Brøndby - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Re: Brøndby - Fcm

Indlæg af FCMReal »

FCM har vundet 6 kampe ud af 23, det er ikke godt nok, når man ser på truppen.

Nogle fremhæver Løssl, ja han er god på stregen, men når han bevæger sig ud i feltet er han en skændsel, Anderson redde ham i dag, løssl gør ingen fremskridt når vi taler om at komme ud og gribe eller bokse bolden væk, når det sker ser det jo klovneagtig ud.

forsvaret er FCMs svage akilleshæl, målet brøndby får i dag, han snyder han fire mand.

Når man kikker på holdet på banen, så virker FCM spillerne for små i højden, set gennemsnitligt´.

Indlæggende er under al kritik, der bruges alt alt alt for mange forsøg på kvalificerede indlæg, juelsgaard kan ikke kaste langt nok.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Meget kan vi sige, men vi fik trods alt 1 point med fra Brøndby, noget som ikke alle hold vil få, bare vent og se. Vi skal jo ikke glemme at vi trods alt stadig er en del af nedryknings dramaet, hvilket man tydeligt kan se idag, spillet flyder ikke, men fcm får trods alt kæmpet sig tilbage i kampen med Mads's mål, og vi så trods alt noget bedre ud i 2 halvleg, end i første. Tror drengene blev lidt overrasket over den gode start Brøndby fik, og fighte gjorde de dog. Ja der noget at arbejde med, måske skulle vi give de unge en chance, som mange andre klubber gør, for mange af vores rutinerede kræfter er ikke hvor de skal være, men positivt 4 point på 3 kampe - acceptabelt.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ups! Der skulle have stået 5 point for 3 kampe.

974

Re: Brøndby - Fcm - Rømer

Indlæg af 974 »

FLOT FLOT præstation af Rømer!

Synes virkelig at han fremstod godt det meste af kampen :-)
At han laver nogle mindre fejl synes jeg at vi må leve med, men helhedsindtrykket synes jeg var rigtigt godt

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Hvis man syntes det var interessant at følge Glen under kampen så tør jeg næsten garantere at dette også vil være interessant at se.. jeg synes i hvert fald det var rigtig spændende at se, dels hvad planen var og dels hvordan gik det så med vores plan. http://www.onside.dk/superligaen/unikt- ... n-foer-bif

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes at vi spillede en rigtig god kamp, vi var spilstyrende det meste af kampen, kombinerede flot med mange små afleveringer. Dog kniber det med at få sat Duncan i scene, jeg tror det er en fejl kun at spille med en angriber, for han er alt for nemt at markere ud af kampen.
Egentlig synes jeg vi burde have vundet kampen, men da Brøndby kommer foran har de også en god periode. Super frisparksmål af Albæk, lidt heldigt den ændrer bane, men bare den går ind er det jo ligemeget hvordan.
Jonas Lössl har fundet storformen frem her i foråret, endnu engang spiller han en stor kamp.

Jeg frygter egentlig ikke holdene bagfra, for vi henter hele tiden point, og holdet spiller godt. Der er ikke tegn som tyder på vi pludselig ville kunne falde sammen, jeg er tryg ved holdet og det som de viser.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Jeg synes alt i alt vi skal være tilfredse med hvordan det er gået de første kampe! Men jeg synes glen skal bestemme sig for hvad han vil, jeg synes ikke det er godt nok vi spiller med Duncan som angriber når vi så ikke tilrettelægger vores spil efter ham! flere gange i kampen der kom indlæg fra højre, hvor bolden endte i hoved på Rilwan ?? det kan godt være Duncan er i god form, men det hjælper altså ikke når man ikke udnytter det.

Få nu noget kvalitet i de indlæg, og så ram efter Duncan ! eller lad være med at bruge ham ! han er altså ikke en boldspillende angriber, HAN ER AFLSUTTER !

974

Indlæg af 974 »

Vedr. Duncan må man til gengæld sige, at han deltager utroligt godt i det defensive arbejde!

Selv om han jo ikke er lynhurtig, så jagter han konstant boldene oppe foran, og også tit nede på egen banehalvdel når nødvendigt.

