Fcm - Agf.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm - Agf.

Indlæg af TrueWolfMidt »

SÅ !!! Nu skal vi for alvor vis vores kvaliteter og vinde over Agf.
Sejren skal bare hjem, intet mindre - ja, vi kan nøjes med uafgjort for, at Agf ikke overhaler os i tabellen,
og det må bare ikke ske, for der er snart udbetaling af tv penge ( efter 33 spillerunde )
Så må vi så se om Aab snubler i weekenden, og vi kan snuppe en europa-league plads, med alt hvad et indebærer.
Alle skal bare give sig 100 % ,så Fcm hurtigst muligt kan komme på ret køl igen - rent økonomisk - Jo hurtigere jo bedre.

Brugeravatar
Kent

Re: Fcm - Agf.

Indlæg af Kent »

AGF har Stephan Petersen i karantæne til kampen. Det er en god ting for os. Vi skal sørge for at gøre vores del med en sejr, så vi sikrer 6. pladsen og åbner muligheden for mere, hvis andre resultater flasker sig. Men 6. pladsen alene er en del penge værd, så det bør være motivation nok.

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:AGF har Stephan Petersen i karantæne til kampen. Det er en god ting for os. Vi skal sørge for at gøre vores del med en sejr, så vi sikrer 6. pladsen og åbner muligheden for mere, hvis andre resultater flasker sig. Men 6. pladsen alene er en del penge værd, så det bør være motivation nok.
Samt at mange af spillerne måske spiller deres sidste kamp for os i denne omgang..

ArneR

Indlæg af ArneR »

Der bliver så meget knald på til den her kamp, stadion er stort set udsolgt, gætter på et tal mellem 10000 og 11000 tilskuer. Vi skal give max opbakning til gutterne.
Spændt på hvad den store overraskelse er. :D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Please Fcm, vi skal sende Agf tilbage til Aarhus med et nederlag, for det er så surt, at høre på de århusianere når de slår os.

De aarhusianere skal vide, at den sejr de fik sidste de var på Mch Arena, ikke vil gentage sig. Vi skal bevise at vi er bedre end dem, spiller for spiller og præstere 100 % alle mand.

Et fyldt Mch Arena - YES !!! - det bliver så min første kamp på hjemmebane med fuldt hus - håber jeg - SUPER.

Er også selv spændt på hvad overraskelsen er. Er det mon præsentation af Heddinson ? eller har de en kanin, der skal trækkes op af hatten ?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

TrueWolfMidt skrev:Please Fcm, vi skal sende Agf tilbage til Aarhus med et nederlag, for det er så surt, at høre på de århusianere når de slår os.

De aarhusianere skal vide, at den sejr de fik sidste de var på Mch Arena, ikke vil gentage sig. Vi skal bevise at vi er bedre end dem, spiller for spiller og præstere 100 % alle mand.

Et fyldt Mch Arena - YES !!! - det bliver så min første kamp på hjemmebane med fuldt hus - håber jeg - SUPER.

Er også selv spændt på hvad overraskelsen er. Er det mon præsentation af Heddinson ? eller har de en kanin, der skal trækkes op af hatten ?
Hvor har i fra at station er udsolgt og ikke mindst den med en overraskelse? Er der et link?

Ønskescenarie herfra: Vi har solgt Mads Albæk for plus 10 mio (ville gerne beholde men økonomien er jo til vi skal sælge) beholder Peter Andersson og præsenterer en transferfri Femi tilbage i den sorte trøje! Mit gæt går dog mere i retning af en Svensson præsentation, ny hovedsponsor eller lign. Spændende ihverfald:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Jeg er så misundelig på jer som skal ind og se den ! :D jeg skal desværre på arbejde så jeg har ikke mulighed for at komme.

Kampen bliver sku spænende! Agf er kommet godt igang igen. Så der skal meget mere tænding og vilje på drengen, end der var mod silkeborg, hvis vi skal vinde kampen! og det skal vi !
Jeg er optimist og tror på vi kommer til at vinde 3-0.

Den der overraskelse, tænker jeg der kunne være Mads Albæk forlænger sin kontrakt, eller en ny spiller, eller en ny sponsor. men jeg tror mest på det første ;)
god kamp til alle!

974

Indlæg af 974 »

Mike80 skrev: Hvor har i fra at station er udsolgt og ikke mindst den med en overraskelse? Er der et link?
Mike
http://fcm.dk/nyheder/prematch-fcm-agf

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Fcm - Agf.

Indlæg af PH1978 »

Umiddelbart kan jeg ikke se, at en præsentation af Heddinson (?) eller en anden hjemlig spiller ville være en stor overraskelse og noget der kan trække folk til huse.

En ny storsponsor kunne være overraskende, men burde der have været lidt røg og rygter om det inden så?

Men spændende!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det kunne jo være, at man holder kortene tæt til kroppen, med hensyn til spillersalg. Måske er der noget under opsejling, hvem ved og hvis der er noget i støbeskeen, så kan det jo være, at man godt tør skrive kontrakt, med en ny spiller til truppen.
Bare gætværk, men man ved aldrig, men spændende bliver det !

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Can this be considered a derby match?

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

The last match wasn't streamed, so I'm wondering did Igboun come off with an injury?

Spicker

Indlæg af Spicker »

SlyIgboun skrev:The last match wasn't streamed, so I'm wondering did Igboun come off with an injury?
I don't think it was an injury, Glen just wanted to give Sisto some time on the pitch.

Forresten tror i måske nyheden kunne være en forlængelse med Albæk?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:Overraskelsen kunne også være

http://www.bold.dk/nyt/Martin-Svensson- ... -Silkeborg
Jeg tvivler på, at overraskelsen har noget at gøre med spillere eller økonomi af den grund, at sådanne ting skal meddeles børsen først. Så den type ting vil det ikke være.

Besvar