FCM-Horsens
-
Jesper BW1100
Re: FCM-Horsens
Mon ikke det bliver noget ala:
Lössl
Kolja - Bak - Erik - Julle
Sly - Izunna - Albæk - Rilwan
Tim - Duncan
Lössl
Kolja - Bak - Erik - Julle
Sly - Izunna - Albæk - Rilwan
Tim - Duncan
- DenStolteJyde
Det er i hvert fald ikke en usandsynlig start 11..
Det er også muligt at det bliver Danny O. der starter på højre kant.
Jeg kan også se at både Patrick Banggaard og Noah er udtaget til truppen så det kunne også godt være en af dem der kommer til at starte i det centrale forsvar hvis man prioriterer at have bak på den defensive midt og så kun spille med 1 angriber..
Men HVIS kolja er klar (ja han er med i truppen men jeg ved ikke hvor klar han reelt er) så er det i hvert fald ham der starter på højre bak og så er det bare den centrale forsvarsposition der skal besættes og det kan gøres på flere måder. Enten ved at rykke Bak derind, eller ved at rykke Julle fra sin back og ind i det centrale forsvar og så lade lauridsen overtage back'en.. eller man kan indsætte Patrick Banggaard eller Noah.. Så vi har lige pludselig fået en hel del ekstra muligheder bare ved at bak og kolja er blevet klar..
Det er også muligt at det bliver Danny O. der starter på højre kant.
Jeg kan også se at både Patrick Banggaard og Noah er udtaget til truppen så det kunne også godt være en af dem der kommer til at starte i det centrale forsvar hvis man prioriterer at have bak på den defensive midt og så kun spille med 1 angriber..
Men HVIS kolja er klar (ja han er med i truppen men jeg ved ikke hvor klar han reelt er) så er det i hvert fald ham der starter på højre bak og så er det bare den centrale forsvarsposition der skal besættes og det kan gøres på flere måder. Enten ved at rykke Bak derind, eller ved at rykke Julle fra sin back og ind i det centrale forsvar og så lade lauridsen overtage back'en.. eller man kan indsætte Patrick Banggaard eller Noah.. Så vi har lige pludselig fået en hel del ekstra muligheder bare ved at bak og kolja er blevet klar..
Kunne det ikke tænkes man bruger Sly og Morten fremme og Danny på kanten, Kolja som back og bak midt stopper, utrolig vigtig med sejr i dag og overhale Agf som er på tynd is nu, håber på mere ind 6000 mennesker i dag, kom på stadion og gi den gas palads.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor er det vigtigt at vi får 3 point idag, igen, igen. Kommer og hyler ad fuld hals for 100 % støtte og opbakning til drengene. Den skal bare hives hjem den sejr.mnm123 skrev: utrolig vigtig med sejr i dag og overhale Agf som er på tynd is nu, håber på mere ind 6000 mennesker i dag, kom på stadion og gi den gas palads.
Ønske scenarie på weekendens kampe: Hvis dette holder er Fcm pludselig på 6 pladsen med Agf og Esbjerg under os i tabellen.
Fcm-Horsens - Fcm sejr.
Esbjerg-Randers - Randers sejr eller uafgjort. ( Karantæne: Hans Henrik Andreasen & Jesper Lange )
Brøndby-SønderjyskE - Gerne uafgjort. ( Karantæne: Jens Stryger Larsen & Patrick da Silva )
Ser ikke dette scenario som helt udelukket, især ikke med disse karantæneramte spillere sat udenfor.
Lad os håbe det holder stik og kom så afsted til Mch Arena idag - We NEED YOU !!!!!
- FCM Fan nr. 1
Jude og Retov ude for Horsens. Især Retov er en fordel for FCM. Han har erfaring, og også superliganiveau, en af de mere bærende kræfter der går foran. Jude er også god for mål indimellem.
Denne kamp skal vi sætte alle sejl til for at vinde. Uafgjort er ikke nok denne gang, vi skal gå efter alle 3 point. FULD POWER.
