FCM VS. SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: FCM VS. SønderjyskE

Indlæg af Spicker »

En lille ekstra ting hvis folk ikke har set det så er det bestem et kig værd:
http://onside.dk/superligaen/unikt-onside-med-fcm-glen
Onside satte en mikrofon på Glen under kampen mod se og her kan man så få et indblik i livet på sidelinjen.
Et ganske udemærket indslag syntes jeg :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Spicker skrev:En lille ekstra ting hvis folk ikke har set det så er det bestem et kig værd:
Onside satte en mikrofon på Glen under kampen mod se og her kan man så få et indblik i livet på sidelinjen.
Ligger den et andet sted også? Onside vil ikke lade mig se den fra udlandet.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Spicker skrev:En lille ekstra ting hvis folk ikke har set det så er det bestem et kig værd:
Et indslag som man kender det fra NFL :) Meget sjovt, især med en træner som Glen der taler meget under kampene..

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Starbucks skrev:
Et indslag som man kender det fra NFL :) Meget sjovt, især med en træner som Glen der taler meget under kampene..
Synes godt nok det er et fedt intiativ og kunne være fedt at høre andre trænere i Superligaen - gad godt at følge Troels Bech.
Man kan virkelig mærke den gnist Glen har for FC Midtjylland når man set det interview, det er fedt at se.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Til alle uvidende folk, som har vist interesse for den sag, her er afklaringen på den. Så spar jeres angreb og negativitet en anden gang mod folk, når i ikke ved en skid sagen. :geek: . Ses på stadion eller i den lokale spar på mandag :shock:

Link:
http://aoh.dk/artikel/ingen-afklaring-i-plyndringssag

974

Indlæg af 974 »

Outlaws skrev:Til alle uvidende folk, som har vist interesse for den sag, her er afklaringen på den. Så spar jeres angreb og negativitet en anden gang mod folk, når i ikke ved en skid sagen. :geek: . Ses på stadion eller i den lokale spar på mandag :shock:

Link:

Okay nu må jeg da lige have lidt lov til at le :lol:

En afklaring på noget som ikke er afklaret??

Og der er da absolut intet der frikender den her såkaldte "hårde kerne" af FCM-fans for en skid...

Det skulle undre mig meget, hvis der ikke er blevet bøffet bare en anelse fra hylderne - eller har I virkelig så stor selvransagelse at I kan afvise det fuldstændigt?

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Jeg læser artiklen sådan at, de er ret sikre på det er jer, men fordi der var nogle der satte jeres klistermærker på kameraet, så kan de ikke bevise det. det er da på ingen måde en frikendelse af jer !

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

974 skrev:
Outlaws skrev:Til alle uvidende folk, som har vist interesse for den sag, her er afklaringen på den. Så spar jeres angreb og negativitet en anden gang mod folk, når i ikke ved en skid sagen. :geek: . Ses på stadion eller i den lokale spar på mandag :shock:

Link:

Okay nu må jeg da lige have lidt lov til at le :lol:

En afklaring på noget som ikke er afklaret??

Og der er da absolut intet der frikender den her såkaldte "hårde kerne" af FCM-fans for en skid...

Det skulle undre mig meget, hvis der ikke er blevet bøffet bare en anelse fra hylderne - eller har I virkelig så stor selvransagelse at I kan afvise det fuldstændigt?
Ja selvfølgelig må du det, men lige meget hvor meget du ler, er det er jo en afklaring på, at der ikke er nogle på billederne som tager noget, og på billederne kunne se at folk stod pænt i kø for at betale. Og dette land er jo bygget op sådan at, man er frikendt indtil andet er bevist, så jo det er en frikendelse da ingen er blevet taget eller dømt for noget, det kunne i teorien være den lokale tyveknægt der var inde på samme tid, og ikke fodboldfans, som bliver beskyldt for det ;) Selvranselse eller ej er svært når ikke alle kender alle, og der til tider er mange nye med, hvilket også er blevet beskrevet før, i nogle af artiklerne.

974

Indlæg af 974 »

Fint nok Outlaws..

Jeg er sikker på at det naturligvis er LANGT hovedparten der ikke har taget noget!
Deriblandt sikkert også mange af jer der kender hinanden godt

Men vi må vel også sande at når der dukker SÅ mange op på én gang, der bliver sat klistermærker op på kameraet, og når det trods alt er købmandens KLARE melding, at der blev stjålet noget (en del?), så er der ganske stor sandsynlighed for at det vitterligt ER sket..?

Jeg er fuldstændig sikker på at I tager den op - eller det håber jeg i hvert fald - internt blandt de mange venner og bekendtskaber som går sammen, og som har været der sammen på det tidspunkt.