Af og til bliver kampene skruet sammen på den måde at det ikke er os, der bare brager igennem offensivt, og så er det godt at se Duncan yde sådan en indsats.

Som vores situation er lige nu, tror jeg det er bedst at spille som vi gør nu, hvor den "defensive offensiv" også vægtes højt

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

974 skrev:Vedr. Duncan må man til gengæld sige, at han deltager utroligt godt i det defensive arbejde!

Selv om han jo ikke er lynhurtig, så jagter han konstant boldene oppe foran, og også tit nede på egen banehalvdel når nødvendigt.

Af og til bliver kampene skruet sammen på den måde at det ikke er os, der bare brager igennem offensivt, og så er det godt at se Duncan yde sådan en indsats.

Som vores situation er lige nu, tror jeg det er bedst at spille som vi gør nu, hvor den "defensive offensiv" også vægtes højt
Jeg medgiver at Duncan til tider kan virke lidt modløs, men netop som 974 skriver så er netop disse egenskaber med til at jeg personligt er tilfreds med Duncans indsats. Som spilstation er han altså også eminent, en høj bold op til ham, og så skal medspillerne vare klar til at tage nedfaldet.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Administrator skrev: Jeg medgiver at Duncan til tider kan virke lidt modløs, men netop som 974 skriver så er netop disse egenskaber med til at jeg personligt er tilfreds med Duncans indsats. Som spilstation er han altså også eminent, en høj bold op til ham, og så skal medspillerne vare klar til at tage nedfaldet.
En lille off-topic bemærkning. Er det ikke meningen at en administrator skal være neutral? Jeg tror det er nævnt herinde før, men bare for rollefordelingens skyld bør en administrator vel udelukkende forholde sig forummets regler og linjer. Eller?

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

levis skrev:
Administrator skrev: Jeg medgiver at Duncan til tider kan virke lidt modløs, men netop som 974 skriver så er netop disse egenskaber med til at jeg personligt er tilfreds med Duncans indsats. Som spilstation er han altså også eminent, en høj bold op til ham, og så skal medspillerne vare klar til at tage nedfaldet.
En lille off-topic bemærkning. Er det ikke meningen at en administrator skal være neutral? Jeg tror det er nævnt herinde før, men bare for rollefordelingens skyld bør en administrator vel udelukkende forholde sig forummets regler og linjer. Eller?
I bund og grund er jeg af samme holdning.. Så må personen bag administrator nicket have sig eget nick man kan logge ind med og deltage på lige fod med os andre i debatten.. Men det er vist en anden diskussion :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:Vedr. Duncan må man til gengæld sige, at han deltager utroligt godt i det defensive arbejde!
Der var faktisk en statistik på tv en gang i anden halvleg, der viste at Duncan var den FCMer der havde løbet 3. mest. Det var jeg meget overrasket over, da angribere normalt ikke er dem, der får flest meter i benene. Så det viser en hel del om den arbejdsindsats han lægger for dagen.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Starbucks skrev:
levis skrev:
I bund og grund er jeg af samme holdning.. Så må personen bag administrator nicket have sig eget nick man kan logge ind med og deltage på lige fod med os andre i debatten.. Men det er vist en anden diskussion :)
I alle andre fora hvor jeg er med, har administrator fuldt ud samme rettigheder til at skrive som alle andre. Jeg ser hellere at jeg i ny og næ er med til at holde aktivitet herinde, frem for at undlade at skrive.

Bemærk i øvrigt at jeg ikke går efter brugerne, men blot kommer med mit eget syn på sagen, samt diverse informationer om FCM.

De få indlæg jeg i forvejen skriver, ser jeg ingen grund til at vi skal undvære.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Jeg ser overhovedet ingen problemer i at Administrator deltager på lige fod i debatten herinde, i det jeg må formode at han er lige så ulønnet, og lige så stor en fan, som alle andre der yder noget, og som er medlem af vores debat klub, og ikke mindst Black Wolves.
At han så en gang i mellem skal sikre at reglerne for graven bliver overholdt af brugerne, ser jeg ikke som det store problem.
I min verden, viser det bare at der er mennesker og meninger bag synonymerne herinde.

Besvar