EFB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Re: EFB - FCM

Indlæg af ArneR »

Endelig en kamp hvor en eller anden tåbelig forsvarsfejl ikke kostede os sejren.
Godt spillet gutter, og Løssel havde kun en gang hvor han tøvede med at komme ud i feltet, og nåede alligevel frem til bolden inden modstanderen, og kun en lille bokse fejl ellers, så stærk kamp af ham også, selv om han aldrig rigtig blev udfordret.
Dejligt at se Petter Andersson ikke var alvorlig skadet, men der mangler lige lidt igen inden den 14 dages pause er indhentet.
Duncan, en af hans bedste kampe, måske er der alligevel perspektiver i ham.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Anderson spillede fantastisk idag. Vanvittigt godt fightet. Helt klart min Man of the Match

Woop Woop!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

God fornemmelse at være reddet så tidligt i foråret :D :D :D Havde frygtet det blev presset til sidst..

KANONmål af Danny, men ellers syntes jeg heller ikke kampen var nogen kæmpe oplevelse, med underligt mange pasningsfejl? Var banen meget hullet? Det så ud til vi havde svært ved at ramme hinanden på 3 meters afstand.

Stor ros til Sviatchenko som jeg syntes var vores bedste mand. Sly skuffer desværre som dårligste mand syntes jeg, han kommer ikke videre til sommer hvis han ikke snart genfinder tidligere tiders niveau..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sylvester skrev:Sly skuffer desværre som dårligste mand syntes jeg, han kommer ikke videre til sommer hvis han ikke snart genfinder tidligere tiders niveau..
Så kunne han passende forlænge og så begynde at sprudle igen ;-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

PH1978 skrev:Hmm.... Ham Braithwaithe kunne jeg godt tænke mig, at se i FCM..
Og vi er jo ikke ubekendt med afro efter Kolja's hjemkomst..
Vi har haft ham på akademiet, men han havde hjemve. Der er jo en grund til at han har et talent. ;)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Nogen der har et link til udsendelsen med Glen i forbindelse med Horsens kampen? Jeg kan sgu ikke finde det..

Besvar