Mike80 skrev:Sikke en omgang mundvrøvl! Du startede jo tråden med at vi uden izunna ikke længere var bedre besat på den centrale midtbane og nu fremhæver du alligevel både Albæk og Andersson som værende bedre en augo/ wurtz (som iøvrig ikke spiller så det vel patrick kristensen som burde udgøre den centrale i sammenligningen sammen med augo ik?! (Du glatter ud som en anden politiker i håb om at redde dine modsigende holdninger) Men som sagt så fortsætter du bare det gode arbejde med at udstille dig selv.. Tror sku snart selv de mest trofaste medfans i Nordjylland griner af din utroværdighed.. Vi gør ihvertfald;)
Sagde jeg ikke jeg havde glemt Albæk?
I øvrigt behøver det jo ikke være helt forkert. Jeres centrale midtbane består af 3 folk, som er dygtige spillere, men jeg mener stadig at som helhed så mister i meget uden Izunna, og derfor er Augo-Patrick Kristensen på niveau, hvis ikke stærkere. Offensivt er jeres midtbane stærkere, men uden Izunna er den ikke meget værd defensivt. Patrick og Augo har i øvrigt været fremragende i de kampe de har spillet sammen, der kunne selvfølgelig godt bruges noget offensiv kreativitet og bedre fremadrettede afleveringer, men defensivt har de været fremragende.
Bla. Bla. Bla..... Du svømmer rundt! Sammenligner 3 spillere med 2 spillere som du stadig vurderer til at være stærkere som helhed.. Krampagtigt og pinligt udglatning.. Men du gør det flot;) Ku egentligt godt tænke mig at høre hvad du forventer at vinde ved dine indlæg her på graven?! Det jo sjældent folk tager dig seriøst så ville nok efterhånden virke som tidsspild hvis jeg var i dit sted?! Men problemet er jo nok at du har ALT for meget tid at spilde og derfor sys du skal underholde os med at fortælle højt og flot om AaB...
Du kedelig forudsigelig i længden! Og den er generel så spar din tid og spar os for din ligegyldige ensidige holdninger.. Det et "k"ærligt råd:)
AaB1885 skrev:Er der nogle FCM'er der gider komme med et bud på den amputerede forsvarslinje i morgen? Ryger Bak tilbage i bagkæden? Jeg forventer, at FCM for alvor kan få problemer i morgen ift. forsvaret, og vil blive overrasket hvis de formår at holde AaB fra at score minimum 1 gang
Forsvaret mangler til denne kamp Ipsa som døjer så meget med et knæ at han er taget til kroatien. og Julle som afsoner karantæne.
Mit bedste bud er at Rømer får lov til at spille højre back, Kolja og Erik centralt og Jesper Lauridsen på venstre back.
Det betyder så formentlig en midtbane med Bak som Defensiv midt. og så tænker jeg at det bliver sylvester og rilwan på kanterne og Albæk og andersson centralt.
på toppen bliver det enten tim eller duncan.
Spørgsmålet er om ikke Glen vil bevare forsvaret rimeligt uændret, hvilket i mine øjne vil betyde at Erik og kolja spiller centralt. På backerne går Lauritzen ind og erstatter juelsgaard og på venstre back kan man væle enten at give genvalg til Rømmer som har gjort det godt, eller placere Bak på backen.
It is possible that Bak will be playing in the defense (CB or RB). If Bak plays in the defense i think Albæk will play the DM and then Olsen and Andersson will play together as CM.
Håber at Glen virkelig får sat spillerne godt op til kampen i aften, som jeg glæder mig helt vildt til.
Kuhn og Kent Nielsen skal sendes tilbage til Aalborg med et nederlag - De skal ikke komme og tro de er noget, her på Mch Arena.
Der skal arbejdes benhårdt både offensivt, samt defensivt.
Hvis vi kan få en enkelt sat ind imod Aab, kunne jeg godt tænke mig, at vi prøvede at forsvare den hjem, ja hvorfor ved jeg ikke selv, for jeg er pr. automatik mere til at angreb er det bedste forsvar.
Lad os fortsætte den gode stime og kapre de 3 point i aften. Er spændt på holdopstillingen !
Together we are strong - Forza Fcm.
voldsom kritik af forsvaret, Jesper Lauridsen er skødringe og har ingen fremtid i FCM, send ham til Skive eller Hobro. Han sælger forsvaret igen og igen.