Denne kamp skal vi sætte alle sejl til for at vinde. Uafgjort er ikke nok denne gang, vi skal gå efter alle 3 point. FULD POWER.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
Jesper BW1100
Det vil også være mit ønskescenarie, selvom jeg ikke tror på vi vælger den opstilling:mnm123 skrev:Kunne det ikke tænkes man bruger Sly og Morten fremme og Danny på kanten, Kolja som back og bak midt stopper, utrolig vigtig med sejr i dag og overhale Agf som er på tynd is nu, håber på mere ind 6000 mennesker i dag, kom på stadion og gi den gas palads.
Lössl
Kolja-Bak-Erik-Julle
Danny-Albæk-Izunna-Rilwan
Sly-Duncan
Det giver os mulighed for gode indlæg til Duncan fra Danny, og samtidig frigør Slys placering Duncan for nogle af løbene fremme, så han i stedet kan finde positionerne i boksen.
Vanvittig 1. halvleg af drengene - håber sgu vi blir ved med at spille bold, og ikke lukker Horsens ind i kampen med en hurtig scoring..
Det så ik for godt ud med Izu's ankel...
Det så ik for godt ud med Izu's ankel...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Tilskurer til dagens kamp 6098 stk.
Så vigtigt kan det være at have så mange tilskurer på lægterne. Stod på unibet og skreg mig hæs. Hvor dejligt at se og høre Herning og omegn hjælpe holdet med de 3 vigtige point,
Har endnu aldrig oplevet et så velspildende fcm hold, håber de tager en time out og ser kampen igennem og kikker på alle de gode ting og de enkelte små fejl. Endnu engang tak til LØssl, hvilket er ved at blive en god vane at sige, dejligt. Ros til Jesper Juelsgaard, du gør det godt idag sammen med dine holdkammerater. Ja jeg kunne blive ved med at rose, men super tak til holdet og den fede opbakning der var på hele stadion og ikke kun på Unibet.Tror at Glen og spillerne fik en total fed oplevelse idag, som vil bære dem igennem dette forårs helvede, som det heldigvis ser ud til, at vi er ved at komme ud af, men det kræver stadig tro på egne evner og benhårdt arbejde som idag.
Tak,Tak,Tak,Tak,Tak,Tak. i har reddet min weekend og troen på at vi kan overleve denne superliga sæson, men husk på at der stadigvæk skal arbejdes benhårdt, på trods af de gode resultater.
Så vigtigt kan det være at have så mange tilskurer på lægterne. Stod på unibet og skreg mig hæs. Hvor dejligt at se og høre Herning og omegn hjælpe holdet med de 3 vigtige point,
Har endnu aldrig oplevet et så velspildende fcm hold, håber de tager en time out og ser kampen igennem og kikker på alle de gode ting og de enkelte små fejl. Endnu engang tak til LØssl, hvilket er ved at blive en god vane at sige, dejligt. Ros til Jesper Juelsgaard, du gør det godt idag sammen med dine holdkammerater. Ja jeg kunne blive ved med at rose, men super tak til holdet og den fede opbakning der var på hele stadion og ikke kun på Unibet.Tror at Glen og spillerne fik en total fed oplevelse idag, som vil bære dem igennem dette forårs helvede, som det heldigvis ser ud til, at vi er ved at komme ud af, men det kræver stadig tro på egne evner og benhårdt arbejde som idag.
Tak,Tak,Tak,Tak,Tak,Tak. i har reddet min weekend og troen på at vi kan overleve denne superliga sæson, men husk på at der stadigvæk skal arbejdes benhårdt, på trods af de gode resultater.
Klassekamp i dag, Ganske enkelt
Ros over næsten hele linien, det er vel kun Sviatchenko som kan ærge sig lidt. Han så ikke godt ud ved udligningen.
Sly, Danny, Duncan og specielt Rilwan, var helt outstanding.
Så kigger vi opad
Ros over næsten hele linien, det er vel kun Sviatchenko som kan ærge sig lidt. Han så ikke godt ud ved udligningen.
