Fcm - Aab.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Fcm - Aab.

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev:Årsagen skal primært findes centralt på midtbanen, hvor Albæk vel spiller en af de dårligste kampe i flere år. Ham og Andersson formåede slet ikke at beskytte forsvaret i rummet foran dem, hvilket betød de samlede alle returbolde op og scorede 3 mål med ophav fra den område. Izunna eller Bak var savnet i det område.
Du har helt ret. Det var tydeligt, at vi ikke havde nogen naturlig 6'er på banen, og flere gange lå Albæk og Petter for langt fremme, hvilket åbnede et rum foran forsvarskæden, der normalt ikke er der, når Izu er med. Så skader og karantæner var dyre i dag. Forhåbentlig har vi lidt flere spillere klar til OB-kampen.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Nå Mike, er du så nu enig i at Nicolaj Thomsen ikke er middelmådig? 2 assists, god kamp fra hans side.
Når det så er sagt fatter jeg ikke vi vandt, i spillede noget bedre. Målet til 2-1 var høj klasse. Fik næsten ondt af jer... Men også kun næsten ;)

Tak for en underholdende kamp der fik nerverne uden på tøjet.
Nikolaj var ligeså middelmådigt som resten af AaB holdet præcist som forventet! Mirakel sejr og godt for jer men imponeret? Nej det jeg ikke...
Udover vores midterforsvar spillede vi nu meget godt synes jeg. Helenius og Søren Freriksen var ringe.
Thomsen var den bedste for os, igen, og imo vores Mom sammen med Ahlmann og Larsen.

lars

Indlæg af lars »

Jens Maaehar godt nok været god ved FCMs modstandere denne sæson når han har væretvpåsat FCM-kmpe . Hvad DBU tænker der er godt nok en gåde.

http://superstats.dk/kort/dommere/domme ... =2012/2013

Mike80

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:
Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Nå Mike, er du så nu enig i at Nicolaj Thomsen ikke er middelmådig? 2 assists, god kamp fra hans side.
Når det så er sagt fatter jeg ikke vi vandt, i spillede noget bedre. Målet til 2-1 var høj klasse. Fik næsten ondt af jer... Men også kun næsten ;)

Tak for en underholdende kamp der fik nerverne uden på tøjet.
Nikolaj var ligeså middelmådigt som resten af AaB holdet præcist som forventet! Mirakel sejr og godt for jer men imponeret? Nej det jeg ikke...
Udover vores midterforsvar spillede vi nu meget godt synes jeg. Helenius og Søren Freriksen var ringe.
Thomsen var den bedste for os, igen, og imo vores Mom sammen med Ahlmann og Larsen.
Ej, hvor spændende.. Tak fordi du delte! Må jeg foreslå en liste hvor du rangerer alle 11 aab'er for det vi mange der ville sys var fantastisk spændende læsning herinde.. Du sku komme noget mere ud min ven;)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

FCMReal skrev:voldsom kritik af forsvaret, Jesper Lauridsen er skødringe og har ingen fremtid i FCM, send ham til Skive eller Hobro. Han sælger forsvaret igen og igen.

Hassan skal lave 2 mål i aften, hvor er albæk ?

Løssl kan ingenting i aften, famler rundt og kan ikke noget som helst med fødderne.

ros til Rømer, han har grebet chancen og baks fremad spil.
Ja den om Jesper Lauridsen nævnte jeg helt tilbage i nov. 2011 da vi fik klø ude i Silkeborg han er og bliver rigtig god serie 1. spiller men heller aldrig mere. Han har fået et hav af chancer men han har ganske enkelt ikke potentiale til ligaen. Han har intet offenfsivt, er ikke speciel hurtig, tager mange forkerte beslutninger og ja sejler rundt pga.manglende udholdenhed (ved godt at det kan der gøres noget ved) men at se ham halse hjem ved 3-2 målet er ganske enkelt ynkeligt af sådan en ung mand. Men ja stor ros til Rømer han bliver spændende at følge.

Besvar