I min optik; Hvis I var rigtigt seje, og hvis I fandt ud af der trods alt var nogle det havde bøffet noget fra købmanden; SÅ fik I folk til at ryste op med lidt klejner og gik ned til købmanden med en undskyldning, og en god vilje til at se fremad, så I næste gang kan komme ind til købmanden uden at han behøver at være utryg.

I kommer på den måde også til at fremstå som de ordentlige mennesker, som jeg er sikker på at I allesammen er, og nok alligevel selv vil være stolte af at fremstå som!

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Hvis vi skal mistænkes for tyveri alle de steder hvor der er klistermærker. Ja, så vil det være fast arbejde for politiet. De hænger overalt - også steder hvor der ikke er taget noget. Jeg skal selvfølgelig gerne gentage mig selv: Det er meget uheldigt og vi tager selvfølgelig de ting vi kan internt.

Jeg afviser ikke, at der er taget noget - det er der. Jeg er dog rystet over meldingen fra ejeren af butikken. Det lyder jo som om at der er taget en stor mængde og det er der ikke. Jeg har ingen officiel holdning til hvorfor han siger det, men jeg er helt blank overfor det han siger. Der er filmet ved kassen og hvis vi havde taget så meget, så ville man nok kunne se bare èn gå ud uden, at betale.

Jeg læser artiklen sådan; Man kan ikke se at der er taget noget på billederne, men man har heller ingen grund til at tro, at han skulle lyve.

Vi er meget tilfredse med det her. Folk mente jo at vi var væltet ind og gået målrettet efter ting og sager, for derefter bare at forlade butikken. Det gør mig glad at det er kommet frem, at langt størstedelen betaler og at man ikke kan se nogen gå uden. Det bekræfter mine oplysninger, mine øjne og selvfølgelig også min generelle holdning: Der er tale om nogle GANSKE FÅ personer og det synes jeg er positivt.

Kom videre!

Mandag! :D

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

SteffenO skrev:Jeg læser artiklen sådan at, de er ret sikre på det er jer, men fordi der var nogle der satte jeres klistermærker på kameraet, så kan de ikke bevise det. det er da på ingen måde en frikendelse af jer !
Der er jo optagelser fra kassen/udgangen hvor der IKKE er klistermærker over kameraet. Klistermærket er sat ved ølskabet.

Sæt jer nu ind i tingene eller hold jer helt væk fra emnet. Det er lidt kvalmende.

974

Indlæg af 974 »

Midtjylland skrev:
SteffenO skrev:Jeg læser artiklen sådan at, de er ret sikre på det er jer, men fordi der var nogle der satte jeres klistermærker på kameraet, så kan de ikke bevise det. det er da på ingen måde en frikendelse af jer !
Sæt jer nu ind i tingene eller hold jer helt væk fra emnet. Det er lidt kvalmende.
Lige så vel som der kan være forskellige meninger om eks. en fodboldkamp, kan der også være det vedr. denne episode.. Det synes jeg da at folk skal have lov til at debattere?
Det er jo bare super, at I er nogle der kan fortælle meget mere konkret om tingene, og det takker vi/jeg da for, men man får nu allermest ud af at debattere, hvis der der lidt uenighed :-)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Det her bunder ikke i uenigheder - Det bunder i uvidenhed.

Edit: Der er jo kun fakta at diskutere. Og det kan man ikke rykke ved. Så hvad vil du diskutere? Om det var iorden at et par drenge tog noget? Nej det var det ikke. Kan man se noget på billederne? Nej, ikke udover at de fleste betaler. Er der en chance for at ejeren overdriver? Ja. Kan man kalde det en plyndring? Nej. Kan vi stå til ansvar for det? Nej.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://aoh.dk/artikel/politiet-lukker-plyndringssag

Interessant at det der startede med at være en flok gale fodboldfans som plyndrede med arme og ben (det var ca sådan det lød i den oprindelige udgave) endte med at være én 16-årig dreng som var lige ved at stjæle 6 øl.. Det kalder jeg at overreagere. Selvfølgelig er det ikke ok at stjæle heller ikke selvom det kun er 6 øl, men ærlig talt så synes jeg det virker som om den gode købmand har overreageret rimelig meget.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Ham købmanden Vimal har fået nok medietid og reklame for hans butik. Et kæmpe mediestunt, og AOH hopper på bølgen med det samme. Overreaktion er næsten et mildt ord i denne sammenhæng. Håber næsten hans butik bliver rigtig plyndret, så han ved hvad det vil sige!!!

Besvar