FCM VS. SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

FCM VS. SønderjyskE

Indlæg af ArneR »

Undrer mig at dette emne ikke er åbent endnu, men så gør jeg det.

Jeg tror vi starter med følgende opstilling.

Løssel på Mål.

Kolja, Ipsa, Erik og Julle i bagkæden.

Bak Danny Izunna og Hassan.

Duncan og Olsen på toppen.

På bænken: Farlige, Andersson, Villafane, sisto, og Marco.

Vi skal være skarpe, vi har en dårlig hjemmebane statistik mod de Søderjyder.
På en god dag lader vi os overrumple af dem, men på en af deres dårlige dage tager vi en god sejr.
Ulven er sulten, det har vi set, med alle de får der er blevet dræbt i de sidste dage, lad os håbe den ikke er mæt endnu.

NB. Jeg har 2 gode pladser på Faxe i overskud i dag, jeg bytter dem gerne for 2 kolde. Lad høre hvis i er 2 der vil til bold. Send en besked på 25356298, så aftaler vi nærmere.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: FCM VS. SønderjyskE

Indlæg af DenStolteJyde »

Mener du virkelig at vi skulle være gået over i en 4-4-2.?

Jeg tror mere på en 4-1-4-1:

lössl
Kolja Erik Ipsa Julle
Izunna
Andersson, Albæk, Bak, Hassan
Duncan.

Det var i hvert fald noget lignende det de startede med mod fredericia..

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Lössl
Kolja - Ipsa - Erik - Julle
Albæk
Danny - Bak - Petter - Rilwan
Duncan

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

I think you all choose teams you want rather than realistic teams.

Izo has to play for his defensive qualities and Albaek won't be left out. He didn't play 4-4-2 once in the friendlies. I can't see Andersson left out, he looked good in the 1st half of the season.

It will be:

------------------------Lossl-----------------------
Afriyie-------Svia------------Ipsa--------Juelsgaard
----------------------Uzo-----------------------------
Danny---------Bak----------Andersson---------Albaek
----------------------Duncan-----------------------------

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

SlyIgboun skrev:I think you all choose teams you want rather than realistic teams.

Izo has to play for his defensive qualities and Albaek won't be left out. He didn't play 4-4-2 once in the friendlies. I can't see Andersson left out, he looked good in the 1st half of the season.
I chose the 11 I think will start, not the ones I prefer necessarily. Why do you think Glen are going to bench Rilwan? He's in my opinion been on fire in our friendlies. I think Izu will play against teams where we are not expected to be dominating. But i'm quite sure that he's not going to start today :)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Er jeg den eneste som er meget overrasket over, at Tim ikke engang er at finde på bænken?
Jovist er Frank kommer hjem, men en skadesfri og fit Tim må efter min egen sølle vurdering være at foretrække at have siddende i tilfælde af, at der skal stor satses til sidst..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

KLASSE!

Fy for satan, hvor er det nervepirrende at måtte høre kampen på radio, men hvor er det fedt, at vi holdt vores føring hjem!

Sender kærlige tanker til publikum her fra Rusland. Man kunne høre jer tydeligt hver gang, der blev tunet ind på MCH. :)

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:KLASSE!

Fy for satan, hvor er det nervepirrende at måtte høre kampen på radio, men hvor er det fedt, at vi holdt vores føring hjem!

Sender kærlige tanker til publikum her fra Rusland. Man kunne høre jer tydeligt hver gang, der blev tunet ind på MCH. :)
Vær du bare glad for kun at have hørt den på radio :-)

Det var bestemt ikke en god indsats, omend god fight trods alt vejede nogenlunde op

få gode momenter fra de fleste spillere, men det vægter tungt at der ligeledes var mange dårlige momenter

MEN altså: de 3 point er hjemme! :-)

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

974 skrev:

Det var bestemt ikke en god indsats, omend god fight trods alt vejede nogenlunde op

få gode momenter fra de fleste spillere, men det vægter tungt at der ligeledes var mange dårlige momenter

En kamp fra FCMs side der ikke er propoganda for fodbolden.

Duncans egne ord, hvis det her er niveauet for foråret, så går FCM en hård tid i møde.

Mon ikke også Glen engyldig er færdig som træner i FCM i så fald.

3 spillere kan være deres indsats bekendt Bak, Hassan og Anderson fordi han scorer.

