FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

FCM - FCK

Indlæg af Sylvester »

Hvad forventer i af morgendagens kamp?

Spillet har jo ikke ligefrem været vanvittigt godt, men vi er trods alt ubesejrede og stiller også i morgen med stærkeste hold. Tror ikke point er urealistisk mod et FCK hold, hvor Cornelius og Jørgensen ikke kan være fuldt restituerede. Desuden, med det forspring de har, kan de så blive ved med at holde gejsten?

Håber at Sly snart er ved at finde formen igen og kommer ind og afgør kampen for os :D

Dysager
Geografisk sted: Give

Re: FCM - FCK

Indlæg af Dysager »

Jeg forventer at gutterne kæmper det bedste de har lært, at de er aggressive og konsekvente i alle deres indgreb, måske lidt i stil med det vi så mod FCN.
Og så må vi håbe at det kan krydres med den fornødne skarphed!
Nogen der ved hvordan start 11-eren forventes at se ud?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dysager skrev: Nogen der ved hvordan start 11-eren forventes at se ud?
Ja. Men der er nok ikke nogen grund til at offentliggøre den herinde :)
Vil dog godt afsløre så meget, som at den er ændret siden sidst.
Forhåbentlig er FCKs mange landsholdsspillere lidt slidt efter ugens hårde program, så vi kan tilkæmpe os et point eller tre.

Dysager
Geografisk sted: Give

Indlæg af Dysager »

Spændende :)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Problemet er bare at mængden af kvalitets spillere FCK kan bringe i spil er så stort at alle ændringer mere er et problem vi skal forholde os til end et problem for FCK.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Henrik Christensen

Indlæg af Henrik Christensen »

Jeg tror at spillerne yder det ypperste.
Vi er underdogs og kan kun præstere det bedste, så thumbs up fra mig.
Jeg vil sidde på Faxekondi siden og hjælpe alle jer andre..

God kamp...

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://aoh.dk/artikel/sviatchenko-klar-til-fck-komet

Sviatchenko er klar.. Lad os så håbe at forsvaret kan holde styr på Corneliusen for så er vi altså godt på vej.

Derudover så kunne det være nice hvis Duncan får sendt bolden i nettet i den anden ende.

Brugeravatar
DenStolteJyde

http://aoh.dk/artikel/fcm-vil-udfordre-fck

Lyder spændende.. Særligt at man overvejer at bruge 2 angribere. Det ville vel i så fald være Tim og Duncan.
Så er der så kun 4 pladser at fordele til midtbanen hvor vi ellers også har mange gode spillere. bliver spændende at se. Personligt kunne jeg godt tænke mig at vi spiller med Hassan og Sylvester på kanterne, spørgsmålet er så hvem der skal spille på den centrale midtbane? Albæk, Bak, Andersson og Izunna må vel være dem der skal kæmpe om de 2 pladser.. umiddelbart ville jeg foretrække albæk og andersson men jeg tvivler på at Glen bænker anføreren bak.. Forsvaret er forholdsvis let at gætte det bliver formentlig Julle, Ipsa, Sviatchenko og Kolja. og på mål bliver det formentlig løssl.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hekler skrev:Problemet er bare at mængden af kvalitets spillere FCK kan bringe i spil er så stort at alle ændringer mere er et problem vi skal forholde os til end et problem for FCK.
Det er korrekt, men lidt rustne er de vel. Kan se, at FCK har udtaget 21 spillere, hvilket må skyldes 3 tvivlsomme spillere. Den ene tør jeg godt udpege, da Bolanos selv skriver på twitter, at han er ude med en skade i 10-14 dage: https://mobile.twitter.com/BOLACRIS7 så ham slipper vi for.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Nogle der sælger 2 billetter til siddepladser? :-)
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Det er ærgerligt at smide 3 vigtige points væk på så nem en måde. Det burde ikke være muligt at have 4 forsvar omkring en fck-angriber , som så alligevel upresset kommer op og ganske langsomt header bolden over en høj fcm-målmand.

Men i bund og grund er det jo en klassisk FCM-ting. Det er jo noget vi kender og har oplevet utallige gange mod NETOP FCK og BIF. Foran 2-0 og ender 2-2 eller taber 2-3. Sket alt for mange gange.
Senest rettet af Persian_Wolf 29. mar 2013, 21:02, rettet i alt 1 gang.

Woop Woop!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Det er virkelig ærgerligt at vi var foran 2-0 med ca 20 min tilbage af kampen og så alligevel kun får 1 point..

på forhånd havde jeg dog været tilfreds med en uafgjort men som kampen udviklede sig kunne vi godt have fået alle 3..

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

uhyggelig at FCM gentager den første kamp i København, FCM er foran 2-0 og igen laver Erik S. en personlig fejl og lukker FCK i kampen, det samme gjorde Erik i den første kamp i københavn hvor han blev smidt ud.

FCMs store problem i den her sæson er og bliver et usikkert forsvar og specielt midterforsvar.

Jeg griner af Ipsa og Erik S. som gerne vil til topklubber, skal man det skal man være god i 90 + minutter. :lol:

Det er ikke godt nok Glen !! i hele din periode har det gentaget og gentaget sig ....

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Vi er bare vores egen værste fjende. Vi har kampen i vores hule hånd og så, én personlig fejl og modgang, og så går vi i panik og laver ikke andet end at sparke væk. Hele stadion vidste jo, at da FCK scorede til 2-1, så ville de lave en mere, vi har ganske enkelt ikke evnerne til at forsvare på den måde :cry:

Det er en svaghed som desværre gentager sig og som holdet bør være hævet over..

Det sagt, så havde en uafgjort jo være et fint resultat på forhånd og syntes det var en stærk kollektiv præstation de første 80 minutter. Det vil jeg prøve at huske på, selv om skuffelsen unægtelig gnaver efter den afslutning ;) Det er ærgerligt vi bliver ved med at falde i samme hul..

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Av, en svær pille at sluge. :shock:

Der er ikke noget der hedder fortjent i fodbold....

Vi spiller en godkendt kamp, men et par aktioner gør at vi står tilbage med følelsen af at have "smidt" 2 point i stedet for at have vundet 1 point.

Mange lyspunkter i dag: Andersson, Hassan, Albæk, SLY med flere. :lol:

Status er at vi nu har ligeså mange point ned til nedrykning som vi har op til en UEFA cup plads. :mrgreen:

Hvis vi skærer den rigtigt og bringer de positive ting med videre, kan vi definitivt have smadret nedrykningsspøgelset i løbet af den næste uge.

Tror på Sejr i Nordsjælland og Nordtyskland.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar