Brøndby - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
viksfar
Geografisk sted: Kølvrå

Re: Brøndby - Fcm

Indlæg af viksfar »

Uha...nu berører jeg en Person som vist nok har mange fans i FCM...Duncan(ikke).

HVORFOR løber han konsekvent bag de to forreste brøndbyspillere, når der er indlæg...Jeg spørger fordi jeg ikke ved det, og fordi jeg personligt synes det er dumt at vente på en "måske"bold...istedet komme foran dem. Han er jo ikke den mindste gut...

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Suk!!! BØF står med en eller andet pur-ung rookie nede i rusen, men ikke om vi har formået at ramme kassen i 45 minutter, eller være farlige for den sags skyld.

BIF mandskab ser så tyndt ud de efterhånden lige en svag udgave af HB Køge, men det er alligevel dem der skaber det hele.

Kommer der ikke andre boller på suppen i anden halvleg, så ligner det for alvor en overlevelseskamp, ikke mindst for klubben :cry:

4096

Indlæg af 4096 »

Desværre fuldt fortjent at bif er foran - vi spiller kick 'n rush bold af værste skuffe, og det med 1 angriber, der er bedst i feltet - hvem skal samle de bolde op som duncan vel engang får forlænget..?
Løssl har reddet røven på os i 1. halvleg, og håber der sker ændringer til 2., ellers ser det svært ud at få noget med fra kampen, andet end spildte meter i benene og en helt åben nedrykningskamp..

Kom nu drenge, vis nu at det her satme er alvor!!

Cortez

Indlæg af Cortez »

JAAAAAAH!!!

1-1, Albæk.

Held skal der til.

Sa.... vigtigt!

/Cortez

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Sådan ALBÆK :D :D :D

Lad os håbe at deres uheld knækker dem!

Kom så Sly!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hehe, afleveringsnøjagtighed på 43% :lol:

4096

Indlæg af 4096 »

Sys vi lader os presse for langt tilbage til tider - det er sgu farligt med Makienok og Antipas fremme for bif....

Cortez

Indlæg af Cortez »

1-1, slut.

Det var da marginalt bedre i 2. halvleg, men jeg synes godt nok ikke, vi har mange strenge at spille på.

God fight og tak til Lôssl.

/Cortez

4096

Indlæg af 4096 »

Passer Duncan overhovedet til den måde vi spiller bold på? Umiddelbart vil jeg sige nej, vi gir ham jo INTET at arbejde med - for mig at se, er det med vores spil in mente et fejlcast af rang..
Manden er garant for mål, men han ska altså ha andet end lange bolde at arbejde med, hvis han skal ende med at være sin løn værd?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

1-1 Brugbart når det ikke kunne være anderledes. Også et resultat vi kunne være bedst tilfreds med, Brøndby havde flere og større chancer end FCM.

Vores spil virker stadig utroligt tilfældigt og man savner stadig formål og idé på modstanderens banehalvdel.

Sly virker forresten ikke til at være i gear. Ærgeligt hvis han skal bruge 8-10 kampe på at komme det..

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

TrueWolfMidt skrev:
Ja ja, ro på nu. Løssl har gjort det ok i forårs sæsonnen ind til nu og jeg håber selvfølgelig, at han fortsat vil præstere på højt plan og løfte sig yderligere, men jeg og andre husker kun alt for godt hvordan efteråret gik - pænt sagt ikke imponerende, men hatten af for hans præstation her i foråret, men jeg er af den mening, at hvis man underpræsterer i et par kampe, så skal vores reservemålmand Jakob Haugård overtage tjansen, for han er bestemt heller ikke en dårlig målmand.
Well - Jonas redder 2 point med redning i 94´min mod sønderjyske - Han redder 1 point mod FCN ved at nappe et straffe + en super redning i 84´min - I dag redder han 1 point ved en super redning efter 2´min samt en lige heldig, men stadig redning ved 45´min..

Jonas har uden tvivl været en af de mest formstærke spillere og en af de spillere der har haft "heldet" på sin side for FCM i de første tre kampe.. Hvis ikke at tre kampe og så vigtige redninger giver lidt ekstra snor ved Glen samt os fans, så ved jeg næsten ikke hvad der skal til..
Det var en ret underlig kamp i dag.. Mange lange bolde, umulig bane og mange tilfældigheder.. Jeg tror, at begge hold kan være ret tilfreds med 1-1 sådan som kampen stred frem.

Brugeravatar
viksfar
Geografisk sted: Kølvrå

Indlæg af viksfar »

Hvad jeg fandt ud af i kampen mod BIF:
1) Lössl er i FORM!! :-) 2) Hvis Duncan(ikke) er det bedste vi har i angrebet lige pt., er det ikke noget under at det er Albæk der er topscorer! 3) FEDT at se GR blæse til angreb på udebane :-) 4) Bedst at se BIF-FCM på lydløs når det er på 3+...Danmarks største Brøndby-kanal! 5) Min hund kan godt få et chok, når jeg brøler...som efter Albækmålet ;-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Synes godt vi kan svinge os op til at sige, at det var en hel del bedre i anden. Vi fik lukket Brøndby helt ned og fik overtaget. Vi bliver dog aldrig helt farlige og indlæggene savner i den grad kvalitet - men det skyldes nok til en vis grad banens tilstand. Det var i hvert fald begge hold der havde problemer med det.
Ekstremt vigtigt, at vi ikke taber kampen, så i det lys kan vi bedre bruge uafgjort end BIF. Nu venter der dog et par svære runder, hvor det ikke er sikkert, at vi får så mange point hverken hjemme mod FCK eller ude mod FCN.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Sikke engang lorte fodbold, vi magter ikke mod et sørgeligt Brøndby hold at skabe en målchance, begge hold spiler fodbold fra den engelske 3 liga, lange bolde og nærkampe og ingen bold omgang. Hvis vores intention er at ødelægge alt spil for det andet hold og ikke skabe noget selv så er Albæk og Anderson overflødig, heldigvis fik vi Albækind på midten i 2. halvleg og fik sat spillet en anelse. Bak er og bliver ikke midtbane i mine øjne, sats nu på Izuna-Albæk-Anderson der inde og Bak tilbage i forsvaret måske som back. Vi havde en fornuftig bænk i dag men syntes at både Jansen og Sly ser ud til at være langt fra formen og desværre fik vi ikke nok ud af at skifte dem ind. Fin kamp af Rømer og Kolja i forsvaret og Jonas står fornuftig med et par svipser i feltet, Albæk spiller en god 2. halvleg. Vi savner kvalitet i vores afleveringer og indlæg vi formår ikke at spille Duncan rigtigt 1 gang i dag i feltet. Vi kom tættere på målet, men ikke tættere på spillet og målene men forhåbentlig kan vi skabe den kæmpe overraskelse det vil være at få pont mod Fck.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ros til Løssl, Rømer og Albæk som nok ikke er i Fcm efter sommerferien.
Puha måtte lige have en lille en for at få ro på nerverne i første halvleg.
Vores angribere præsterer ikke som de skal, måske skulle Marco have chancen, han kender jo ofte vejen mod målet, og er betydelig hurtigere end Duncan som vi idag heller ikke formår at sætte op, det kunne også have været en mulighed at indsætte Frank istedet for Duncan som ikke kom frem til meget igen i dag.

Besvar