Måske, men der er stadig en masse af de mere uvidende der ikke læser de vedtægter og ikke fatter at sådan opfører normale mennesker sig bare ikke.
Så ved at BW går ud og siger at dette accepteres bare ikke, så er der en større sansynlighed for at disse nødder måske fatter det.
Klaphat
-
BW # 163
Re: Skal BW ikke sende en pressemeddelelse....
.. den kan jo også vendes om, så mere omtale øger risikoen for gentagelse, og at grupper/folk der gerne vil adskille sig fra Black-wolves som så bruger sådanne metoder. Og at mere omtale af sagen SKADER black-wolves. Synes slet ikke Black-wolves skal blandes ind i denne meget personlige sag.
I øvrigt tror jeg mange af Black-wolves fans er godt sure på Fisker, ikke at han derfor fortjente de latterlige trusler, men han har stjålet både sølv og pokal fra klubben i år, og har han ikke fået nok medieopmærksomhed for affæren allerede ?.
Vedtægterne er klare nok. Derfor synes jeg IKKE black-wolves skal gå med på mediemøllen.
BW # 163
I øvrigt tror jeg mange af Black-wolves fans er godt sure på Fisker, ikke at han derfor fortjente de latterlige trusler, men han har stjålet både sølv og pokal fra klubben i år, og har han ikke fået nok medieopmærksomhed for affæren allerede ?.
Vedtægterne er klare nok. Derfor synes jeg IKKE black-wolves skal gå med på mediemøllen.
BW # 163
-
Søren
Re: Skal BW ikke sende en pressemeddelelse....
Kan godt følge Klauzito lidt. Han har ret i at det størstedelen af BWs medlemmer nok ikke har læst vedtægterne. Det ved man selvfølgelig ikke, men jeg tror det næppe...
Jeg synes ikke det er forkert af BW at udsende en pressemeddelelse, for der kan ikke tages nok afstand fra denne meget uheldige sag.
Men lad os nu bare bestyrelsen træffe beslutningen om, om der skal udsendes en pressemeddelelse eller ej;-)
/Søren
Jeg synes ikke det er forkert af BW at udsende en pressemeddelelse, for der kan ikke tages nok afstand fra denne meget uheldige sag.
Men lad os nu bare bestyrelsen træffe beslutningen om, om der skal udsendes en pressemeddelelse eller ej;-)
/Søren