Resten er hovedrysten ringe, sønderjyskes straffespark er jo håbløs forsvarsspil af Erik, Ipsa og ikke mindst Kolja.

Løssl laver en god redning til sidst men omvendt var han ved at sælge hele holdet da en harmløs bold røg ud af hænderne, her kunne der lige så godt være lavet mål.

Jeg har svært ved at se at spillere som Erik, juelsgaard, Albæk mv kan være salgsemner ud fra sådan en kamp.

eneste håb er at det er det mentale der har spillet ind.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der blev fightet, kriget og kæmpet, ingen gav sig. Den første kamp er sjældent en skøn affære. Jeg kunne godt have ønsket vi var mere spilstyrende, og skabte flere chancer.. men som tingene er så er tre point alt det drejer sig om, og det er et vigtigt skridt videre og frem.

Det er godt at se vi kan kæmpe os til et resultat, vi var bestemt ikke uheldige i dag, men hallo, det er jo et super godt tegn at vi nu har heldet med os, for det havde vi sandelig ikke i efteråret.

Så skal resten nok komme!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

De tre væsentligste ting fra igår:
1) 3 point
2) vi holdt nullet
3) vi havde marginalerne

Ovenstående var vi ikke ligefrem forvænte med i efteråret, og så kan det godt være, at sejren var ufortjent og vi spillede dårligt. Men i efteråret var der en række kampe, hvor vi spillede godt og ikke vandt, mens det var første gang i denne sæson at vi fik ufortjente point, så vi havde bestemt sparet lidt op på den konto.

Lad os håbe at sejren giver noget selvtillid, og at resten af rundens resultater flasker sig, så vi får lagt lidt yderligere afstand til bunden.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

FCMReal skrev:
974 skrev:

En kamp fra FCMs side der ikke er propoganda for fodbolden.

Duncans egne ord, hvis det her er niveauet for foråret, så går FCM en hård tid i møde.

Mon ikke også Glen engyldig er færdig som træner i FCM i så fald.

3 spillere kan være deres indsats bekendt Bak, Hassan og Anderson fordi han scorer.

Resten er hovedrysten ringe, sønderjyskes straffespark er jo håbløs forsvarsspil af Erik, Ipsa og ikke mindst Kolja.

Løssl laver en god redning til sidst men omvendt var han ved at sælge hele holdet da en harmløs bold røg ud af hænderne, her kunne der lige så godt være lavet mål.

Jeg har svært ved at se at spillere som Erik, juelsgaard, Albæk mv kan være salgsemner ud fra sådan en kamp.

eneste håb er at det er det mentale der har spillet ind.
Så fordi Løssl taber bolden i ½ sekund og griber den igen med det samme så dumper du ham helt?
Hvad med de to rigtig gode redninger sidst i kampen, der redder han vores røv?
Hvad med de to rigtig gode igangsætninger i anden halvleg, hvor vi faktisk kommer ned og får to gode muligheder, tæller de ikke i din bog?

Angående straffesparket, så er det min helt klare holdning at det var bold til hånd, og han gør alt for at holde armen tæt på kroppen. Jeg havde ikke brokket mig hvis vi ikke selv havde fået straffe i samme situation.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Administrator skrev:
Så fordi Løssl taber bolden i ½ sekund og griber den igen med det samme så dumper du ham helt?
Og faktisk i selv samme situation laver en fantastisk igangsætning, der giver Rilwan en en-mod-en, der giver os vores største chance i 2. halvleg. Under alle omstændigheder noget sort/hvid, hvis en enkelt mindre og betydningsløs fejl gør at man dumper Løssl. Der var klart flere plusser end minusser ved Løssl igår.

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:
Administrator skrev:
Og faktisk i selv samme situation laver en fantastisk igangsætning, der giver Rilwan en en-mod-en, der giver os vores største chance i 2. halvleg. Under alle omstændigheder noget sort/hvid, hvis en enkelt mindre og betydningsløs fejl gør at man dumper Løssl. Der var klart flere plusser end minusser ved Løssl igår.
Han var også godt ude af sit mål for at cleare en chance der potentielt kunne være blevet målgivende for sønderjyske

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Ikke det bedste sæsonoptakt for nogle "fans"....

http://aoh.dk/artikel/fcm-fans-bag-butiksplyndring

Besvar