Hassan skal lave 2 mål i aften, hvor er albæk ?
Løssl kan ingenting i aften, famler rundt og kan ikke noget som helst med fødderne.
ros til Rømer, han har grebet chancen og baks fremad spil.
Tænk hvis vores angribere havde scoret dengang det var midtbanen der scorede
og tænk hvis vores midtbanespillere også havde fortsat med at score, når nu angriberne er kommet igang
Jeg må give FCMreal ret. Rømer spiller fremragende (igen). Kæmpe potentiale! Og Duncan er ved at finde formen.
Lauridsen set skidt ud idag. Alt for satset tackling ved 2-2 og er jo helt væk fra sin plads ved 2-3. Det var hårdt ved forsvaret at mangle tre normale startere.
Årsagen skal primært findes centralt på midtbanen, hvor Albæk vel spiller en af de dårligste kampe i flere år. Ham og Andersson formåede slet ikke at beskytte forsvaret i rummet foran dem, hvilket betød de samlede alle returbolde op og scorede 3 mål med ophav fra den område. Izunna eller Bak var savnet i det område.
Lauridsen For mig at se er det en forsmag på det vi kommer til at se når man begynder at sælge stamspillere som Juelsgaard og fylder på med spillere som ikke har superliganiveau. Det er en ungdomsreservespiller der skal til at være fast mand. Hvad er det lige vi kan forvente?
Bak, klassekamp! Masser af gode angreb og et hav af afslutninger som ikke blev omsat efter fortjeneste. Rilwan og flere andre, skylder da vist en omgang til bødekassen.
Øv, men godt vi ikke skal i Europa, det har vi ikke niveau til og vi går altid ned bagefter..
Sylvester skrev:Årsagen skal primært findes centralt på midtbanen, hvor Albæk vel spiller en af de dårligste kampe i flere år. Ham og Andersson formåede slet ikke at beskytte forsvaret i rummet foran dem, hvilket betød de samlede alle returbolde op og scorede 3 mål med ophav fra den område. Izunna eller Bak var savnet i det område.
Lauridsen For mig at se er det en forsmag på det vi kommer til at se når man begynder at sælge stamspillere som Juelsgaard og fylder på med spillere som ikke har superliganiveau. Det er en ungdomsreservespiller der skal til at være fast mand. Hvad er det lige vi kan forvente?
Bak, klassekamp! Masser af gode angreb og et hav af afslutninger som ikke blev omsat efter fortjeneste. Rilwan og flere andre, skylder da vist en omgang til bødekassen.
Øv, men godt vi ikke skal i Europa, det har vi ikke niveau til og vi går altid ned bagefter..
Helt enig med Albæk, har han tankerne i udlandet eller hvad ??, hvis det er det her spil der skal sælge ham, så kan han lige så godt blive i FCM, for alternative er norsk eller svensk fodbold.
Derimod er jeg ikke enig med dig i ungdomsspillere, se Rømer der kommer ind og ja spiller skide godt trods 4 kampe hvor han har gjort det godt i alle 4 kampe, modsat har Lauridsen der har fået massere af chancer, Lauridsen har ikke fysik og hurtighed til at blive en succesfuld back i en topklub.
Men ærlig talt når man taler om spillere som juelsgaard, albæk, izunna og hassan som spilere der kan sælges tja var det ikke bedre at de tog et ¨år mere i FCM ?
Nå Mike, er du så nu enig i at Nicolaj Thomsen ikke er middelmådig? 2 assists, god kamp fra hans side.
Når det så er sagt fatter jeg ikke vi vandt, i spillede noget bedre. Målet til 2-1 var høj klasse. Fik næsten ondt af jer... Men også kun næsten
Tak for en underholdende kamp der fik nerverne uden på tøjet.
jonas386 skrev:Nå Mike, er du så nu enig i at Nicolaj Thomsen ikke er middelmådig? 2 assists, god kamp fra hans side.
Når det så er sagt fatter jeg ikke vi vandt, i spillede noget bedre. Målet til 2-1 var høj klasse. Fik næsten ondt af jer... Men også kun næsten
Tak for en underholdende kamp der fik nerverne uden på tøjet.
Nikolaj var ligeså middelmådigt som resten af AaB holdet præcist som forventet! Mirakel sejr og godt for jer men imponeret? Nej det jeg ikke...