SønderjyskE - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SlyIgboun

Re: SønderjyskE - FCM

Indlæg af SlyIgboun »

The paper agrees with you. Bak at RB.

Also Janssen and Duncan upfront.... could be interesting.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis der er nogle fcm'ere fra Aarhusområdet, som kunne tænke sig, at tage med til Haderslev idag for opbakning af drengene, så kører jeg kl. 14.00 fra Århus syd.
Send en privat besked eller skriv herinde hvis du vil med.
Håber du giver lidt til diesel.
Hilsen Michael.

974

Indlæg af 974 »

Bobar skrev:Puha, sønderjyske, som vi altid har det svært imod - tror at vi skal være heldige med uafgjort, fo rmin mavefornemmelse siger altså et nederlag og med FCN i baghovedet frygter jeg det værste.

Nu er statistik kontra subjektivitet altid en spøjs størrelse, men lige præcis Sønderjyske på deres bane har vi da ikke altid haft det så svært imod :-)

"FCM har særdeles gode erfaringer med udebaneture til Haderslev. Midtjyderne har nemlig vundet fem ud af deres foregående ni udekampe mod SønderjyskE i Superligaen, mens sønderjyderne omvendt kun har en enkelt hjemmesejr over ulvene. Tre kampe er endt uden vinder.

SønderjyskE er den af de nuværende Superligaklubber, som FCM færrest gange har tabt til på fremmed græs i Superligaen (1)."

http://www.bold.dk/nyt/Optakt-Soenderjy ... idtjylland

974

Indlæg af 974 »

Når nu der alligevel blev dobbeltpostet :-)

Så tror jeg også at det bliver en svær kamp, men jeg er sikker på at man trods alt har mere fokus på de gode oplevelser der har været i foråret, kontra den vi havde i Farum

Bobar

Indlæg af Bobar »

974 skrev:Når nu der alligevel blev dobbeltpostet :-)

Så tror jeg også at det bliver en svær kamp, men jeg er sikker på at man trods alt har mere fokus på de gode oplevelser der har været i foråret, kontra den vi havde i Farum

Ja, lad os håbe at du får ret på den konto :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er start11 kommet:
Løssl
Bak - Erik - Ipsa - Julle
Rilwan - Albæk - Izu - Sly
Duncan -Tim

Med de skader vi har, handler det naturligvis mest om at kunne stille med et hold, og bænken ser nogwt tynd ud idag. Spændende at se, hvad det kommer til at betyde at spille med 2 angribere - jeg frygter mest lange bolde frem til Lasse Vibe, der sandsynligvis vil komme til at gøre ondt på vores bagkæde, hvis vi kommer for højt op og stå. Nøglen må være at lukke af for ham og Henrik Hansen, så har SE ikke meget fremad banen. Med både Tim og Duncan på banen bliver det afgørende at vores fløje kan sætte sig igennem og vi kan få slået nogle gode indlæg.

KOM NU!

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Vi bliver med denne opstilling nødt til at hælde nogle bolde ind i feltet og derved få skabt nogle tilfældigheder. Ligesom Brøndby gør med Makienok - det gav dem trods alt en sejr over AGF.
Væk med alt poleret spil. Fra nu gælder kun en ting = OVERLEVELSE.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Argh... hvorfor lader vi os presse så langt tilbage igen, og helt holder op med at spille fodbold fremad banen, det har stået på siden 70 minut nu....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

YEAAAAAAAAAH 2-0 Rilwan!!!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Vigtig sejr.

Giver lidt luft til bunden - og viser noget vilje og fight.
Kreativ opstilling, men det endte jo med at virke...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FANTASTISK med sejren - det var ikke lige kønt hele tiden, men lige nu er det pointene, der tæller. Ærgerligt at vi ikke får puttet nr 2 ind tidligere, da vi havde rigelig med chancer til det. Nu skal alt bare krydses for, at SIF og BIF taber deres kampe, ligesom EfB gerne skulle snuppe den udsatte kamp md SE.

Cortez

Indlæg af Cortez »

3 dejlige points. Tillykke til spillerne og klubben

/Cortez

Bobar

Indlæg af Bobar »

Puha
min tidligere så dårlige mavefornemmelse tidligere på dagen holdt heldigvis ikke stik - men for dælen, hvorfor holder det hold dog op med at spille bold, hver gang, der mangler 20 minutter af en kamp. Vi har godt nok smidt mange point væk på den bekostning.
Og endelig smed Glenn 2 angribere ind istedet for 1, hvilket gav meget mere i angrebet.
Godt med en sejr og en god fight, men jeg mener stadig at der er meget at arbejde med.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: SønderjyskE - FCM

Indlæg af PH1978 »

Super resultat.

Men hvor er FCMReal henne lige nu?

974

Indlæg af 974 »

Jeg synes bestemt ikke man kan sige at holdet holder op med at spille fodbold de sidste 20 min!

Sønderjyske sætter alt ind på at få scoring, og endda en ekstra mand ind..
Hvis det ikke kommer til at påvirke spillet, så skulle det da være meget underligt :-)

Det er rigtigt nok en super velspillet kamp, men det kan man vel heller ikke forventet..

Jeg sagde til en kammerat igår, at jeg godt ville have haft 2 point mere, og med de 3 point, så mener jeg godt at man kunne have tilladt sig at kigge lidt opad i tabellen!

Esbjerg har set stærke ud, men både AaB og AGF er da inde i en mindre krise, så jeg tænker da også stadig at der er nogle muligheder i at nå top 6, hvilket da ville være fremragende

Besvar