Sly, Danny, Duncan og specielt Rilwan, var helt outstanding.
Så kigger vi opad
Jeg glæder mig mest over at vi ligger over AGF. Det vil være super hvis vi også gør det når sæsonen er slut. Så er mit mål med sæsonen nået. Vi er vel ikke sluttet på en dårligere placering end AGF i den tid vi har spillet i superligaen så vidt jeg husker (eller tager jeg fejl?)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
- FCM Fan nr. 1
JAHHHHHHHH SEJR!
SÅ VIGTIGT!!!
God over en bred kam, dog så løssl meget skidt ud ved deres udligning. Og dumt af albæk at lave det straffe.
Men udover disse skøndhedspletter, så var det fedt at se Duncan lyne, og Julle slå de skarpe indlæg, Hassan i Hopla og ikke mindst Sly og Izunnas arbejdsraseri.
Men hvad skete der med IZU - er der en status??
SÅ VIGTIGT!!!
God over en bred kam, dog så løssl meget skidt ud ved deres udligning. Og dumt af albæk at lave det straffe.
Men udover disse skøndhedspletter, så var det fedt at se Duncan lyne, og Julle slå de skarpe indlæg, Hassan i Hopla og ikke mindst Sly og Izunnas arbejdsraseri.
Men hvad skete der med IZU - er der en status??
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Fantastisk med denne sejr! Kun en regulær nedsmeltning kan nu betyde at vi for alvor kommer i nedrykningsfare igen. Vigtigt at få Duncan igang og store plusser de fleste steder. På minussiden giver vi to meget lette mål væk og falder måske lidt for meget i kadence i anden halvleg. Desuden får Bak tilranet sig et tåbeligt gult kort, der betyder karantæne i næste runde - det eneste der kan undskylde det, er hvis han kunne mærke, at han var så skadet, at han ikke kan spille i næste runde, og derfor sørgede for at få afviklet karantæne der.
Det største problem er dog Izus skade. Er der nogen, der har hørt noget om, hvor alvorligt det er? Ham vil jeg nødigt undvære resten af sæsonen.
Det største problem er dog Izus skade. Er der nogen, der har hørt noget om, hvor alvorligt det er? Ham vil jeg nødigt undvære resten af sæsonen.
"Not so bad, i think", sagde han, da jeg spurgte ham hvor slemt det var. Men det så ikke overbevisende ud, da han humpede op ad trappen til loungen efter kampen. Han gik dog selvKent skrev: Det største problem er dog Izus skade. Er der nogen, der har hørt noget om, hvor alvorligt det er? Ham vil jeg nødigt undvære resten af sæsonen.
Tak. Må håbe det bare er slaget - han så noget forpint ud.Holger skrev:"Not so bad, i think", sagde han, da jeg spurgte ham hvor slemt det var. Men det så ikke overbevisende ud, da han humpede op ad trappen til loungen efter kampen. Han gik dog selvKent skrev: Det største problem er dog Izus skade. Er der nogen, der har hørt noget om, hvor alvorligt det er? Ham vil jeg nødigt undvære resten af sæsonen.
Er bak ikke kun i karantæne hvis advarslen bliver takseret til 6 point? Ihvertfald ifølge dette link..Kent skrev:Fantastisk med denne sejr! Kun en regulær nedsmeltning kan nu betyde at vi for alvor kommer i nedrykningsfare igen. Vigtigt at få Duncan igang og store plusser de fleste steder. På minussiden giver vi to meget lette mål væk og falder måske lidt for meget i kadence i anden halvleg. Desuden får Bak tilranet sig et tåbeligt gult kort, der betyder karantæne i næste runde - det eneste der kan undskylde det, er hvis han kunne mærke, at han var så skadet, at han ikke kan spille i næste runde, og derfor sørgede for at få afviklet karantæne der.
http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsCar ... n&cat_id=1
Blir svær at undvære hvis izu ikke blir klar! Og helt skidt hvis også både ipsa og Anderson stadig er ude.. Krydser fingre:)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...