg nok :) ... Jeg synes jeg bemærkede (på tv), at ved en udskiftning i slutningen af kampen, Frank Kristensen havde papir og pen i hånden og snakkede med den, som skulle på banen. Er ikke 100% og kan ikke huske, hvem der skulle på banen, men synes det lignede...

Derfor kunne det jo være, at nyheden er, at FF nu bliver indlemmet i trænerteamet og dermed bliver i familien... Tror ikke på en forlængelse af "forårskontrakten"...

MEN allerhelst så jeg gerne en ny STORSPONSOR/HOVEDSPONSOR til +10 mio. pr. år i 5 år...

FORZA FCM!

Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

ArneR

Indlæg af ArneR »

Jens-Erik skrev:Angående "den store nyhed"...

Jeg bemærkede noget interessant under kampen imod Randers - tror jeg nok :) ... Jeg synes jeg bemærkede (på tv), at ved en udskiftning i slutningen af kampen, Frank Kristensen havde papir og pen i hånden og snakkede med den, som skulle på banen. Er ikke 100% og kan ikke huske, hvem der skulle på banen, men synes det lignede...

Derfor kunne det jo være, at nyheden er, at FF nu bliver indlemmet i trænerteamet og dermed bliver i familien... Tror ikke på en forlængelse af "forårskontrakten"...

MEN allerhelst så jeg gerne en ny STORSPONSOR/HOVEDSPONSOR til +10 mio. pr. år i 5 år...

FORZA FCM!
FF som angrebstræner/massør, er allerede officielt, så det kan da ikke være det de tænker på. Lad os se hvilken kanin de hiver op af hatten i morgen. :D

Ulv865

Spicker

Indlæg af Spicker »

ArneR skrev:

FORZA FCM!
FF som angrebstræner/massør, er allerede officielt, så det kan da ikke være det de tænker på. Lad os se hvilken kanin de hiver op af hatten i morgen. :D

Ulv865
Hvor har du set det?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Spicker skrev:
ArneR skrev:

FORZA FCM!

Ulv865
Hvor har du set det?
Nevermind, fandt det selv http://aoh.dk/artikel/nummer-23-siger-farvel

elo

Indlæg af elo »

Jeg tror STOR overraskelse skal tages bogstaveligt. Stor banner, stor udgave af lupus eller lignende. Tvivler som Kent stærkt på,at det har noget med spillere eller sponsorere at gøre.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Twitter-rygterene siger at Søren Larsen er skadet:
https://mobile.twitter.com/Hansalyse/st ... 1418828801

Troværdigheden er ukendt, men en fordel for os, hvis han er skadet. Der er jo ikke ligefrem angribere med mål i støvlerne de har flest af i GF.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Sly not in the starting line-up. So maybe he was injured last match?

974

Dennis Sørensen ?

Indlæg af 974 »

Kunne Dennis være en mand på vej tilbage til FCM :-)

http://www.bold.dk/nyt/Dennis-S-forlade ... jem-til-DK

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Fcm - Agf.

Indlæg af PH1978 »

For f..... Hvis 2-1 til Randers holder hjem, er det sgu ynkeligt hvis vi til gengæld taber hjemme...

Besvar