Da Judas blev til Frandsen...

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
micco

Da Judas blev til Frandsen...

Indlæg af micco »

http://cxc.dk/forum/viewtopic.php?t=317

Er jeg den eneste der syntes dobbeltmoralen hos viborg Kindergarden er konge humor.. Manden som i de seneste 2 sæsoner ikke måtte kaldes ved navn og hvis man referede til ham skulle det være som Judas efter hans UTILGIVELIGE skifte til Fcm.. nu har de så travlt med at støtte hinanden i at det et kunne tilgive det Utilgivelige, med hans tilbagevenden til klubben, nu er et must! ellers kan man jo ikke gå ud fra at manden rammer toppen rent sportsligt! desuden har Judas.. hmm.. Frandsen jo nu, ifølge de små, indset at Viborg er klubben han helst ville spille for da hans sportlige mål ikke blev indfriet her i midtjylland! vi fik jo kun 1 point mod Fodsvedererne! (glemt er bronze, pokalfinale og fremtidlig Royal league og Uefa cup!:-))

Sandheden er at Frandsen havde ikke niveauet til en startplads her i klubben og at Fodsvedererne som så mange gange før tager sig godt af skraldet fra de større klubber...

micco
(mon der er et par rabiate 14 årige muggrønne som nu pisser judas i sneen hos Kærgaard til Jul?! eller har "Traditionsklubbens" børnehave lært sin lektier denne gang)
Senest rettet af micco 24. jun 2005, 22:45, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Da Judas blev til Frandsen...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg fatter bare ikke, efter kampen mod Aab stod jeg og snakkede med Frandsen nede i loungen, og der sagde han: Jeg har kæmpet i 10 år for den her, det eneste jeg før har vundet er pokalen med Viborg - så sagde jeg "Den lorte klub" også sagde han ja.

/Damsgaard - som ikke ved om han skal grine eller græde..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kan godt lide dette indlæg:

"Eller også har han bare indset at FCV er noget opreklameret lort, og opvejet med køreturen frem og tilbage, set mod sportslige reslutater, så kunne han lige så godt spille i Viborg. Tudeprinsen kan jo ikke klare at FCV aldrig vandt over os

Efter at være kommet over det værste chock, så er jeg også klar på at give Frandsen en chance. Det skal jo ikke være sådan at manden render rundt og underpræstere pga vores had til ham. Det er han, klubben og vi ikke tjent med. Men derfor er han stadig ik min ynglingsspiller, for at sige det pænt..."

Jep, 100 % opreklameret lort, der som eneste jyske klub præsterede at vinde medaljer (hvilket han til kom klubben efter), pokalfinalen og spille sig i UEFA Cuppen. (jaja, ved godt EfB også kom, men de blev udtrukket)

Tror nu heller ikke han underpræsterer, fordi fansene ikke kan lide ham. Så burde han måske besøge psykologen (igen)

Peter Ross - Judas !!!! :-D

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Damsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg fatter bare ikke, efter kampen mod Aab stod
> jeg og snakkede med Frandsen nede i loungen, og
> der sagde han: Jeg har kæmpet i 10 år for den her,
> det eneste jeg før har vundet er pokalen med
> Viborg - så sagde jeg "Den lorte klub" også sagde
> han ja.
>
> /Damsgaard - som ikke ved om han skal grine eller
> græde..
>
>
> Fodbold gælder ikke livet - det gælder mere!

Hmm... Tror nu heller ikke han har valgt at komme tilbage til VFF, nogengange synes jeg at det virker som om at spillerene ikke rigtig har noget at sige hvis først et par sportsdirektører er blevet enige - er sikker på han har gjort det eneste rigtige, for hvis han var blevet (selvom han var blevet bet om at smutte) ja så tror jeg ikke at det var blevet til andet en Fremad i kvalrækken for hans vedkommende...

/Jesper - synes det er en sørgelig måde at tage afsked på...:o(

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

ROFL - Det kommer ikke bag på mig, manden der har været lagt for had, svinet til og været udsat for hærværk, nu er han helt igen, og TGP-gutterne sjovere end nogensinde :-D

E!

Indlæg af E! »

micco skrev:

> (mon der er et par rabiate 14 årige muggrønne som
> nu pisser judas i sneen hos Kærgaard til Jul?!
> eller har "Traditionsklubbens" børnehave lært sin
> lektier denne gang)

Selvfølgelig gør de det, så det kan blive en tradition..... ;o))

YahooSeeker [Bot]

Det var også lydeligt, da Frandsen blev præsenteret. Nogle Viborg fans, kom ind i lokalet og råbte skældsord efter ham. Det skal blive sjovt at følge!

Peter Ross

Tåberne blamerede sig igen...

Indlæg af Peter Ross »

Så blamerede de små søde fra nord sig igen. Denne gang med hånlige tilråb til TF ved dagens pressemøde.

Som Karsten Werge ville have sagt: "I er pinlige for arrangørerne" ;-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Re: Tåberne blamerede sig igen...

De er ikke alt for smarte der oppe..

/Damsgaard - Frandsen din svindler du hænger snart og dingler

Klaus Videbæk

Indlæg af Klaus Videbæk »

Jeg mener bredden på midtbanen er gået et stykke ned efter vi har mistet frandsen. Her i foråret var han ellers begyndt at vise hvad han stod for, men så blev han uheldigvis skadet.
Men da tog Mikkel Thygesen til gengæld også chancen og han har spillet rigtig godt på midtbanen. tror Frandsen ville have harft svært ved at komme ind som fast mand igen, og det vidste han sikkert også selv og deraf kommer skiftet til Viborg, hvor han altid er garasnteret en plads!

Besvar